
e36 touring m50 turbo
Chyba faktycznie zacznę wierzyć w te niuty w tym aucie 
Wałki i strojenie jeszcze doda smaczku
Pozdro!

Wałki i strojenie jeszcze doda smaczku

Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27
M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20
M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT

BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20

BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Stage I uwarzam za zamkniety i zaczynamy Stage II
Silnik ponad rok śmigał jako NA bez większych problemów.
Nowe graty :
-GT3582 .80ar ANTISURGE
-BLOW OFF BOV SSQV 4 IV HKS
-WASTEGATE WG 60mm vband HKS
-kolektor wydechowy na zamówienie od K64
-Simens deka 630ccm
-Silikony i nierdzewka od k64
-V-bandy 3"
-kocyk na turbo
-przewód zasilający wraz z rękawem bazaltowym i spływ od k64
-Bandarz Bazaltowy
WG jak na razie ustawiony na 0,5 bara a auto jak narazie w fazie testów nowego sprzętu. Docelowo będzie w granicach 1 Bara
Kolektorek


Przymiarki na jakimś tam silniku w garażu



Docelowe przymiarki na silniku



Tak wszystko wyglda po montażu






Silnik ponad rok śmigał jako NA bez większych problemów.
Nowe graty :
-GT3582 .80ar ANTISURGE
-BLOW OFF BOV SSQV 4 IV HKS
-WASTEGATE WG 60mm vband HKS
-kolektor wydechowy na zamówienie od K64
-Simens deka 630ccm
-Silikony i nierdzewka od k64
-V-bandy 3"
-kocyk na turbo
-przewód zasilający wraz z rękawem bazaltowym i spływ od k64
-Bandarz Bazaltowy
WG jak na razie ustawiony na 0,5 bara a auto jak narazie w fazie testów nowego sprzętu. Docelowo będzie w granicach 1 Bara
Kolektorek


Przymiarki na jakimś tam silniku w garażu



Docelowe przymiarki na silniku



Tak wszystko wyglda po montażu






[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Mega projekt, mechanicznie wszystko na najwyższym poziomie. Już na 0.5 bara robi przeciąg a bar uważam zmasakruje nie jednego użytkownika w "mocnej" furce. Za wkład i serce przy budowie auta naprawdę życzę pęknięcia 500km bo naprawdę się należy. Gratuluje jeszcze raz i liczę na nie jedną przejażdżkę 
Pozdro morda!

Pozdro morda!
BYŁO: E30 M20B27
M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20
M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT

BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20

BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Po 2 miesiącach od uturbienia w końcu znalazłem czas aby dołożyć podstawkę filtra oleju z możliwością podłączenia chłodnycy.




Czas na zabawę z podstawką znalazł się przez kopcenie z ruły wydechowej i poszukiwaniu przyczyny.
Taki o to widok po rozebraniu turbiny

W przyszłym tygodniu będzie wiadomo co dalej z turbiną




Czas na zabawę z podstawką znalazł się przez kopcenie z ruły wydechowej i poszukiwaniu przyczyny.
Taki o to widok po rozebraniu turbiny

W przyszłym tygodniu będzie wiadomo co dalej z turbiną

[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Primo niestety nie pochwalę się jak lata poniewarz silnik zaczoł kopcić na hamowni z odmy, normalnie zajechałem do domu po strojeniu lecz nie dawało mi spokoju kopcenie z odmy. Dziś po sprawdzeniu kompresji na jednym z cylindrów wyszła "0"
Co ciekawe moc wyszła na 5 sprawnych cylindrach
. Więc silnik na stół operacyjny i trzeba zajrzeć do bebechów.


[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]