miałem przyjemność wczoraj odwiedzić Ariela i Kamila w Turzy. Ariel popracował nad tylnymi błotnikami, ponieważ nie chciały należycie współpracować z oponą 265

Pojeździliśmy trochę, pogadaliśmy i Ariel zaproponował, żeby wrzucić opis mojego projektu na Forum, co niniejszym czynię

Zatem Pacjent to:
BMW E46 330d 2004 rok, sedan, seryjnie 204ps/410Nm
Silnik:
Seria M57N,
Wkładka K&N,
Zestaw wtrysku metanolu Cooling Mist - w trakcie instalacji,
Intercooler custom, bardzo duży, wykonany przez Kokar Dąbrowa Górnicza, z bardzo dobrego francuskiego rdzenia,
Zaślepiony EGR,
Układ wydechowy custom Turbo back MG Motorsport 2,75" na dwóch tłumikach.
Plany - biturbo
Elektronika, paliwo:
Wtryskiwacze 535d 272ps,
Remap Dynosoft - Wojtek "Aligator",
Wskaźniki STRI Turbo, EGT - w trakcie instalacji.
Układ napędowy:
Sachs performance, tarcza organiczna i docisk
Zamach nowa seria,
Wymienione wszystkie elementy gumowe (koło pasowe, łączniki, tuleje itp, wszystko OEM).
Plany:
Szpera Quaife.
Zawieszenie, koła, hamulce:
M-Technic,
LATO - 19" BBS LM Style

ZIMA - Oryginalne felgi BMW 17", opony Falken,
Hamulce seria 325/320mm,
Motul RBF 660.
Plany:
Zawieszenie M-Technic bardzo mi odpowiada, jeśli będzie trzeba ingerować w nie, to aktualnie moim faworytem jest zestaw SPAX PSX
Stabilizatory grubsze Eibach,
Zaciski hamulcowe 6 tłoków BMW 135i/BMW Performance,
Przewody oplot.
Środek:
M-technic Alpina B3,
Cup Holder

Car Audio seria
Plany:
Car Audio jakieś delikatne,
Bodykit:
Przód zderzak przerobiony M-technic, przerobiona ramka pod rejestrację OEM EVO 9

pozostałe seria.
Plany:
póki co brak
Wynik modyfikacji: 303 km, 705 Nm
Podziękowania dla wszystkich ww. wykonawców. Każdy z osobna i razem, to przemili ludzie, zawsze chętni do pomocy i świetnie znoszący fanaberie właściciela






CUP HOLDER jest rewelacja

