[E34] E34 Silver Diesel Project
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Montowalismy taki gwint do e30, ktore ma bardzo podobny zawias do e34. Chcialbym poznac goscia, ktory wymyslil ten gwint. Musi miec niezle zjechane z godzin. Watpie, ze przejezdzisz na tym 2 lata. Daje max 6 miesiecy. Dozbieraj do 2000zł, dzwon do High Techa, to Ci cos porzadnego wystruga.
PS. Szukaj na allegro, ja zalatwilem kumplowi gotowy gwint do E34 przod za 600zł.
PS. Szukaj na allegro, ja zalatwilem kumplowi gotowy gwint do E34 przod za 600zł.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
przeciez gwint do e34 juz jest od dawna produkowany przez supersport (2 lata chyba) wysyla sie tylko lagi przednie, tak samo jak do e30LuQ pisze:moje błagania o wypuszczenie na rynek gwintu do E34 w rozsądnej cenie zostały wysłuchane!
Zaczynam zbierać kasę i myślę że na maj już będzie porządna gleba
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 05216.html
bo kazdy facet z widlami to posejdon
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
W początkowym zamyśle były springi -50/-20, ale zdecydowanie wole gwint z uwagi na możliwość regulacjiPRIMO pisze:wolałbym porzadne springi niż taki gwint...
Coś więcej na temat tego gwintu? Dają 2letnią gwarancję więc nawet w razie czego mam zabezpieczenieMystic888 pisze:Watpie, ze przejezdzisz na tym 2 lata. Daje max 6 miesiecy
Uwierz że szukam od dłuższego czasu, ale znalezienie gwintu za dobra kasę to jak szukanie igły w stogu sianaMystic888 pisze:Szukaj na allegro,
Wolałbym coś kompletnego (springi, amor) niż tylko nagwintowanie lagów...PINIU pisze:przeciez gwint do e34 juz jest od dawna produkowany przez supersport (2 lata chyba) wysyla sie tylko lagi przednie,
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Z gwarancja sa problemy.
Piniu pisze raczej o tym, ze kazdy gwint do E34 jest robiony jako WELDING czyli trzeba go samemu pospawac. KW kiedys bralo kolumny, ale juz tego nie robia. Jak widac Supersport robi podobnie.
Ja postawilem na K-Sporta Streeta, ale jeszcze nie dotarl, takze nie moge nic powiedziec o nim.
Piniu pisze raczej o tym, ze kazdy gwint do E34 jest robiony jako WELDING czyli trzeba go samemu pospawac. KW kiedys bralo kolumny, ale juz tego nie robia. Jak widac Supersport robi podobnie.
Ja postawilem na K-Sporta Streeta, ale jeszcze nie dotarl, takze nie moge nic powiedziec o nim.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Zadzwon do High Techa, pogadaj, moze Ci cos wystruga za 1500. Ale watpie raczej 2000 musialbys miec. A do tego TaTesco, to nie jest to gwint jaki powinien byc. To tylko sprezyny, amory i tulejki, nie kompletna kolumna.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Wolałbym coś kompletnego (springi, amor) niż tylko nagwintowanie lagów...[/quote]PINIU pisze:przeciez gwint do e34 juz jest od dawna produkowany przez supersport (2 lata chyba) wysyla sie tylko lagi przednie,
masz zle informacje dostajesz caly nowy zestaw amory sprezyny i swoje przerobione lagi gdzie istnieje nawet mozliwosc pochromowania czy malowania prroszkowego na dowolny kolor, co do TaT moze i ma 2 lata gwarancji ale jak pisza przedmowcy nie wytrzyma tyle a gwarancja jest nie zawsze rozpatrywana pozytywnie a dzieja sie czasem z tymi zawieszeniami rozne rzeczy- widzialem juz nawet amory wygiete jak banan czy zlamane w pol i to nie tylko TaT ale wszystkie chinczyki jak tuning art itp
bo kazdy facet z widlami to posejdon
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Konstrukcja tego "zawieszenia" od zawsze podowala u mnie wybuch smiechu.
jak rowniez wytrzymalosc.
Zycze szerokosci na drodze, przyda sie
A rozporka calkiem ladna.
jak rowniez wytrzymalosc.
Zycze szerokosci na drodze, przyda sie
A rozporka calkiem ladna.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Summer Cars Party coraz bliżej więc pora coś działać
Na tą chwilę moja kierownica dostała nową skórę, a audio nowe radyjko, padło na Peiying Alien PY9905
Jutro jadę po tylny zderzak Mkowy a w poniedziałek wpada gwint i rozpórka.
Czekam jeszcze na wydech z Ultera, bo dostawa coś się opóźnia, ale mam nadzieję że do SCP będzie założony
Fotorelacja będzie na bieżąco
Na tą chwilę moja kierownica dostała nową skórę, a audio nowe radyjko, padło na Peiying Alien PY9905
Jutro jadę po tylny zderzak Mkowy a w poniedziałek wpada gwint i rozpórka.
Czekam jeszcze na wydech z Ultera, bo dostawa coś się opóźnia, ale mam nadzieję że do SCP będzie założony
Fotorelacja będzie na bieżąco
Kierownica, monitorek z radiem jeszcze ok, ale zegary i nakładki na pedały.. Osobiście bym zmienił
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT