[E36] BMW 328is Mańka
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pod hala sportowa w Jastrzębiu
Zrobione cyfrówką ale taką z wyższej półki
Myślałem ale chce zostawić oryginalny wizerunek '92
Czyli pomarańczki, kolor diamantschwarz, ta wersje zderzaków, malowane w kolor do połowy itd...
Bo przecież to na podstawie tego zderzaka powstał ten M-pakietowy
Chce to zachować tak jak jest bo nie wiele zostało z wyglądu takich seryjek, zawsze jakiś żółty halogen, czarna sprejowana nerka, Mpak z przodu lub cokolwiek
U mnie ma być kompletnie niczym nie skalana - jedynie gleba, gustownie dobrana, dobrych firm (nie gwint) i felga (tylko i wyłącznie ORI BMW)
Cała reszta zabawy u mnie jest i będzie w mechanice
Zrobione cyfrówką ale taką z wyższej półki
Myślałem ale chce zostawić oryginalny wizerunek '92
Czyli pomarańczki, kolor diamantschwarz, ta wersje zderzaków, malowane w kolor do połowy itd...
Bo przecież to na podstawie tego zderzaka powstał ten M-pakietowy
Chce to zachować tak jak jest bo nie wiele zostało z wyglądu takich seryjek, zawsze jakiś żółty halogen, czarna sprejowana nerka, Mpak z przodu lub cokolwiek
U mnie ma być kompletnie niczym nie skalana - jedynie gleba, gustownie dobrana, dobrych firm (nie gwint) i felga (tylko i wyłącznie ORI BMW)
Cała reszta zabawy u mnie jest i będzie w mechanice
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
lajtowo Fatum
Mi nie chodzi o profi robotę tylko tak jak niektórzy robią na żywca, odtłuszczają i heja banana sprayem za 9zł
Mi nie chodzi o profi robotę tylko tak jak niektórzy robią na żywca, odtłuszczają i heja banana sprayem za 9zł
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
no autko jak dla mnie to juz wyglada calkiem przyjemnie
i tez jak dla mnie + ze nie kolejny ktory z m pakiem... no ale...
" W polsce wiecej m power niz niemce wyprodukowali " No czy jakos tak
ale mowiac szczerze to pasowałyby jej zoltka we wstecznych
i tez jak dla mnie + ze nie kolejny ktory z m pakiem... no ale...
" W polsce wiecej m power niz niemce wyprodukowali " No czy jakos tak
ale mowiac szczerze to pasowałyby jej zoltka we wstecznych
"Keep your friends close, but keep your enemies closer."
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Zapewne chodzi o to żeby góra była cała pomarańczowa w tylnej lampie
Ale nie zrobię tak
Przy okazji jak wystawiłem już tyle zdjęć jest jedna rzecz na która nie potrafię się zdecydować. Mam zdanie na ten temat ale bardzo podzielone i liczę na wasza pomoc
Chodzi o spoiler na tylnej klapie, bo za jakiś czas robię blacharkę i nie wiem czy go usunąć czy zostawić
Parę informacji na jego temat:
Jest to niemiecki spoiler firmy MS-Design, na który mam dokumentacje niemiecką TUV, założony przez pierwszego właściciela samochodu na początku roku 1993 czyli zaraz po kupnie samochodu. Bo data pierwszej rejestracji początek '93... więc są ze sobą praktycznie od początku swojego istnienia przez te 20 lat
Jest wykonany bardzo solidnie z czegoś podobnego do ABS, bo jest elastyczny jak np. oryginalna dokładka.
Dodaje samochodowi jakiegoś charakteru, podkreśla sylwetkę i właśnie dane na jego temat mnie zachęcają żeby zostawić.
A z drugiej strony nie wiem czy pasuje do ogólnego seryjnego wizerunku samochodu, hmm...
Ale nie zrobię tak
Przy okazji jak wystawiłem już tyle zdjęć jest jedna rzecz na która nie potrafię się zdecydować. Mam zdanie na ten temat ale bardzo podzielone i liczę na wasza pomoc
Chodzi o spoiler na tylnej klapie, bo za jakiś czas robię blacharkę i nie wiem czy go usunąć czy zostawić
Parę informacji na jego temat:
Jest to niemiecki spoiler firmy MS-Design, na który mam dokumentacje niemiecką TUV, założony przez pierwszego właściciela samochodu na początku roku 1993 czyli zaraz po kupnie samochodu. Bo data pierwszej rejestracji początek '93... więc są ze sobą praktycznie od początku swojego istnienia przez te 20 lat
Jest wykonany bardzo solidnie z czegoś podobnego do ABS, bo jest elastyczny jak np. oryginalna dokładka.
Dodaje samochodowi jakiegoś charakteru, podkreśla sylwetkę i właśnie dane na jego temat mnie zachęcają żeby zostawić.
A z drugiej strony nie wiem czy pasuje do ogólnego seryjnego wizerunku samochodu, hmm...
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Hmmm... Ja bym już go chyba nie wsadził z powrotem - mam takie wrażenie, że wydłuża on troszkę tył i nie bardzo mi to pasuje z przodem bo przód jest nie dość, że przedliftowy (czyli wrażenie, że jest "krótszy/ ucięty") to jeszcze z przodu jest troszkę koza. Może troszkę lepiej by to wyglądało jak by spuścić ją z przodu trochę w duł ? Jest jeszcze dokładka AcS (tę co ja kupiłem) ori bmw która może troszkę poprawić wizerunek przodu. Przykład:
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
U mnie temat hamulców idzie ciężko.
Najpierw długo czekaliśmy aż zaciski wypiaskują, bo święta rozregulowały trochę pracę zakładu,
Samo malowanie proszkowe to była kwestia kilku dni, ale oczywiście zahaczyło o weekend więc znów się przedłużyło,
Potem zestaw naprawczy który kupiłem okazało się, że sprzedawca dał mi zły więc jestem kolejny tydzień w plecy bo w weekend mam bude i nie dam rady tego ogarnąć.
Uszczelki do zacisków musiałem ostatecznie zamówić w ASO bo nigdzie nie było i ponoć nie ma zamienników dostępnych, OEM Ate będą na czwartek...
Oto przypadkowy efekt połączony z ulotką o mięsie
Zbliżenie na zacisk
Tłoczek w przyzwoitym stanie
Czekając na "gumki" do zacisku, postanowiłem zrobić konserwację tylnych nadkoli
Przed:
Po:
Druga strona identycznie...
Jako że zostało mi trochę czasu wysprzątałem pod maską,
Ale niestety lepiej nie będzie do puki M42 napędza ten samochód
No to kolejna fotorelacja miejmy nadzieje że już ze swapu hamulców z 330
Najpierw długo czekaliśmy aż zaciski wypiaskują, bo święta rozregulowały trochę pracę zakładu,
Samo malowanie proszkowe to była kwestia kilku dni, ale oczywiście zahaczyło o weekend więc znów się przedłużyło,
Potem zestaw naprawczy który kupiłem okazało się, że sprzedawca dał mi zły więc jestem kolejny tydzień w plecy bo w weekend mam bude i nie dam rady tego ogarnąć.
Uszczelki do zacisków musiałem ostatecznie zamówić w ASO bo nigdzie nie było i ponoć nie ma zamienników dostępnych, OEM Ate będą na czwartek...
Oto przypadkowy efekt połączony z ulotką o mięsie
Zbliżenie na zacisk
Tłoczek w przyzwoitym stanie
Czekając na "gumki" do zacisku, postanowiłem zrobić konserwację tylnych nadkoli
Przed:
Po:
Druga strona identycznie...
Jako że zostało mi trochę czasu wysprzątałem pod maską,
Ale niestety lepiej nie będzie do puki M42 napędza ten samochód
No to kolejna fotorelacja miejmy nadzieje że już ze swapu hamulców z 330
Ostatnio zmieniony 2014-12-16, 20:30 przez ManiekCSL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Nareszcie, czas na jakąś kolejną aktualizację
Trochę nie miałem czasu na bieżąco ze względu na szkołę.
W zeszył tygodniu przyszły z ASO takie brakujące gumeczki, które są niemal nie do dostania, bo tłoczek jest 57mm.
Nie obyło się bez kłopotów, ale ostatecznie udało mi się zaciski poskładać tak jak należy, przesmarowane smarem do tłoczków i smarem miedzianym tam gdzie trzeba
Tłoczki wchodzą palcami z odpowiednim oporem.
Czas na montaż, już się cieszy
Ostatni rzut na stare obleśne hamulce
Piaste oszlifowałem i nasmarowałem smarem miedzianym, wszystko poszło jak z płatka
Do tego zakonserwowałem tak jak wcześniej z tyłu nadkola, plastikowe nadkola ściągnąłem, wszystko dobrze wymyłem, osuszyłem. A nie mówiłem w zimie że zrobie z tym wszystkim tu porządek bo jest brzydko!!!
Niewiele miejsca tu zostało
Druga strona tak samo
Na koniec porównanie jak prezentują się aktualnie hamulce po swapie...
Przód 325mm z E46 330i VS. Tył 294mm z E46 325i po lifcie
Wiecie jak to hamuje? Rozkład sił jest idealny jak dla mnie, było warto!!!
I już szykuje kolejna rzecz... tym razem ugryzę trochę elektroniki ;D
Jak mi wyjdzie to się pochwale rzecz jasna
Trochę nie miałem czasu na bieżąco ze względu na szkołę.
W zeszył tygodniu przyszły z ASO takie brakujące gumeczki, które są niemal nie do dostania, bo tłoczek jest 57mm.
Nie obyło się bez kłopotów, ale ostatecznie udało mi się zaciski poskładać tak jak należy, przesmarowane smarem do tłoczków i smarem miedzianym tam gdzie trzeba
Tłoczki wchodzą palcami z odpowiednim oporem.
Czas na montaż, już się cieszy
Ostatni rzut na stare obleśne hamulce
Piaste oszlifowałem i nasmarowałem smarem miedzianym, wszystko poszło jak z płatka
Do tego zakonserwowałem tak jak wcześniej z tyłu nadkola, plastikowe nadkola ściągnąłem, wszystko dobrze wymyłem, osuszyłem. A nie mówiłem w zimie że zrobie z tym wszystkim tu porządek bo jest brzydko!!!
Niewiele miejsca tu zostało
Druga strona tak samo
Na koniec porównanie jak prezentują się aktualnie hamulce po swapie...
Przód 325mm z E46 330i VS. Tył 294mm z E46 325i po lifcie
Wiecie jak to hamuje? Rozkład sił jest idealny jak dla mnie, było warto!!!
I już szykuje kolejna rzecz... tym razem ugryzę trochę elektroniki ;D
Jak mi wyjdzie to się pochwale rzecz jasna
Ostatnio zmieniony 2014-12-16, 20:41 przez ManiekCSL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734