BMW e38 powrót do doskonałości
BMW e38 powrót do doskonałości
BMW 728i
rok produkcji 1997
silnik m52b28
vin wypluł takie coś:
Modellbezeichnung: 728I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: GE21
E-Code: E38
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M52 - 2,80l (142kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Cosmosschwarz Metallic (303)
Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)
Produktionsdatum: 28.07.1997
Werk: Dingolfing
Code
Serienausstattung
Standard Equipment
S202A
Steptronic Steptronic
S214A
Automatische-Stabilitäts-Control (ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)
S260A
Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S806A
Dritte Bremsleuchte Third stoplamp
Code
Sonderausstattung
Optional Equipment
S261A
Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S278A
BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S339A
Shadow-Line Shadow-Line
S401A
Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S438A
Edelholzausführung Fine wood trim
S473A
Armlehne vorne Armrest front
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S510A
Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S555A
Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S818A
Batteriehauptschalter Battery master switch
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
Temat będzie nieco inny niż wszystkie ponieważ na pierwszy ogień idzie wyczyszczenie auta i nadanie mu pierwotnego blasku, następnie mechanika, na koniec będą felgi i inne ulepszenia
Kilka fotek brudaska
Przygotowanie do prewashu i do dzieła
Ręczną pianownicą przy gabarytach tego auta można się nieźle zmęczyć
APC i pędzelki
wnęki
Mycie jedno z wielu
w międzyczasie umyłem koła nie zwracając większej uwagi ponieważ niedługo wlecą inne
Usuwanie smoły i glinka, kolejne mycie którego fotek nie wstawiam bo i po co
starałem się uchwycić kropki asfaltu ale na czarnym jest to trudna sztuka
Po kolejnym myciu inspekcja i polerowanie
fifty fifty po wymyciu
pasta finishowa na klapie
Wnętrze:
odkurzanie
odbite dywaniki rozczesywałem włosie szczotką ale nie wiele pomogło
wykładzina bagażnika została delikatnie przeprana
pięćdziesiątka na słoneczniku
troszkę słupków
Skóra
Tworzywa
czas na dekory polerowanie ręczne i zabezpieczenie
detale
jako że emblemat został nadgryziony zębem czasu trzeba wymienić
Listwy tylnego zderzaka prosiły o pomoc
porno
400 na mokro
na gotowo szału nie ma ale jest znacznie lepiej niż przed
brzydka pogoda też sprzyja detajlingowi rozładowana bateria w kluczyku była prestekstem do wyczyszczenia kluczyka, a co na nim było przerosło moje wyobrażenia
Komora silnika jak widać pieszczona nie była dawno, czas się nią zająć, do pracy przystąpił pink apc od SG oraz dressing Mainz
Kilka fotek pieszczocha na lakierze Natys Blue
efekt jak dla mnie świetny
kontrola właściwości hydrofobowych, tyle wody zostało po spłukaniu maski wężem
kropelek nie może zabraknąć a są niezłe
rok produkcji 1997
silnik m52b28
vin wypluł takie coś:
Modellbezeichnung: 728I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: GE21
E-Code: E38
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M52 - 2,80l (142kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Cosmosschwarz Metallic (303)
Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)
Produktionsdatum: 28.07.1997
Werk: Dingolfing
Code
Serienausstattung
Standard Equipment
S202A
Steptronic Steptronic
S214A
Automatische-Stabilitäts-Control (ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)
S260A
Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S806A
Dritte Bremsleuchte Third stoplamp
Code
Sonderausstattung
Optional Equipment
S261A
Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S278A
BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S339A
Shadow-Line Shadow-Line
S401A
Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S438A
Edelholzausführung Fine wood trim
S473A
Armlehne vorne Armrest front
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S510A
Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S555A
Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S818A
Batteriehauptschalter Battery master switch
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
Temat będzie nieco inny niż wszystkie ponieważ na pierwszy ogień idzie wyczyszczenie auta i nadanie mu pierwotnego blasku, następnie mechanika, na koniec będą felgi i inne ulepszenia
Kilka fotek brudaska
Przygotowanie do prewashu i do dzieła
Ręczną pianownicą przy gabarytach tego auta można się nieźle zmęczyć
APC i pędzelki
wnęki
Mycie jedno z wielu
w międzyczasie umyłem koła nie zwracając większej uwagi ponieważ niedługo wlecą inne
Usuwanie smoły i glinka, kolejne mycie którego fotek nie wstawiam bo i po co
starałem się uchwycić kropki asfaltu ale na czarnym jest to trudna sztuka
Po kolejnym myciu inspekcja i polerowanie
fifty fifty po wymyciu
pasta finishowa na klapie
Wnętrze:
odkurzanie
odbite dywaniki rozczesywałem włosie szczotką ale nie wiele pomogło
wykładzina bagażnika została delikatnie przeprana
pięćdziesiątka na słoneczniku
troszkę słupków
Skóra
Tworzywa
czas na dekory polerowanie ręczne i zabezpieczenie
detale
jako że emblemat został nadgryziony zębem czasu trzeba wymienić
Listwy tylnego zderzaka prosiły o pomoc
porno
400 na mokro
na gotowo szału nie ma ale jest znacznie lepiej niż przed
brzydka pogoda też sprzyja detajlingowi rozładowana bateria w kluczyku była prestekstem do wyczyszczenia kluczyka, a co na nim było przerosło moje wyobrażenia
Komora silnika jak widać pieszczona nie była dawno, czas się nią zająć, do pracy przystąpił pink apc od SG oraz dressing Mainz
Kilka fotek pieszczocha na lakierze Natys Blue
efekt jak dla mnie świetny
kontrola właściwości hydrofobowych, tyle wody zostało po spłukaniu maski wężem
kropelek nie może zabraknąć a są niezłe
szukałem bezwypadkowej bazy a że trafiło się b28 trudno, chociaż z drugiej strony to jest auto do wygodnego toczenia jeśli chodzi o ramki to proszę się nimi nie sugerować to auto docelowo germanem nie zostanie a raczej delikatnie poprawioną seriązawias pisze:fakt galeria z tego srednia , ale rozumiem...ramka syndykat...wiec pewnie temat sie bedzie rozwijał powiedz tylko czemu taki mułowaty silnik do takiej krowy ?