na co zwracac uwage kupujac e39
na co zwracac uwage kupujac e39
witam zamierzam sie moze nie juz ale zaniedlugo z zamiarem kupna e39 z silnikiem 2.8 wzywz.Na co zwracac szczegolna uwage w tych autach na co patrzec i wogole?
Z gory dzieki !! pozdro
Z gory dzieki !! pozdro
BMW - Radosc z jazdy
Przy każdym kupnie samochodu należy zwracać (i pytać sprzedającego) min: czy bierze olej (ogólnie silnik w jakim stanie) czy kopci, jak silnik pracuje - czy równo i nie hałasuje za bardzo, czy silnik jest suchy... zobaczyć czy nie miał dzwona, czy zola zdrowa, czy nie cieknie z dyfra i z innych rzeczy, w jakim stanie zawieszenie, w ogóle czy blachara jest dobra. Czy na komputerze pokazuje jakieś błędy (często świeci się kontrolka czujnika abs'u - dosyć częsta przyczyna w e39) czy nie ma luzów w kierownicy, czy elektryka jest sprawna i w ogóle czy nadaje się do jeżdżenia
i myslisz , ze sprzedajacy wszystko pokaze co jest złe i powie mu ,ze kopci i nie umyje motora i dyfra dwa dni przed sell jak jest na sprzedaz. 80% Polaków tak robi jak cos jest nie tak.Przy każdym kupnie samochodu należy zwracać (i pytać sprzedającego) min: czy bierze olej (ogólnie silnik w jakim stanie) czy kopci, jak silnik pracuje - czy równo i nie hałasuje za bardzo, czy silnik jest suchy... zobaczyć czy nie miał dzwona, czy zola zdrowa, czy nie cieknie z dyfra i z innych rzeczy, w jakim stanie zawieszenie, w ogóle czy blachara jest dobra. Czy na komputerze pokazuje jakieś błędy (często świeci się kontrolka czujnika abs'u - dosyć częsta przyczyna w e39) czy nie ma luzów w kierownicy, czy elektryka jest sprawna i w ogóle czy nadaje się do jeżdżenia
4 najwazniejsze rzeczy z którym chyba niema co zaczynać.
1.VIN spisz i niech ktoś Ci go rozkoduje.
2.Numery czy nie przebił na podszybiu i chyba na tylnej kanapie czy ćwiary nie było
3.Rusz z 5 biegu ,bo wtedy ma sprzegło najwieksze obciazenie . Jak ruszy obslizgnie to czeka Cie na dzien dobry 700zł dołożenia
4.Po przekreceniu na zapłon wszystkie kontrolki musza sie zapalic ktora nie widocznie jakis blad i wyciagnal zarowke.
czy to BMW czy Honda niema co sprawdzac jedynie dyfer rzuć okiem .
najlepiej pokaz ja na forum przed sprzedaza ocenimy kto zna , kto blisko mieszka zajedzie rzucic okiem i jest tu duzo specjalistow co napewno jak podjedziesz po nich to Ci pomoga.
jak ktos chce sprzedac auto to pewne :knify: zrobi przed wystawieniem na sprzedaz a nie po tym jak ktos bedzie dzwonil i chcial przyjechac obejzecKaper pisze:Jadąc oglądać auto dzwoni się 20 minut przed wyjazdem, żeby nie zdążył nic zatuszowaćFaTuM pisze: myslisz , ze sprzedajacy wszystko pokaze co jest złe i powie mu ,ze kopci i nie umyje motora i dyfra dwa dni przed sell jak jest na sprzedaz. 80% Polaków tak robi jak cos jest nie tak.
E39....
1. bez kompa nawet nie jedz / shadow / poduszki itd
2. jak sprzedajacy nie ma faktur i rachunkow - to nic nie robil przy aucie...bo nawet E39 sie psuje
3. auto trzeba zobaczyc od dolu - najlepiej skoczyc na stacje diagnostyczna
4. 2000zl zapasu zeby wsadzic w auto to minimum ( chlodzenie, plyny, oleje, filtry, opony , same hamulce to jakis 1000 zeta zeby to hamowalo i nie krzywilo sie od razu )
5. przy zakupie warto auto obleciec miernikiem lakieru
6. E39 z przebiegiem 180 tys z okolic 2000 roku...to zloty gral wiec przebiegi przy silnikach 2.8 robimy x2 i wtedy moze bedzie sie zgadzalo...bo nikt takiego auta w dojszlandzie nie kupuje zeby stalo na podjezdzie
7. silnik ma chodzic jak najciszej na wolnych obrotach / pod korkiem oleju nie moze byc masla
8. jezeli sprzedajacy nie wie jaki jest olej w silniku...i nie ma ksiazki...mowiac ze serwisuje u znajomego kolegi...to zwykle znaczy ze auto jednak bierze olej
9. przetarta kierownica razem z siedzeniami zwykle oznacza przebieg powyzej 300 tys
10. auto musi miec kompletne oslony pod spodem, nadkola itd, jezeli nei ma to zwykle oznacza ze byl mocny dzwonek bo te auta nie gubia tych oslon na drodze
11. sprawdzic stan maglownicy...bo lubia one padac w okolicach 250 tys...zwykle zaczynaja przeciekac plus lekkie stukanie...to norma wiec trzeba byc gotowym na wydatek ( zregenerowana - jakies 800 zeta )
12. zrobic test zegarow w samochodzie bo wiem ze ludzie uwalaja kontrolki
13. zagladamy POD kolo zapasowe
14. rozkodowanie vinu - porownanie co mamy w aucie a czego brakuje
1. bez kompa nawet nie jedz / shadow / poduszki itd
2. jak sprzedajacy nie ma faktur i rachunkow - to nic nie robil przy aucie...bo nawet E39 sie psuje
3. auto trzeba zobaczyc od dolu - najlepiej skoczyc na stacje diagnostyczna
4. 2000zl zapasu zeby wsadzic w auto to minimum ( chlodzenie, plyny, oleje, filtry, opony , same hamulce to jakis 1000 zeta zeby to hamowalo i nie krzywilo sie od razu )
5. przy zakupie warto auto obleciec miernikiem lakieru
6. E39 z przebiegiem 180 tys z okolic 2000 roku...to zloty gral wiec przebiegi przy silnikach 2.8 robimy x2 i wtedy moze bedzie sie zgadzalo...bo nikt takiego auta w dojszlandzie nie kupuje zeby stalo na podjezdzie
7. silnik ma chodzic jak najciszej na wolnych obrotach / pod korkiem oleju nie moze byc masla
8. jezeli sprzedajacy nie wie jaki jest olej w silniku...i nie ma ksiazki...mowiac ze serwisuje u znajomego kolegi...to zwykle znaczy ze auto jednak bierze olej
9. przetarta kierownica razem z siedzeniami zwykle oznacza przebieg powyzej 300 tys
10. auto musi miec kompletne oslony pod spodem, nadkola itd, jezeli nei ma to zwykle oznacza ze byl mocny dzwonek bo te auta nie gubia tych oslon na drodze
11. sprawdzic stan maglownicy...bo lubia one padac w okolicach 250 tys...zwykle zaczynaja przeciekac plus lekkie stukanie...to norma wiec trzeba byc gotowym na wydatek ( zregenerowana - jakies 800 zeta )
12. zrobic test zegarow w samochodzie bo wiem ze ludzie uwalaja kontrolki
13. zagladamy POD kolo zapasowe
14. rozkodowanie vinu - porownanie co mamy w aucie a czego brakuje
...tak znowu sie czepiam...
http://tablica.pl/oferta/bmw-e39-528i-9 ... Dkw1j.html
\
tak mysle jechac ta zobaczyc
98 to powinna byc polifcie ale slyszalem ze tam polifcie sa inne pompy absu i lubia sie uwalac...
niestety auto nie ma grzanej dupy siedzen i troche mnie odstrasza ta skóra...
\
tak mysle jechac ta zobaczyc
98 to powinna byc polifcie ale slyszalem ze tam polifcie sa inne pompy absu i lubia sie uwalac...
niestety auto nie ma grzanej dupy siedzen i troche mnie odstrasza ta skóra...
BMW - Radosc z jazdy
lift byl wlasciwie od 2000 roku...wczesniej to tylko kosmetyka bylaWujo pisze:98 to powinna byc polifcie ale slyszalem ze tam polifcie sa inne pompy absu i lubia sie uwalac...
niestety auto nie ma grzanej dupy siedzen i troche mnie odstrasza ta skóra...
pompy nie padaja tylko sterowniki pomp...u mnie padlo i sam naprawilem sterownik - smiga juz od 3 mcy bez problemow...koszt na allegro z drugiej reki to okolice 700...w lato ( bo w zime wiecej osob chce miec abs i ceny rosna )
do wszystkiego zastosowac sie nie da...bo auto kupuje sie na czuja wlasciwiePablo pisze:Belex szkoda ze sie nie stosujesz do tego co napisales a zreszta z polową sie nei zgodze ale niech ci bedzie
wypisalem to co mi do glowy przyszlo kazdy wie ze nie ma poradnika "jak kupic E39 dla poczatkujacych"
i to ze sie nie zgodzisz...no ok tak juz byc musi miedzy nami heheh
teraz jak bym szukal E39...to nie kupil bym swojej pewnie
...tak znowu sie czepiam...