[E36] Bawareiro By Wbs - zaczynamy zabawę w wyścigi.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2009-04-06, 19:11
- Lokalizacja: chorzow
Patryk, żyje jakoś, powoli heh.
Kaper, fotka lewa jakaś, albo drzwi nie domknąłem. Dzięki
Olek, dzięki.
Planuje zderzak od m3 na tył i chyba bez listew i progów. Na ten moment to tyle.
Mam jeszcze slinik m52b28 od 7er i skrzynie w automacie, wiazke i osprzęt. W gazie jest. Nie wiem co z nim robić, czy sprzedawać.
Kaper, fotka lewa jakaś, albo drzwi nie domknąłem. Dzięki
Olek, dzięki.
Planuje zderzak od m3 na tył i chyba bez listew i progów. Na ten moment to tyle.
Mam jeszcze slinik m52b28 od 7er i skrzynie w automacie, wiazke i osprzęt. W gazie jest. Nie wiem co z nim robić, czy sprzedawać.
Wszystko zależy od Ciebie co chcesz. Ja bym ładował. Ładwowałbym do swojej, ale pokonała mnie sprawa funduszy...
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Ładnie je na tym kole ,jeszcze jak bys ten motorek wsadził to juz malina
Widze że parują ci lampy ,ja miałem ten sam problem ,zmieniałem uszczelki i nic ,
w końcu zdemontowałem tylne zaślepki lamp i tak dobry miesiąc ,
Można też wsadzic do lamp te torebeczki co są w pudełku jak kupisz buty ,przeciw wilgoci (działa)
Widze że parują ci lampy ,ja miałem ten sam problem ,zmieniałem uszczelki i nic ,
w końcu zdemontowałem tylne zaślepki lamp i tak dobry miesiąc ,
Można też wsadzic do lamp te torebeczki co są w pudełku jak kupisz buty ,przeciw wilgoci (działa)
Wiem, wiem.. lampy to już stary kłopot raz parują, raz nie.
Teraz mam większy problem.. poszło mocowanie sanek i trzyma się jednym mocowaniem.
Jak na złość wczoraj sobie jadę, a tu duuup.. ręczny prawy.. kupiłem zestaw, dźwigam auto, a tu duuup.. lewarek padł
Wie ktoś może gdzie w Katowicach można zrobić te sanki za normalne pieniądze? Jakoś wiem, że można się odstać od środka wycinając coś w bagażniku, ale to tylko dwie śruby chyba. A kolejne dwie? Jak się dostać nie wyciągając wszystkiego?
... z innej bajki.
byłem niedawno w Krośnie i akurat trafiłem na ulotkę z dmp. Blisko, bo okolice Sanoka, oczywiście wpadłem zobaczyć co się dzieje.
Załuż Drifingowe mp.
EDIT EDIT EDIT
Wrzucam parę fotek dla ciekawskich. Byłem u ziomka właśnie po podnośnik, a okazało się, że pożyczył i zapomniał.
Zatrzymałem się na stacji benzynowej pod osiedlem i na biegu kilka fotek wpadło.
Na ostatnich negatyw i gleba tyłu. Zderzaczek w tle troszkę opadł
Niestety auto po 200 kilometrach podróżny nie myte :no:
Co do gwintu z przodu, jest jeszcze jakieś. 5 cm żeby zejść w dól. Ja w swoim TaTcie wyciągałem sprężyny pomocnicze jak go zakładałem i zyskałem dobre 2 czy 3 cm, nie pamiętam już dokładnie. W każdym razie można zejść jeszcze dużo. 3 cm i będzie tak jak na Keskinach 16. :coo: Wtedy byłoby idealnie.
Teraz mam większy problem.. poszło mocowanie sanek i trzyma się jednym mocowaniem.
Jak na złość wczoraj sobie jadę, a tu duuup.. ręczny prawy.. kupiłem zestaw, dźwigam auto, a tu duuup.. lewarek padł
Wie ktoś może gdzie w Katowicach można zrobić te sanki za normalne pieniądze? Jakoś wiem, że można się odstać od środka wycinając coś w bagażniku, ale to tylko dwie śruby chyba. A kolejne dwie? Jak się dostać nie wyciągając wszystkiego?
... z innej bajki.
byłem niedawno w Krośnie i akurat trafiłem na ulotkę z dmp. Blisko, bo okolice Sanoka, oczywiście wpadłem zobaczyć co się dzieje.
Załuż Drifingowe mp.
EDIT EDIT EDIT
Wrzucam parę fotek dla ciekawskich. Byłem u ziomka właśnie po podnośnik, a okazało się, że pożyczył i zapomniał.
Zatrzymałem się na stacji benzynowej pod osiedlem i na biegu kilka fotek wpadło.
Na ostatnich negatyw i gleba tyłu. Zderzaczek w tle troszkę opadł
Niestety auto po 200 kilometrach podróżny nie myte :no:
Co do gwintu z przodu, jest jeszcze jakieś. 5 cm żeby zejść w dól. Ja w swoim TaTcie wyciągałem sprężyny pomocnicze jak go zakładałem i zyskałem dobre 2 czy 3 cm, nie pamiętam już dokładnie. W każdym razie można zejść jeszcze dużo. 3 cm i będzie tak jak na Keskinach 16. :coo: Wtedy byłoby idealnie.
Jeszcze dwie.
Dodam, że w samochodzie z zewnątrz z ten czas zmieni się jedynie
-Zderzak m3 tył, obecnie dokładka
-Wydech dwururka
-Pierdołki typu odpryski, reperaturki
-Uszczelki szyb bocznych
Listwy szerokie i progi mam, ale nie zakładam (na sprzedaż).
Nie chce montować wszystkich plastików na samochód z emki, tylko zderzaki. Dokładka i dyfuzor przy glebie szczególnie dokładka, robią robotę. Wąskie listwy wydłużają sedana, na czym mi zależy. Chcę iść własną drogą. Chcę coś innego. Wszyscy robią cały mpack (lub bez lusterek), u mnie nie będzie progów i listew ze względu na sedana.
Czy nie wygląda pięknie SEDAN bez LISTEW i PROGÓW?
Dodam, że w samochodzie z zewnątrz z ten czas zmieni się jedynie
-Zderzak m3 tył, obecnie dokładka
-Wydech dwururka
-Pierdołki typu odpryski, reperaturki
-Uszczelki szyb bocznych
Listwy szerokie i progi mam, ale nie zakładam (na sprzedaż).
Nie chce montować wszystkich plastików na samochód z emki, tylko zderzaki. Dokładka i dyfuzor przy glebie szczególnie dokładka, robią robotę. Wąskie listwy wydłużają sedana, na czym mi zależy. Chcę iść własną drogą. Chcę coś innego. Wszyscy robią cały mpack (lub bez lusterek), u mnie nie będzie progów i listew ze względu na sedana.
Czy nie wygląda pięknie SEDAN bez LISTEW i PROGÓW?