[E36] Bawareiro By Wbs - zaczynamy zabawę w wyścigi.

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

No ale nie każdego stać na gwint za 2500zł... Ja osobiście sam do e46 kupię TAT bo przy 30tys rocznie przebiegu to gwint co dwa lata pójdzie do wymiany ;)
Awatar użytkownika
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969
Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: gamek2 »

zobaczymy jak to wyjdzie nie kazdego stac odrazu na drogie gwinty widac ze Wbs dba tez o szczeguly bo na zywo auto wyglada ladnie i jest zadbane lepiej wydac na poczatku na lakier i takie tam duperele niz na dobre kolo i gwint bo co z tego ze kupi drogiego gwinta auto wyglada jak by go pan kaziu pomalowal w garazu albo co gorsze pognite??
Rafael
Zaawansowany forumowicz
Posty: 416
Rejestracja: 2009-04-02, 08:58
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Rafael »

tak jak juz pisalem dla mnie kolo optymalne do E36 to R17
18 moze byc a 16 ciut za male
dla pokazania niektorym ze na 16 tez moze wygladac wklejam fote tylko tak jak juz wczesniej pisalem gleba obowiazkowa :grin:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969
Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: gamek2 »

dokladnie sam dobrze wiem bo mialem wczesniej te 16 i na dobrej glebie wygladalo dobrze ale u mnie bylo nie mozliwe tak jezdic bo praktycznie rozporka dotykala ziemi! dla mnie tez idealne kolo do e36 jest 17 :wink: pozdro
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

tylko ze to E36 na 16" napewno ma profil opony cos kolo 50 ... bo napewno nie 40 ... a przy 40 i naciagu bedzie efekt profilu 35 moze i mniej wiec bedzie przeswit
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak forumowy
Posty: 711
Rejestracja: 2008-10-05, 13:28
Lokalizacja: West Side

Post autor: Sławek »

to e36 na 16" jest cudne :mrgreen: przynajmniej widać trochę opony :razz:
daro19900
Małopiszący
Posty: 37
Rejestracja: 2010-05-23, 23:32
Lokalizacja: Mszana

Post autor: daro19900 »

na tat da sie zrobic glebe -100 z przodu wienc wbs nie przejmuj sie tym co inni mowia ja tez mam tat i nie narzekam bo za 700zl to i tak jest duzo. a zeby zrobic konkretna glebe na tat wywalasz sprezynki pomocnicze i juz masz 4cm dodatkowo ja tak robilem koledze na tym gwincie i nie ma problemow oprocz tego ze nie wszyedzie wjedzie;p ale gebe ma konkretna:)
u siebie tez to bd robil bo jakos za wyskoko mi siedzi;p
FaTuM

Post autor: FaTuM »

Ja tez raczej obstawiam zdanie zawiasa bedzie przeswit :) i te 16 tez mi nie leza bo 1 cal to duzo. To juz tak wbs sie nie chwal tylko gdzie te fotki sa :)

''dam rady jestem hardcorowcem'' . hmmmm no nie wiem :) hardkorowcy to na 18 jezdza z dobra gleba :)
Kebab 325
Zaawansowany forumowicz
Posty: 270
Rejestracja: 2009-11-29, 19:46
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Kebab 325 »

daro19900 pisze: wywalasz sprezynki pomocnicze i juz masz 4cm dodatkowo ja tak robilem koledze na tym gwincie i nie ma problemow ;p
3 aby napeno to mozna wywalic ? bo cos mi sie wydaje ze jak ego mialo by niebyc to by tego niebylo? albo sie myle?
meeega zglebione ;)
zbyszko
Małopiszący
Posty: 33
Rejestracja: 2010-04-18, 20:29
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: zbyszko »

Niby mozna te HELPERY wywalic....... ale wtedy jest ryzyko rozwalenia amortyzatora gdy na wiekszej nie rownosci przy dobiciu ten tloczek wyjdzie mu dolem :wink:
Rafael
Zaawansowany forumowicz
Posty: 416
Rejestracja: 2009-04-02, 08:58
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Rafael »

nic nie trzeba wywalac wystarczy zwykly TAT i wsadzic plaskie talerzyki i gleba jest juz gruba
zbyszko
Małopiszący
Posty: 33
Rejestracja: 2010-04-18, 20:29
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: zbyszko »

dokladnie plaskie talerzyki robia bardzo duzo, sam u siebie to przetestowalem i nic wiecej nie trzeba no chyba ze ktos chce miec glebe na zapalke :razz:
Awatar użytkownika
wbs
Maniak forumowy
Posty: 931
Rejestracja: 2010-08-20, 11:05
Lokalizacja: Katowice / Krosno

Post autor: wbs »

Kebab, dzięki, powinno wyjść w porządku..

gamek, tomek, masz racje auto jest dla mnie i mi sie ma podobać, a i o szczegóły też trzeba dbać:)

fatum, czym się chwalę? Fotek prędko nie będzie.

Tak jak mówią.. talerzyki dużo zmienią. Jak będzie za wysoko to będzie się myśleć. Ładniejsze, dużo ładniejesze fotki niż tak, którą podał Rafćl są w linku ode mnie parę postów wyżej. E36 na 16ach.

Jeszcze raz powtórzę, że samochodu nie robię dla kogoś. Nie będzie mi się podobało to po to jest gwint żeby zmieniając kółko nie bawić się już w zawieszenie. Prędzej czy później koło będzie inne.

edit

Zdjęcia są jeszcze tutaj ciekawe na 16stkach. Prosiłbym o nie zaśmiecanie galerii fotkami, które się wyświetlają w postach. Ewentualnie linki do fot jak już ktoś musi :)

Tu jest taki link: http://s.bimmerforums.com//showthread.php?t=1448420
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

wiec teraz ci pokaze ze TAT nawet na 17" jest zbyt wysoki. Mam z przodu felge 8,5J17 a na niej opona 205/40 oczywiscie gwint na maxa na dol. Jak widac jest przeswit: http://img121.imageshack.us/img121/6344 ... 4fhdr1.jpg

dajac felge 16" auto bedzie nizej o ok 1cm no i przeswit miedzy opona a blotnikiem bedzie wiekszy o ok 1cm niz na moim zdjeciu. ¯eby miec efekt blotnik/opona jak u mnie bedziesz musial zastosowac wlasnie plaskie talezyki. Kiedy zastosujesz plaski talezyk wtedy bedziesz mial auto przy progu o 2cm nizej niz moje czyli tak jak mi sie nie udalo wjechac przez moj wjazd i powstal korek :P a wiec tak: http://img341.imageshack.us/img341/1489/63057760.jpg
Te drugie zdjecie pokazuje tylko jak bedzie wygladal prog o 2cm nizej niz seria TAT a kolko bedzie mialo wiekszy przeswit bo bedzie mialo 1" mniej na takiej samej oponie. Taka glebe udalo mi sie uzyskac po zastosowaniu camberow na przod w ktorych lozyska sa osadzone wyzej o ok 2cm niz na oryginalnej poduszczce. Zycze powodzenia i mam nadzieje ze moje doswiadczenie w jezdzeniu na glebie cos pomoze i da do myslenia ;) No chyba ze masz drogi proste jak stol bo moim jazda po prostej drodze nie byla zbytnio przyjemna juz nie mowiac jak wjechalem do lekkiej koleiny.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Kebab 325
Zaawansowany forumowicz
Posty: 270
Rejestracja: 2009-11-29, 19:46
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Kebab 325 »

Krzys pisze: Kiedy zastosujesz plaski talezyk wtedy bedziesz mial auto przy progu o 2cm nizej niz moje czyli tak jak mi sie nie udalo wjechac przez moj wjazd i powstal korek :P a wiec tak: http://img341.imageshack.us/img341/1489/63057760.jpg
.
moze mi ktos powiedziec oco chodzi z tymi plaskimi talezykami ? jak to wyglada zamiast czego to sie wsadza ? ja obecnie mam gwint KW V2 iprzy max glebie mam tak jak ty krzys na tym 2foto czyli nieda sie jezdzic prawda ! pozdrawiam :bmw:
meeega zglebione ;)
ODPOWIEDZ