[E36] coupe by Zychu.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
PRIMO, to były 18stki jednakże stwierdziłem że do e36 to zadużo, tym bardziej ze już za bardzo niżej sie nie dało zjechać, póki co jeżdze na stalówkach 15stkach i szukam felgi, no i tak se kręcę kręcę tym gwintem
zostaje tak, niżej już mi gwint nie pozwala, jeszcze tylko znaleźć dobre koło i pstrykne coś lepszego ps. te zacieki to od WD-40 psikałem zawiasy
zostaje tak, niżej już mi gwint nie pozwala, jeszcze tylko znaleźć dobre koło i pstrykne coś lepszego ps. te zacieki to od WD-40 psikałem zawiasy
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Co chwile piłuje tym koło mojego bloku
Więc na co dzień potwierdzam
Ty, jak ty przejeżdżasz przez te progi na TRSTC?
Więc na co dzień potwierdzam
Ty, jak ty przejeżdżasz przez te progi na TRSTC?
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
spadłem już na koniec 2 strony to odświeżę trochę temat, od czego by tu zaczać?
super gwint ta-t, zdążył sie rozlać po niecałym pół roku, więc na przód wleciały bilsteiny B6 , o takie
Do tego springi MTS-a -60mm, trochę tam po modzone jest jakieś 2cm wyżej niż na max skręconym gwincie , ja jestem zadowolony
Następna sprawa, tylna półka moja była z roletą, i może to dla niektórych dziwne, zmieniłem sobie na taką bez, nie wiem po prostu bardziej mi się podoba
Zamówiłem też tylny dyfuzor pod 2 rurke, bo mój był w tragicznym stanie, no i pod jedną rure, a żeby wypełnić tą szparę coś takiego
Pogoda taka że z autem nie chce sie robić, czeka mnie jeszcze polerka w sumie i będzie ideał
I mam do was 2 pytanka, co sądzicie o takiej dokładce?
lepiej zostać przy orginalnej?
No i najważniejsze, czekam obecnie na paczkę z łodzi od chłopaków z Wheel-wide.com , i zastanawiam sie nad kolorem felgi, myślałem o pomaraczowej z czarnym środkiem, albo kremowym - ta opcja bardziej przemawia do mnie, może macie jakieś ciekawe kolory które podpasują do budy?
super gwint ta-t, zdążył sie rozlać po niecałym pół roku, więc na przód wleciały bilsteiny B6 , o takie
Do tego springi MTS-a -60mm, trochę tam po modzone jest jakieś 2cm wyżej niż na max skręconym gwincie , ja jestem zadowolony
Następna sprawa, tylna półka moja była z roletą, i może to dla niektórych dziwne, zmieniłem sobie na taką bez, nie wiem po prostu bardziej mi się podoba
Zamówiłem też tylny dyfuzor pod 2 rurke, bo mój był w tragicznym stanie, no i pod jedną rure, a żeby wypełnić tą szparę coś takiego
Pogoda taka że z autem nie chce sie robić, czeka mnie jeszcze polerka w sumie i będzie ideał
I mam do was 2 pytanka, co sądzicie o takiej dokładce?
lepiej zostać przy orginalnej?
No i najważniejsze, czekam obecnie na paczkę z łodzi od chłopaków z Wheel-wide.com , i zastanawiam sie nad kolorem felgi, myślałem o pomaraczowej z czarnym środkiem, albo kremowym - ta opcja bardziej przemawia do mnie, może macie jakieś ciekawe kolory które podpasują do budy?
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
no i dobra, jakoś tam powoli, powoli działam z autem, w końcu nowa praca jest okej z przodu zółtki znudziły mi się totalnie , i wpadły przesłony na soczewkę, krzyże w długie, a na to wszystko folia czarna, mi się podoba gdzieś przesiałem zdjęcia, dziś zrobię to wrzuce.
Natomiast problem, przyszły felgi, git malina wszystko okej, 215/45 na 10j tył wygląda obłędnie z tym że...
no właśnie, gwint max w górze póki co, ale moje pytanie ugram to samym ustawieniem max kątów czy musze pchać nadkole? ps. tak wiem zderzak źle spasowany i troche parchów, wszystko powoli
Natomiast problem, przyszły felgi, git malina wszystko okej, 215/45 na 10j tył wygląda obłędnie z tym że...
no właśnie, gwint max w górze póki co, ale moje pytanie ugram to samym ustawieniem max kątów czy musze pchać nadkole? ps. tak wiem zderzak źle spasowany i troche parchów, wszystko powoli