[E36] coupe by RYBA

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Awatar użytkownika
rybka318
Zaawansowany forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2012-11-22, 19:58
Lokalizacja: okol.Oświęcimia

Post autor: rybka318 »

PRIMO pisze:

Moga być Customy, cena ? przecież te ACS'y też nie należa do budżetówek chodzi mi oto że jest gruba fura ta felga jest super, jasne... ALe Ryba należy do Syndykatu ,a w germanstylu jest bum na ten wzór, wchodzisz na zdjecia z germanfestu i gruba fura = ACS na rolce
Faktycznie Primo, sporo syndykatu jeździ na ACSach, i jest sporo e36 na German Festach na sznyclu, ale tylko na German Festach....Spotkać takie koło na codzień to rzadkość :wink: Mnie zawsze to koło w budzie e36 podobało się, więc to się tu szybko nie zmieni. Customy ? Czemu nie, może kiedyś, ale tylko jako drugi komplet :mrgreen:

Choć dziwi mnie ze piszesz że czas zmienić koło.... :razz: poczułem się jak bym stał na jakiś seryjnych 15' :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2015-11-04, 22:48 przez rybka318, łącznie zmieniany 1 raz.
Zobacz moje coupe
/viewtopic.php?t=15375
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Absolutnie bym nie zmieniał tego koła. Leży tu idealnie. Ostatnio przeglądając zdjęcia z GF raczej uważam, że coraz mniej jest E36 w czysto GF'owym stylu. Wchodzą mody na schwerty, gt classy, różne jasne kolory. To wg mnie jest wzór GFu totalny old school i takie coś mi się podoba. I od zawsze moje zdanie, że ACS'a bym zmienił tylko na Hartge ;)

Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
rybka318
Zaawansowany forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2012-11-22, 19:58
Lokalizacja: okol.Oświęcimia

Post autor: rybka318 »

Zapraszamy do oglądania


https://youtu.be/ZtZ8AoicsR4
Zobacz moje coupe
/viewtopic.php?t=15375
Awatar użytkownika
Dzidek
Maniak forumowy
Posty: 744
Rejestracja: 2011-12-24, 19:24
Lokalizacja: Ledziny City

Post autor: Dzidek »

:bmw: jest pieknie !! A film sklejony profesjonalnie :sex:
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
Awatar użytkownika
rybka318
Zaawansowany forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2012-11-22, 19:58
Lokalizacja: okol.Oświęcimia

Post autor: rybka318 »

Obrazek
Zobacz moje coupe
/viewtopic.php?t=15375
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

jak dla mnie to juz przesadziles z tym camberem...ani to nie jezdzi ani nie wyglada z tylu...definicja germanskiego kaleki na drodze...ja wiem ze nistko i szeroko..ale tutaj latwo przesadzic...i to moim zdaniem udalo CI sie osiagnac

Obrazek
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
rybka318
Zaawansowany forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2012-11-22, 19:58
Lokalizacja: okol.Oświęcimia

Post autor: rybka318 »

BeleX pisze:jak dla mnie to juz przesadziles z tym camberem...ani to nie jezdzi ani nie wyglada z tylu...definicja germanskiego kaleki na drodze...ja wiem ze nistko i szeroko..ale tutaj latwo przesadzic...i to moim zdaniem udalo CI sie osiagnac

Obrazek
Prosze Cie, chyba żartujesz z tym zdjęciem do porównania które wrzuciłeś ? Widzę że o definicji german stylu zbyt wiele nie wiesz. Samochód jest na camberach położony nie wiele bardziej niż był wcześniej na śrubach mimośrodowych. Mówisz nisko i szeroko ? To spróbuj upchnąć 10,5J do e36 z takim obniżeniem auta jakie jest u mnie nie pochylając przy tym kół...No chyba że lubisz błotniki wywalone 10cm poza auto. Jeśli chodzi o wygląd to oczywiście kwestia gustu, ale jak to jeździ to akurat nie wiesz :wink: auto poza wyglądem jest też sprawne i dopieszczane mechanicznie i technicznie, z tyłu są customowe sprężyny współpracujące z amortyzatorami Koni Sport z regulacją siły odbicia. Poza tym to nie jest samochód zbudowany z myślą o zapieprzaniu na co dzień...Ja osiągnąłem wygląd idealnie taki jak chciałem, trwało to kilka lat :wink: i z zewnątrz ani w środku nic się już na pewno nie zmieni :lol: pozostają teraz detale których jeszcze trochę jest...Tak że zgadzam się że zdjęcie subaru które wrzuciłeś jest obrazem kaleki, ale proszę Cie, nie porównuj tego do mojego samochodu :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2015-11-20, 23:11 przez rybka318, łącznie zmieniany 1 raz.
Zobacz moje coupe
/viewtopic.php?t=15375
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

rybka318 pisze:To spróbuj upchnąć 10,5J do e36 z takim obniżeniem auta jakie jest u mnie nie pochylając przy tym kół...
tutaj jest wlasnie pies pogrzebany...po co pchac tam 10.5 skoro
rybka318 pisze:Poza tym to nie jest samochód zbudowany z myślą o zapieprzaniu na co dzień...
czyli rozumiem ze tak musi byc...bo jest po germansku ale nie musi byc wygodnie ani zgodnie z przepisami...z tylu te opony nie wygladaja groznie tylko komicznie...ja rozumiem naciagi itd...ale fitment tez jest istotny...tutaj jest o 20mm za szeroko na strone...wystaje to tak ze...nie ma zadnego sensu...gdyby sie dalo to pewnie wpychal bys 12 cali...bo by bylo bardziej germansko ?

zerknij jak tutaj jest kolo do blotnika:
http://www.whipschocolate.com/wp-conten ... ips6-1.jpg
https://c-a.d-cd.net/b74a18s-960.jpg
http://drifting.com/wp-content/uploads/ ... racing.jpg

tutaj ladnie zgrabnie to wyglada....fakt ze tutaj sa rozciagane blotniki ale to wtedy dopiero wyglada tak jak wygladac ma
http://www.stanceworks.com/s/showthread.php?t=57288

to moje zdanie - masz swoje i szanuje ze go bronisz :)

widac ze auto dopieszczone i ktos mial koncepcje...dla mnie te kola psuja efekt calosci...jest delikatna cieniutka granica miedzy germansko nisko i szeroko...a rozdeptana zaba
Ostatnio zmieniony 2015-11-20, 23:16 przez BeleX, łącznie zmieniany 1 raz.
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
rybka318
Zaawansowany forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2012-11-22, 19:58
Lokalizacja: okol.Oświęcimia

Post autor: rybka318 »

BeleX, strzelasz sobie w kolano tymi linkami które wklejasz, znowu potwierdzasz że nie masz bladego pojęcia o German Stylu bo żadne z aut które tam wkleiłeś nie jest zrobione w GS tylko Stance...mało tego, dwa z nich stoją na Air Raid więc co to ma wspólnego z GS.. :sex:

Po drugie krytykujesz w pierwszej kolejności mój negatyw, że za duży itp. a za chwile wklejasz zdjęcie e36 z wypchanymi nadkolami i negatywem raz większym niż u mnie :mrgreen: :mrgreen: więc gdzie tu logika tych Twoich błyskotliwych komentarzy ???
:lol:
Ostatnio zmieniony 2015-11-20, 23:19 przez rybka318, łącznie zmieniany 1 raz.
Zobacz moje coupe
/viewtopic.php?t=15375
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Dla mnie jest idealnie, nie ma przesadzonych kątów bo niemal cala opona dotyka jezdni i przede wszystkim co dla mnie jest najważniejsze błotniki nie są ruszane, jedynie z tego co wiem rolowane - popraw mnie jak się mylę. Ale definicją GF zawsze były seryjne błotniki a to co wrzuciłeś Belex ni w ząb się z tym nie zgadza, moim zdaniem. Dla mnie Ryba stworzył idealne germańskie E36, old school'owe, tak jak bym widział swoje coupe i z przykrością stwierdzał, iż mało ostatnio jest nowych projektów idących w tą stronę.

A o słuszności może świadczyć ta genialna moim zdaniem fota, gdzie widać, że caly bieżnik dotyka jezdni.

Obrazek
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
rybka318
Zaawansowany forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2012-11-22, 19:58
Lokalizacja: okol.Oświęcimia

Post autor: rybka318 »

Alexof, błotniki są zrolowane i lekko pchnięte na zewnątrz ale przy zachowaniu ori przetłoczenia na błotnku. Dzięki temu wygląda to naturalnie :wink: Negatyw jest, bo musi być, ale na pewno nie jest "przesadzony".... choć oczywiste jest że nie wszystkim się to musi podobać, jeśli ktoś nie lubi German Stylu to dla niego jest to przesadą ale dla mnie nie :razz: :razz: :razz:
Zobacz moje coupe
/viewtopic.php?t=15375
peter9997
Zaawansowany forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2011-07-28, 19:42
Lokalizacja: Chybie

Post autor: peter9997 »

rybka318 pisze:BeleX, strzelasz sobie w kolano tymi linkami które wklejasz, znowu potwierdzasz że nie masz bladego pojęcia o German Stylu bo żadne z aut które tam wkleiłeś nie jest zrobione w GS tylko Stance...mało tego, dwa z nich stoją na Air Raid więc co to ma wspólnego z GS.. :sex:

Po drugie krytykujesz w pierwszej kolejności mój negatyw, że za duży itp. a za chwile wklejasz zdjęcie e36 z wypchanymi nadkolami i negatywem raz większym niż u mnie :mrgreen: :mrgreen: więc gdzie tu logika tych Twoich błyskotliwych komentarzy ???
:lol:
jeżeli się mylę (to poprawcie) ale ta zielona na ruskich blachach ma mocno wypchane nadkola więc jak to się ma do serii ???...

Pamiętam autko z początków i patrząc na przemianę jaką przeszło szacun Łukasz dla Ciebie, bo autko robi "robotę" , na zewnątrz i wewnątrz, spasy itd... I zgodzę się z Tobą, że ze poważnych zmian już koniec (żadnych czarnych szyb, dokładek, szpojlerów itd), bo teraz jest idealnie !
Ostatnio zmieniony 2015-11-22, 13:19 przez peter9997, łącznie zmieniany 1 raz.
Piet
Zaawansowany forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2015-02-01, 09:22
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Piet »

rybka318, Mega zrobione ! :bmw: jedynie co by się przydało to GT Class II + risery :sex:
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Piet pisze:rybka318, Mega zrobione ! :bmw: jedynie co by się przydało to GT Class II + risery :sex:
I właśnie dlatego w jakim stylu zrobione jest te auto nigdy w życiu (mimo zamiłowania do gt class'a i riserów) bym tego nie zrobił.
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

Piet pisze:rybka318, Mega zrobione ! :bmw: jedynie co by się przydało to GT Class II + risery :sex:
to byłby strzał w kolano dla tej coupe :) czasem mniej znaczy wiecej :)
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ