BeleX pisze:jak dla mnie to juz przesadziles z tym camberem...ani to nie jezdzi ani nie wyglada z tylu...definicja germanskiego kaleki na drodze...ja wiem ze nistko i szeroko..ale tutaj latwo przesadzic...i to moim zdaniem udalo CI sie osiagnac
Obrazek
Prosze Cie, chyba żartujesz z tym zdjęciem do porównania które wrzuciłeś ? Widzę że o definicji german stylu zbyt wiele nie wiesz. Samochód jest na camberach położony nie wiele bardziej niż był wcześniej na śrubach mimośrodowych. Mówisz nisko i szeroko ? To spróbuj upchnąć 10,5J do e36 z takim obniżeniem auta jakie jest u mnie nie pochylając przy tym kół...No chyba że lubisz błotniki wywalone 10cm poza auto. Jeśli chodzi o wygląd to oczywiście kwestia gustu, ale jak to jeździ to akurat nie wiesz

auto poza wyglądem jest też sprawne i dopieszczane mechanicznie i technicznie, z tyłu są customowe sprężyny współpracujące z amortyzatorami Koni Sport z regulacją siły odbicia. Poza tym to nie jest samochód zbudowany z myślą o zapieprzaniu na co dzień...Ja osiągnąłem wygląd idealnie taki jak chciałem, trwało to kilka lat

i z zewnątrz ani w środku nic się już na pewno nie zmieni

pozostają teraz detale których jeszcze trochę jest...Tak że zgadzam się że zdjęcie subaru które wrzuciłeś jest obrazem kaleki, ale proszę Cie, nie porównuj tego do mojego samochodu
