[E34] E34 Silver Diesel Project

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

zdania są podzielone.
Przede wszystkim nie stać mnie na gwint na 3,5 - 4 koła, a na ten będę miał 2 lata gwarancji, więc przynajmniej 2 lata na nim pośmigam.
Obrazek
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

wolałbym porzadne springi niż taki gwint...
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Montowalismy taki gwint do e30, ktore ma bardzo podobny zawias do e34. Chcialbym poznac goscia, ktory wymyslil ten gwint. Musi miec niezle zjechane z godzin. Watpie, ze przejezdzisz na tym 2 lata. Daje max 6 miesiecy. Dozbieraj do 2000zł, dzwon do High Techa, to Ci cos porzadnego wystruga.
PS. Szukaj na allegro, ja zalatwilem kumplowi gotowy gwint do E34 przod za 600zł.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PINIU »

LuQ pisze:moje błagania o wypuszczenie na rynek gwintu do E34 w rozsądnej cenie zostały wysłuchane! :D
Zaczynam zbierać kasę i myślę że na maj już będzie porządna gleba :bmw:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 05216.html
przeciez gwint do e34 juz jest od dawna produkowany przez supersport (2 lata chyba) wysyla sie tylko lagi przednie, tak samo jak do e30
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

PRIMO pisze:wolałbym porzadne springi niż taki gwint...
W początkowym zamyśle były springi -50/-20, ale zdecydowanie wole gwint z uwagi na możliwość regulacji
Mystic888 pisze:Watpie, ze przejezdzisz na tym 2 lata. Daje max 6 miesiecy
Coś więcej na temat tego gwintu? Dają 2letnią gwarancję więc nawet w razie czego mam zabezpieczenie
Mystic888 pisze:Szukaj na allegro,
Uwierz że szukam od dłuższego czasu, ale znalezienie gwintu za dobra kasę to jak szukanie igły w stogu siana
PINIU pisze:przeciez gwint do e34 juz jest od dawna produkowany przez supersport (2 lata chyba) wysyla sie tylko lagi przednie,
Wolałbym coś kompletnego (springi, amor) niż tylko nagwintowanie lagów...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Z gwarancja sa problemy.
Piniu pisze raczej o tym, ze kazdy gwint do E34 jest robiony jako WELDING czyli trzeba go samemu pospawac. KW kiedys bralo kolumny, ale juz tego nie robia. Jak widac Supersport robi podobnie.
Ja postawilem na K-Sporta Streeta, ale jeszcze nie dotarl, takze nie moge nic powiedziec o nim.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

Mystic888 pisze:Ja postawilem na K-Sporta Streeta
no niestety nie noszę w portfelu wolne 4,5 klocka :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Zadzwon do High Techa, pogadaj, moze Ci cos wystruga za 1500. Ale watpie raczej 2000 musialbys miec. A do tego TaTesco, to nie jest to gwint jaki powinien byc. To tylko sprezyny, amory i tulejki, nie kompletna kolumna.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PINIU »

PINIU pisze:przeciez gwint do e34 juz jest od dawna produkowany przez supersport (2 lata chyba) wysyla sie tylko lagi przednie,
Wolałbym coś kompletnego (springi, amor) niż tylko nagwintowanie lagów...[/quote]
masz zle informacje dostajesz caly nowy zestaw amory sprezyny i swoje przerobione lagi gdzie istnieje nawet mozliwosc pochromowania czy malowania prroszkowego na dowolny kolor, co do TaT moze i ma 2 lata gwarancji ale jak pisza przedmowcy nie wytrzyma tyle a gwarancja jest nie zawsze rozpatrywana pozytywnie a dzieja sie czasem z tymi zawieszeniami rozne rzeczy- widzialem juz nawet amory wygiete jak banan czy zlamane w pol i to nie tylko TaT ale wszystkie chinczyki jak tuning art itp
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

Dzisiaj dotarła do mnie długo wyczekiwana paczka :)

Nie wiem czy zdążę założyć przed wyjazdem, bo za 10 dni wyjeżdżam na co najmniej 2 miechy do Norwegii, ale sam fakt że wreszcie to mam jest póki co wystarczający :P

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Konstrukcja tego "zawieszenia" od zawsze podowala u mnie wybuch smiechu.
jak rowniez wytrzymalosc.
Zycze szerokosci na drodze, przyda sie :)

A rozporka calkiem ladna.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

zasięgnąłem opinii wielu osób które jeździli, lub jeżdżą na tym zawiasie i nikt złego słowa nie powiedział :)
a kolejny gwint do e34 to wydatek rzędu 4koła, więc po za moim zasięgiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

Summer Cars Party coraz bliżej więc pora coś działać :)

Na tą chwilę moja kierownica dostała nową skórę, a audio nowe radyjko, padło na Peiying Alien PY9905 :P
Jutro jadę po tylny zderzak Mkowy a w poniedziałek wpada gwint i rozpórka.
Czekam jeszcze na wydech z Ultera, bo dostawa coś się opóźnia, ale mam nadzieję że do SCP będzie założony :)
Fotorelacja będzie na bieżąco :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Kierownica, monitorek z radiem jeszcze ok, ale zegary i nakładki na pedały.. Osobiście bym zmienił :wink:
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

temat zegarów był przerabiany wieki temu :P
Kiedyś człowiek był głupi i takie rzeczy robił, a teraz zmiana tego jest nie opłacalna :P

Zegary nie są aż tak tragiczne, ale drugi raz już bym tak nie zrobił :P
Obrazek
ODPOWIEDZ