a jak sie sprawuje SMG?? slyszalem ze lubi narobic problemówkaczoro pisze:Bo nie do końca byłem przekonany do nadwozia touring...wolę coupe Takie tam fanaberiePRIMO pisze:dlaczego auto było na sprzedaz ??
[E46] 330i Touring
SMG I jest podobno bardziej problematyczne...u mnie siedzi już SMG II (montowane też w E60) i oprócz kontroli ilości i jakości płynu hydraulicznego i adaptacji sprzęgła to nic w tej skrzyni nie ruszałem. Zrobiłem około 15.000 km tym autem i skrzynia nie sprawiała i nie sprawia żadnych kłopotów. W zasadzie jest to zwykła skrzynia manualna gdzie za obsługę sprzęgła odpowiedzialny jest układ hydraulicznyPRIMO pisze:a jak sie sprawuje SMG?? slyszalem ze lubi narobic problemówkaczoro pisze:Bo nie do końca byłem przekonany do nadwozia touring...wolę coupe Takie tam fanaberiePRIMO pisze:dlaczego auto było na sprzedaz ??
Siemanko!
Trafił mi się ostatnio baaaardzooo okazyjnie komplet nowych Dotz Mugello o parametrach 8.5x19 ET35 przód i 9.5x19 ET32 tył
Tak to wygląda:
Tak bym chciał żeby wyglądała ta felga:
Co w ogóle sądzicie o felgach Dotz? Nie miałem z tym nigdy nic do czynienia i tak się zastanawiam czy to nie będzie krok wstecz w stosunku do obecnych BBS CK...
Dzisiaj także przyszła paczka z olejem i filtrami. Jutro może znajdę chwilę na wymianę.
Pozdro!
Trafił mi się ostatnio baaaardzooo okazyjnie komplet nowych Dotz Mugello o parametrach 8.5x19 ET35 przód i 9.5x19 ET32 tył
Tak to wygląda:
Tak bym chciał żeby wyglądała ta felga:
Co w ogóle sądzicie o felgach Dotz? Nie miałem z tym nigdy nic do czynienia i tak się zastanawiam czy to nie będzie krok wstecz w stosunku do obecnych BBS CK...
Dzisiaj także przyszła paczka z olejem i filtrami. Jutro może znajdę chwilę na wymianę.
Pozdro!
Oj tam oj tam nie są takie złe marudziszMystic888 pisze:Dotzy sa w porzo, ale sa okrutnie brzydkie. Zostaw te BBSy ktore masz
Pomalujesz rotor będzie bardzo dobrze
Ostatnio zmieniony 2013-09-11, 20:19 przez GERMAN, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
W tej wersji co je kupiłem też mi się nie podobają bo te ramiona jakieś takie zbyt ażurowe się wydają, ale IMO z czarnym/grafitowy rotorem (tak jak na drugiej przerobionej fotce) wyglądają zupełnie inaczej, oczywiście na korzyśćMystic888 pisze:Dotzy sa w porzo, ale sa okrutnie brzydkie. Zostaw te BBSy ktore masz
Tak dla przykładu leży ta felga na turasie (tutaj akurat z 10mm dystansem):
Jakbym miał BBS CK to bym napewno nie kupił Vermilionów,BBS to klasa sama w sobie , a jak uważasz że DOTZ jest lepszy od Vermilionów polecam zasięgnać internetu... Masz >>> http://www.felgi.pl/felgi sprawdź sobie ceny i setupy felg jednej i drugiej firmy...kaczoro pisze:Tak właśnie przeglądam Twoją galerię i widzę, że ten mój Dotz to bardzo podobny do Twoich Vermilionów Tylko, że Dotz to przynajmniej jakaś markaPRIMO pisze:ja bym zostawił BBS CK
Na bmw-sport tez jestes takze mozesz sobie zaczerpnac opinii równiez tam od wielu ludzi...
NO SPEED NO FUN
Dlatego mam dylemat bo BBS to BBS A wracając do Dotzów wcale nie sądzę, że to lepsza felga jakościowo od Vermiliona, ale Dotz jest marką znaną w całej Europie i oferującą Europejską gwarancję i serwis... Pozatym Dotz jest produkowany w Europie i wysokość ceny produktu w handlu detalicznym wcale nie jest wyznacznikiem jakościPRIMO pisze:Jakbym miał BBS CK to bym napewno nie kupił Vermilionów,BBS to klasa sama w sobie , a jak uważasz że DOTZ jest lepszy od Vermilionów polecam zasięgnać internetu... Masz >>> http://www.felgi.pl/felgi sprawdź sobie ceny i setupy felg jednej i drugiej firmy..kaczoro pisze:Tak właśnie przeglądam Twoją galerię i widzę, że ten mój Dotz to bardzo podobny do Twoich Vermilionów Tylko, że Dotz to przynajmniej jakaś markaPRIMO pisze:ja bym zostawił BBS CK
Co nie zmienia faktu, że ładnie to one niewyglądają. Dotz'y kojarzą mi się bardziej z samochodami supertuningowymi niż zwykłych samochodów. Kwestia gustu, ja bym został przy BBS.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Dokładnie Sezon i tak zbliża się ku końcowi, więc cała zima będzie na przemyślenia co do letniego koła...Alexof pisze: Kwestia gustu
Dzisiaj zrobiłem serwis olejowy, wymieniłem filtr powietrza na wkładkę Pipercross'a no i oczywiście kasowanie inspekcji oraz adaptacja sprzęgła. Pierwszy raz użyłem płukanki i byłem pod wrażeniem jak czarny olej później wypłynął
Tak wygląda Pipercross...jest ciut za duży, nie daje takich efektów dźwiękowych jak K&N, autko jakby lepiej się wkręca z niższych obrotów...ale to pewnie autosugestia
Pozdrawiam.