Beti 320

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
daro 16v

Post autor: daro 16v »

rozwiaze wasza zagadke http://www.autokrata.pl/lod/574/auto_dn ... wszystkie/ a tu artykul na potwierdzenie spalania ,dodam ze litr"oranzady"zeby nie nazywac rzeczy po imieniu u zyda kosztuje 1zl wiec rachunek jest prosty,auto smiga jak szalone na oranzadzie bo ma zwykla mechaniczna pompe rotacyjna :D moze to nie bmw ale kosztu jazdy sa smieszne ,sorki za OT
Martin

Post autor: Martin »

Krzys pisze:1,6 bedzie tansze o ok 10zl na 100km wzgledem 2,5 ;)
jezeli moge cos doradzic ;mialem 316 teraz mam 318 i pala prwie tak samo-powiedzialbym nawet ze 316tka pali troszke wiecej ja bym polecil nawet 325 -fakt bedzie to wymagalo wyzeczen ale czego sie nie robi
dla radosci z jezdy w tamtym roku mialem podobny dylemat i sytuacje-zaluje ze niekupilem co najmniej320 :? powodzenia w poszukiwaniach i zakupie no i zdrowka bo to najwazniejsze -reszta przyjdzie z czasem :) pozdro
KeMaS

Post autor: KeMaS »

dzieki a jesli chodzi o zdrowko to kiepsko :( coraz gorzej chyba pojde zas lezec :/
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

Martin pisze:jezeli moge cos doradzic ;mialem 316 teraz mam 318 i pala prwie tak samo-powiedzialbym nawet ze 316tka pali troszke wiecej ja bym polecil nawet 325 -fakt bedzie to wymagalo wyzeczen ale czego sie nie robi
dla radosci z jezdy w tamtym roku mialem podobny dylemat i sytuacje-zaluje ze niekupilem co najmniej320 :? powodzenia w poszukiwaniach i zakupie no i zdrowka bo to najwazniejsze -reszta przyjdzie z czasem :) pozdro
czy ja wiem czy jest az taka roznica miecy 1,8 a 2,0 jezli mialbym wybieram pomiedzy silnikami to zdecydowanie wolal bym 1,8 cztero cylindrowiec jest nie tylko tanszy w eksploatacji ale i lzejszy takze mniej pali. Co prawda 2,0 jest mocniejszy ale glowne roznice zauwazylem nie w mocy ale w zestopniowaniu skrzyni, bynajmniej mnie 2,0 nie odchodzi :) roznice dopiero widac przy 150- 160. Jedyne co by mnie skusilo to kulturka pracy 6 cylindrowca, dla mnie jak juz kogos stac na bene to 2,0 a jak nie to 1,8 bo 1,6 to chyba dla pan wymyslili, ale ktos sie uprze to tez ladnie ciagnie :) tylko z lanosem w szranki nie ma co stawac :)
KeMaS

Post autor: KeMaS »

ja bym chcial jak juz 1,6 albo 1,8 oczywiscie w COUPE :D jedzie moze ktos na gelde w niedziele do Gliwic to bym sie zabral :?:
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

dodajac cos do mojej wypowiedzi wyzej mysle ze 1,8 ISa to chyba jest najlepsze rozwiazanie i kompromis pomiedzy 1,8 i 2,0 bo i lekka jest i zrywna :)
Cris

Post autor: Cris »

KeMaS pisze:ja bym chcial jak juz 1,6 albo 1,8 oczywiscie w COUPE :D jedzie moze ktos na gelde w niedziele do Gliwic to bym sie zabral :?:
mozemy sie na gieldzie umowic:) ja na gielde ide z buta bo mam jakies 35 minut drogi :) wiec pisz jak cos ;)
Martin

Post autor: Martin »

318 bedzie chyba najlepszym rozwiazaniem pomiedzy 1.6 a2.0-tak mi sie wydaje -mam 318 i jestem zadowolony z niej,a kolega KeMaS napewno cos znajdzie dla siebie-powodzenia w poszukiwaniach i szybkiego powrotu do zdrowia :)
KeMaS

Post autor: KeMaS »

a takie fajnie auto mialem :( wszystko co chialem tam bylo a teraz tylko mi pozostalo spomnienie i bolaca glowa
Martin

Post autor: Martin »

nic sie nie przejmuj -ja sie tak czulem rok temu lazilem z miejsca w miejsce -kilka wyzeczen jak masz mozliwosc mala pozyczke z banku troche pracy-bedzie nowa buma na cacy i bedziesz znow smigac na drodze :wink: ja tez splacam pozyczke do dzis i jeszcze bede splacal niemaly czas-dlatego tak powoli mi idzie przerabianie fury wszystko robie sam z pomoca brata :wink: bedzie dobrze cierpliwosci -najwazniejsze zeby zdrowko dopisywalo :)
KeMaS

Post autor: KeMaS »

musze sie jakos dostac w niedziela do gliwic
daro 16v

Post autor: daro 16v »

kolebka pisze:
Martin pisze:jezeli moge cos doradzic ;mialem 316 teraz mam 318 i pala prwie tak samo-powiedzialbym nawet ze 316tka pali troszke wiecej ja bym polecil nawet 325 -fakt bedzie to wymagalo wyzeczen ale czego sie nie robi
dla radosci z jezdy w tamtym roku mialem podobny dylemat i sytuacje-zaluje ze niekupilem co najmniej320 :? powodzenia w poszukiwaniach i zakupie no i zdrowka bo to najwazniejsze -reszta przyjdzie z czasem :) pozdro
czy ja wiem czy jest az taka roznica miecy 1,8 a 2,0 jezli mialbym wybieram pomiedzy silnikami to zdecydowanie wolal bym 1,8 cztero cylindrowiec jest nie tylko tanszy w eksploatacji ale i lzejszy takze mniej pali. Co prawda 2,0 jest mocniejszy ale glowne roznice zauwazylem nie w mocy ale w zestopniowaniu skrzyni, bynajmniej mnie 2,0 nie odchodzi :) roznice dopiero widac przy 150- 160. Jedyne co by mnie skusilo to kulturka pracy 6 cylindrowca, dla mnie jak juz kogos stac na bene to 2,0 a jak nie to 1,8 bo 1,6 to chyba dla pan wymyslili, ale ktos sie uprze to tez ladnie ciagnie :) tylko z lanosem w szranki nie ma co stawac :)
Kolebka to chyba jezdzisz autem co ma slinik dla pan(bez urazy) 1.6 i 1.8 to te same silniki (roznica w skoku korbowodu i inny komp to wszystko)tak silnik jest ten sam
Ficek

Post autor: Ficek »

jak tam KeMaS kupiles juz jakos furke ?
KeMaS

Post autor: KeMaS »

nie
Awatar użytkownika
Benny
Małopiszący
Posty: 15
Rejestracja: 2013-12-26, 11:34
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Benny »

KeMaS, kupiłęś już coś ? :mrgreen:
ODPOWIEDZ