[E34] 520 Brillantrot By Daro Siem-ce
-
- Małopiszący
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-05-05, 20:15
- Lokalizacja: Cieszyn
Super Darku, że udało się w końcu zapalić tą nie miłosierną bestie Miejmy nadzieje ze będzie ci służyć bardzo długo i bd się cieszyć z jazdy każdego dnia Ja jakoś nie mam przekonania do tego motoru Miałem go w E39 Touring, bardzo elastyczny motor, przyśpieszał bardzo ładnie mimo wagi turasa, lecz zaczął kopcić przy zapalaniu, tak jak twoja M50B20, włożyłem do motoru 2500zł lecz kopcenia nie udało sie usunąć, lecz wszystko siadało pokolei a miała tylko 280tyś przebiegu, i od tam tej pory zraziłem sie ale Tobie zycze jak najlepiej i zeby służyła jak najdłużej !! Pzdr..
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Przemo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 462
- Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
- Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
- Kontakt:
Aaa to już wiem dlaczego ulice katowic tak wyzamiatane ;D
Zapraszam do mojej Galerii
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
- krzysiu134
- Małopiszący
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
- Lokalizacja: ŚLĄSK
Mityczne 2,8 w zdrowej i zadbanej budzie żeby wszystko służyło ci jak najdłużej .
Nie myślałeś nad sprzęgłem z 2,8 tam jest tarcza 240mm żebyś nie miał problemów na przyszłość .
Jeszcze tylko ssący z m50 i będzie komplet do modyfikacji ecu.
Nie myślałeś nad sprzęgłem z 2,8 tam jest tarcza 240mm żebyś nie miał problemów na przyszłość .
Jeszcze tylko ssący z m50 i będzie komplet do modyfikacji ecu.
MOJE BMW 318i - przyspieszenie na K27 :
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Dzięki , co do sprzęgła to właśnie sie zastanawiam czy nie założyć tego z 2.8 bo to z 2.0 ciut ślizga , nie zawsze ale ślizga . Ssący też jest już zaklepany także bedzie miodziokrzysiu134 pisze:Mityczne 2,8 w zdrowej i zadbanej budzie żeby wszystko służyło ci jak najdłużej .
Nie myślałeś nad sprzęgłem z 2,8 tam jest tarcza 240mm żebyś nie miał problemów na przyszłość .
Jeszcze tylko ssący z m50 i będzie komplet do modyfikacji ecu.
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Witajcie , pewnie jak u wszystkich tak i u mnie jest już setup zimowy ale co zrobić " taki mamy klimat "
Moja E34 sprawuje sie bardzo dobrze , przeszczep serca udany i pacjent żyje . Wymienione : świece , olej , filtry oraz płyn chłodniczy + płyn wspomagania dołożony czujnik temperatury na zegar z E30 . Kilka dni temu kupiłem jedną felge styling 5 bo jedna sztuka moja była w nieciekawym stanie :dobani: ( obdarta od krawężników nie z mojej winy ) A teraz mam 4 sztuki proste i nie obdarte do tego kupiłem wlepy w dekle jakieś Chińskie ale to koło na zime więc może być . Od kolegi Maff-a odkupiłem z rozbitej czerwonej E34 blache szyberdachu bo u mnie były małe ogniska rudej i przedni lewy błotnik bo tradycyjnie dół leciwy :dobani: . Poza tym wszystko jest w jak najlepszym porządku
Kilka fotek z wczoraj ....
Moja E34 sprawuje sie bardzo dobrze , przeszczep serca udany i pacjent żyje . Wymienione : świece , olej , filtry oraz płyn chłodniczy + płyn wspomagania dołożony czujnik temperatury na zegar z E30 . Kilka dni temu kupiłem jedną felge styling 5 bo jedna sztuka moja była w nieciekawym stanie :dobani: ( obdarta od krawężników nie z mojej winy ) A teraz mam 4 sztuki proste i nie obdarte do tego kupiłem wlepy w dekle jakieś Chińskie ale to koło na zime więc może być . Od kolegi Maff-a odkupiłem z rozbitej czerwonej E34 blache szyberdachu bo u mnie były małe ogniska rudej i przedni lewy błotnik bo tradycyjnie dół leciwy :dobani: . Poza tym wszystko jest w jak najlepszym porządku
Kilka fotek z wczoraj ....
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Święta tuż tuż , co nie którzy wieszają bombki na choinke a ja dziś dostałem bombke od dostawczaka .
Rano wstaje (6:30)i tradycyjnie rzut okiem przez okno a tu coś auto krzywo stoi i tył pofalowany . Schodze na dół i jednak mnie oczy nie myliły dostała w dupe od dostawcy który uciekł . Mam ten plus bo tu gdzie parkuje jest Kantor i mają kamerke zewnętrzną więc telefon na 997 i koledzy przyjechali . Porobili zdjęcia spisali co spisać i po 9 rano udali sie sprawdzić monitoring . Jeden dostawca do sklepu wjechał idealnie a drugi nie trafił w wjazd i robił korekte ale najpierw przesunął moją fure 0.5 metra . FBI dotrali do niego , sciągli go na komende również mnie , i koleś twierdził że to nie on i nawet jak on to nic nie czuł jak wjeżdzał ( ciekawe poco była ta korekta ) . Po oględzinach przez policje koleś sie przyznał ( miał uszkodzony troszke odbój na chłodni ). Także teraz mnie czeka rzeczoznawca i naprawa fury
Błotnik wciśnięty gumowym odbojem z chłodni , nie wiem co robić ? , czy szukać używanego błotnika bez szpachli na wstawienie czy ratować ten ? co radzicie ?
Rano wstaje (6:30)i tradycyjnie rzut okiem przez okno a tu coś auto krzywo stoi i tył pofalowany . Schodze na dół i jednak mnie oczy nie myliły dostała w dupe od dostawcy który uciekł . Mam ten plus bo tu gdzie parkuje jest Kantor i mają kamerke zewnętrzną więc telefon na 997 i koledzy przyjechali . Porobili zdjęcia spisali co spisać i po 9 rano udali sie sprawdzić monitoring . Jeden dostawca do sklepu wjechał idealnie a drugi nie trafił w wjazd i robił korekte ale najpierw przesunął moją fure 0.5 metra . FBI dotrali do niego , sciągli go na komende również mnie , i koleś twierdził że to nie on i nawet jak on to nic nie czuł jak wjeżdzał ( ciekawe poco była ta korekta ) . Po oględzinach przez policje koleś sie przyznał ( miał uszkodzony troszke odbój na chłodni ). Także teraz mnie czeka rzeczoznawca i naprawa fury
Błotnik wciśnięty gumowym odbojem z chłodni , nie wiem co robić ? , czy szukać używanego błotnika bez szpachli na wstawienie czy ratować ten ? co radzicie ?
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wróciła do żywych .
Błotnik naprawiony pomalowany , maska używka prawie idealna też już w kolorze oraz pomalowany próg kierowcy bo był nie ładny nalot rudej na nim . Błotnik przedni lewy podmieniłem od kolegi Maff-a z jego czerwonej rozbitej bo w moim nie było już prawie dołu .Całe auto wypolerowane . Po za tym wpadło duże OBC , nowe znaczki na maske i klape , nowy zawias klapki bo lakiernik połamał , wpadły też nowe zamienniki twiterów na drzwi , jeden już pierdział . Zmieniłem lampy tył i kierunki przód / bok na ori pomarańczowe . Ogólnie to nic sie większego nie działo . Następny krok to wymiana zawieszenia przód , no i kupić jakieś koło na lato bo zostałem na styling 5 . Zdjęcia robione Nokią 3310
Błotnik naprawiony pomalowany , maska używka prawie idealna też już w kolorze oraz pomalowany próg kierowcy bo był nie ładny nalot rudej na nim . Błotnik przedni lewy podmieniłem od kolegi Maff-a z jego czerwonej rozbitej bo w moim nie było już prawie dołu .Całe auto wypolerowane . Po za tym wpadło duże OBC , nowe znaczki na maske i klape , nowy zawias klapki bo lakiernik połamał , wpadły też nowe zamienniki twiterów na drzwi , jeden już pierdział . Zmieniłem lampy tył i kierunki przód / bok na ori pomarańczowe . Ogólnie to nic sie większego nie działo . Następny krok to wymiana zawieszenia przód , no i kupić jakieś koło na lato bo zostałem na styling 5 . Zdjęcia robione Nokią 3310