[E36] Bawareiro By Wbs - zaczynamy zabawę w wyścigi.
zobaczymy jak to wyjdzie nie kazdego stac odrazu na drogie gwinty widac ze Wbs dba tez o szczeguly bo na zywo auto wyglada ladnie i jest zadbane lepiej wydac na poczatku na lakier i takie tam duperele niz na dobre kolo i gwint bo co z tego ze kupi drogiego gwinta auto wyglada jak by go pan kaziu pomalowal w garazu albo co gorsze pognite??
tak jak juz pisalem dla mnie kolo optymalne do E36 to R17
18 moze byc a 16 ciut za male
dla pokazania niektorym ze na 16 tez moze wygladac wklejam fote tylko tak jak juz wczesniej pisalem gleba obowiazkowa
Uploaded with ImageShack.us
18 moze byc a 16 ciut za male
dla pokazania niektorym ze na 16 tez moze wygladac wklejam fote tylko tak jak juz wczesniej pisalem gleba obowiazkowa
Uploaded with ImageShack.us
na tat da sie zrobic glebe -100 z przodu wienc wbs nie przejmuj sie tym co inni mowia ja tez mam tat i nie narzekam bo za 700zl to i tak jest duzo. a zeby zrobic konkretna glebe na tat wywalasz sprezynki pomocnicze i juz masz 4cm dodatkowo ja tak robilem koledze na tym gwincie i nie ma problemow oprocz tego ze nie wszyedzie wjedzie;p ale gebe ma konkretna:)
u siebie tez to bd robil bo jakos za wyskoko mi siedzi;p
u siebie tez to bd robil bo jakos za wyskoko mi siedzi;p
Kebab, dzięki, powinno wyjść w porządku..
gamek, tomek, masz racje auto jest dla mnie i mi sie ma podobać, a i o szczegóły też trzeba dbać:)
fatum, czym się chwalę? Fotek prędko nie będzie.
Tak jak mówią.. talerzyki dużo zmienią. Jak będzie za wysoko to będzie się myśleć. Ładniejsze, dużo ładniejesze fotki niż tak, którą podał Rafćl są w linku ode mnie parę postów wyżej. E36 na 16ach.
Jeszcze raz powtórzę, że samochodu nie robię dla kogoś. Nie będzie mi się podobało to po to jest gwint żeby zmieniając kółko nie bawić się już w zawieszenie. Prędzej czy później koło będzie inne.
edit
Zdjęcia są jeszcze tutaj ciekawe na 16stkach. Prosiłbym o nie zaśmiecanie galerii fotkami, które się wyświetlają w postach. Ewentualnie linki do fot jak już ktoś musi
Tu jest taki link: http://s.bimmerforums.com//showthread.php?t=1448420
gamek, tomek, masz racje auto jest dla mnie i mi sie ma podobać, a i o szczegóły też trzeba dbać:)
fatum, czym się chwalę? Fotek prędko nie będzie.
Tak jak mówią.. talerzyki dużo zmienią. Jak będzie za wysoko to będzie się myśleć. Ładniejsze, dużo ładniejesze fotki niż tak, którą podał Rafćl są w linku ode mnie parę postów wyżej. E36 na 16ach.
Jeszcze raz powtórzę, że samochodu nie robię dla kogoś. Nie będzie mi się podobało to po to jest gwint żeby zmieniając kółko nie bawić się już w zawieszenie. Prędzej czy później koło będzie inne.
edit
Zdjęcia są jeszcze tutaj ciekawe na 16stkach. Prosiłbym o nie zaśmiecanie galerii fotkami, które się wyświetlają w postach. Ewentualnie linki do fot jak już ktoś musi
Tu jest taki link: http://s.bimmerforums.com//showthread.php?t=1448420
wiec teraz ci pokaze ze TAT nawet na 17" jest zbyt wysoki. Mam z przodu felge 8,5J17 a na niej opona 205/40 oczywiscie gwint na maxa na dol. Jak widac jest przeswit: http://img121.imageshack.us/img121/6344 ... 4fhdr1.jpg
dajac felge 16" auto bedzie nizej o ok 1cm no i przeswit miedzy opona a blotnikiem bedzie wiekszy o ok 1cm niz na moim zdjeciu. ¯eby miec efekt blotnik/opona jak u mnie bedziesz musial zastosowac wlasnie plaskie talezyki. Kiedy zastosujesz plaski talezyk wtedy bedziesz mial auto przy progu o 2cm nizej niz moje czyli tak jak mi sie nie udalo wjechac przez moj wjazd i powstal korek a wiec tak: http://img341.imageshack.us/img341/1489/63057760.jpg
Te drugie zdjecie pokazuje tylko jak bedzie wygladal prog o 2cm nizej niz seria TAT a kolko bedzie mialo wiekszy przeswit bo bedzie mialo 1" mniej na takiej samej oponie. Taka glebe udalo mi sie uzyskac po zastosowaniu camberow na przod w ktorych lozyska sa osadzone wyzej o ok 2cm niz na oryginalnej poduszczce. Zycze powodzenia i mam nadzieje ze moje doswiadczenie w jezdzeniu na glebie cos pomoze i da do myslenia No chyba ze masz drogi proste jak stol bo moim jazda po prostej drodze nie byla zbytnio przyjemna juz nie mowiac jak wjechalem do lekkiej koleiny.
dajac felge 16" auto bedzie nizej o ok 1cm no i przeswit miedzy opona a blotnikiem bedzie wiekszy o ok 1cm niz na moim zdjeciu. ¯eby miec efekt blotnik/opona jak u mnie bedziesz musial zastosowac wlasnie plaskie talezyki. Kiedy zastosujesz plaski talezyk wtedy bedziesz mial auto przy progu o 2cm nizej niz moje czyli tak jak mi sie nie udalo wjechac przez moj wjazd i powstal korek a wiec tak: http://img341.imageshack.us/img341/1489/63057760.jpg
Te drugie zdjecie pokazuje tylko jak bedzie wygladal prog o 2cm nizej niz seria TAT a kolko bedzie mialo wiekszy przeswit bo bedzie mialo 1" mniej na takiej samej oponie. Taka glebe udalo mi sie uzyskac po zastosowaniu camberow na przod w ktorych lozyska sa osadzone wyzej o ok 2cm niz na oryginalnej poduszczce. Zycze powodzenia i mam nadzieje ze moje doswiadczenie w jezdzeniu na glebie cos pomoze i da do myslenia No chyba ze masz drogi proste jak stol bo moim jazda po prostej drodze nie byla zbytnio przyjemna juz nie mowiac jak wjechalem do lekkiej koleiny.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
moze mi ktos powiedziec oco chodzi z tymi plaskimi talezykami ? jak to wyglada zamiast czego to sie wsadza ? ja obecnie mam gwint KW V2 iprzy max glebie mam tak jak ty krzys na tym 2foto czyli nieda sie jezdzic prawda ! pozdrawiamKrzys pisze: Kiedy zastosujesz plaski talezyk wtedy bedziesz mial auto przy progu o 2cm nizej niz moje czyli tak jak mi sie nie udalo wjechac przez moj wjazd i powstal korek a wiec tak: http://img341.imageshack.us/img341/1489/63057760.jpg
.
meeega zglebione