Kolejny dzień prac za mną.
Kolektor został ukończony i wylądował z powrotem w samochodzie, EGR zablokowany i nie wiem czy tu działa na mnie tak zwany "efekt Placebo" czy rzeczywiście coś się zmieniło.
Nie miałem okazji przetestować silnika na wyższych biegach, ale na 2 biegu zauważyłem że silnik dłużej ciągnie. Wcześniej obroty dochodziły do 4300 i już było czuć że auto przestaje "ciągnąć" a dzisiaj przy 4800 bunia ciągle dawała do przodu

Jutro testy na wyższych biegach i zobaczymy czy moje odczucia są prawdziwe
Co do polerki to tak jak mówiłem, kolektor skończony i założony, pokrywa dzisiaj została wyszlifowana mechanicznie, a ciężko dostępne miejsca przeczyściłem ręcznie. Jutro czeka mnie ręczne szlifowanie pokrywy i końcowa polerka

Jak dobrze pójdzie to jutro też zakładam czipa

Ostatnio zmieniony 2012-11-11, 23:49 przez
LuQ, łącznie zmieniany 2 razy.