[E34] E34 Silver Diesel Project
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Dzisiejszy i wczorajszy postęp
Kolektor jeszcze nie skończony, zabrakło mi godzinki do końca, ale słońca zabrakło
Dolot do kolektora
Kolektor
Kolektor jeszcze nie skończony, zabrakło mi godzinki do końca, ale słońca zabrakło
Dolot do kolektora
Kolektor
Ostatnio zmieniony 2013-09-01, 11:03 przez LuQ, łącznie zmieniany 2 razy.
O rzesz kurcze no no szacuneczek lustereczko Może mi tak zrobisz
Rozumie że jeszcze nie zamontowane i nie masz pewności że twoje problemy znikły.
Napisz tylko czy robiłeś to ręcznie czy poszła w ruch polerka. Podoba mi się.
A i jeszcze jedno pokrywę też będziesz polerował.
Rozumie że jeszcze nie zamontowane i nie masz pewności że twoje problemy znikły.
Napisz tylko czy robiłeś to ręcznie czy poszła w ruch polerka. Podoba mi się.
A i jeszcze jedno pokrywę też będziesz polerował.
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
jeszcze nie zamontowane ;D chce wszystko zrobić i na raz założyć żeby było pięknie
EGR oczywiście blokuję.
Robię przemiennie:
na początek, zdzieram to co najgorsze - papier 120, 240 - z rzepem i na wiertarce
potem zaczynam wyrównywanie, kolejno - papier 400, 600, 1000, 2000 ręcznie
i na koniec filc z rzepem na wiertarce + pasta, a efekt końcowy widać
Pokrywa głowicy oczywiście także idzie do polerki Jutro się za nią zabieram
EGR oczywiście blokuję.
Robię przemiennie:
na początek, zdzieram to co najgorsze - papier 120, 240 - z rzepem i na wiertarce
potem zaczynam wyrównywanie, kolejno - papier 400, 600, 1000, 2000 ręcznie
i na koniec filc z rzepem na wiertarce + pasta, a efekt końcowy widać
Pokrywa głowicy oczywiście także idzie do polerki Jutro się za nią zabieram
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Kolejny dzień prac za mną.
Kolektor został ukończony i wylądował z powrotem w samochodzie, EGR zablokowany i nie wiem czy tu działa na mnie tak zwany "efekt Placebo" czy rzeczywiście coś się zmieniło.
Nie miałem okazji przetestować silnika na wyższych biegach, ale na 2 biegu zauważyłem że silnik dłużej ciągnie. Wcześniej obroty dochodziły do 4300 i już było czuć że auto przestaje "ciągnąć" a dzisiaj przy 4800 bunia ciągle dawała do przodu Jutro testy na wyższych biegach i zobaczymy czy moje odczucia są prawdziwe
Co do polerki to tak jak mówiłem, kolektor skończony i założony, pokrywa dzisiaj została wyszlifowana mechanicznie, a ciężko dostępne miejsca przeczyściłem ręcznie. Jutro czeka mnie ręczne szlifowanie pokrywy i końcowa polerka Jak dobrze pójdzie to jutro też zakładam czipa
Kolektor został ukończony i wylądował z powrotem w samochodzie, EGR zablokowany i nie wiem czy tu działa na mnie tak zwany "efekt Placebo" czy rzeczywiście coś się zmieniło.
Nie miałem okazji przetestować silnika na wyższych biegach, ale na 2 biegu zauważyłem że silnik dłużej ciągnie. Wcześniej obroty dochodziły do 4300 i już było czuć że auto przestaje "ciągnąć" a dzisiaj przy 4800 bunia ciągle dawała do przodu Jutro testy na wyższych biegach i zobaczymy czy moje odczucia są prawdziwe
Co do polerki to tak jak mówiłem, kolektor skończony i założony, pokrywa dzisiaj została wyszlifowana mechanicznie, a ciężko dostępne miejsca przeczyściłem ręcznie. Jutro czeka mnie ręczne szlifowanie pokrywy i końcowa polerka Jak dobrze pójdzie to jutro też zakładam czipa
Ostatnio zmieniony 2012-11-11, 23:49 przez LuQ, łącznie zmieniany 2 razy.
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Przed chwilą znowu przejechałem się bunią i teraz bez problemu mogę powiedzieć że jest poprawa Zatkanie EGR'u wyszło na dobre. Przede wszystkim, tak jak napisałem wcześniej, teraz auto podczas przyśpieszania cały czas ciągnie aż do 5 tyś obrotów, a nie tak jak było przedtem do 4200-4300, w dodatku zauważyłem że silnik lepiej brzmi jak kręci się wysoko
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Czwarty i zarazem ostatni dzień prac za mną Silnik skończony, a chip założony
Jestem baaaardzo zadowolony z chipa, autko zdecydowanie odżyło ;D 1 i 2 bieg to dosłownie ognień Turbina zaczęła wyciskać 1.1 bara (przedtem - max 0.95) i dlatego zastanawiam się nad zakupem blow off'a żeby się jej lepiej pracowało
Jestem baaaardzo zadowolony z chipa, autko zdecydowanie odżyło ;D 1 i 2 bieg to dosłownie ognień Turbina zaczęła wyciskać 1.1 bara (przedtem - max 0.95) i dlatego zastanawiam się nad zakupem blow off'a żeby się jej lepiej pracowało
Ostatnio zmieniony 2013-09-01, 11:10 przez LuQ, łącznie zmieniany 3 razy.