
Zakupiłem felunek OZ Breyton który poddałem renowacji, tutaj fotki po zakupie:

Renowacje zrobił mi koleś z Zabrza, lakier z rotorów został chemicznie usunięty następnie zostały zeszlifowane i ponownie bezbarwnym potraktowane, śrubki galwanizowane a ranty polerka na lustro- efekt nie do opisania




Rozmiary tych felg to przód fela 8.5Jx 17 ET14 a tył fela 10Jx 17 ET13 dodam że nie obyło się bez ponownego poszerzania nadkoli tylnych, tym razem nie były klepane tylko hydraulicznie rozpychane



Robota I klasa, jestem super zadowolony


Przód opona Falken 205/40/17

Tył opona Falken 225/35/17

Nadkola tylne i tak są przygotowane pod 11Jx 17 więc w przyszłości wymiana rancików

Pozbyłem się też obsikanych lamp i halogenów


Zakupiłem zestawik od gościa z allegro krzyże do lamp i halogenów i przesłony i zabrałem się do roboty:



Myślę że wygląda całkiem nieźle


Jednak po modach z lampami i halo i tak mi brakowało czegoś klasycznego, mianowicie pomarańczek



Zastanawiałem się co zrobić z tyłem i jak, a zrobiłem tak:

Amberki zrobiłem sam i przód i tył, mam zestaw oryginalnych pomarańczek ale obawiałem się że z tyłem nie spasują więc zeszlifowałem cleary które miałem pomalowałem je farbą do witraży i na koniec twardym lakierem bezbarwnym .


W czasie mojego urlopu w Polsce kolega Moloch



W niedalekiej przyszłości prawdopodobnie rozpórka dolna i górna zmieni kolor

Wracając do prac mechanicznych to już koniec bo zostały wymienione tulejki w zawieszeniu, poduchy pod silnikiem, wyłączniki krańcowe od sterowania dachu i parę innych pierdółek :




Korzystając z faktu ingerencji w zawieszenie pozwoliłem sobie ustawić z tyłu negatyw na maxa za pośrednictwem śrub mimośrodowych, ustawić zbieżność i z robić większą glebę


Błagam tylko nie komentujcie tych wlotów, takie auto już odkupił i planuje to zwalczyć
