e46 pytania
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
e46 pytania
Koledzy pare pytań donośnie e46
1. stały napęd na cztery kola X drive ? warto
2. automat skrzynia chodzi o 3.0 benzyna ponieważ nie jestem specjalnie za automatami
3. http://otomoto.pl/bmw-330-xi-m-pakiet-C27618078.html ----- konkretnie o to chodzi
1. stały napęd na cztery kola X drive ? warto
2. automat skrzynia chodzi o 3.0 benzyna ponieważ nie jestem specjalnie za automatami
3. http://otomoto.pl/bmw-330-xi-m-pakiet-C27618078.html ----- konkretnie o to chodzi
1. Trochę zabiera zimowej przyjemności latania bokiem po zakrętach, ale np jak śmigasz dużo w góry na narty typu Włochy, Austria, Szwajcaria to bardzo dobra opcja.
Wjeżdżasz wszędzie i o nic się nie martwisz.
Spalanie minimalnie większe przy 4x4.
Jak chcesz auto później modyfikować to 4x4 mocno utrudnia bo:
-Gwint do wersji xdrve się różni
- Nie powinieneś mieć 2 różnych szerokości felg na obu osiach. Tak samo powinno się mieć 4 te same opony tego samego producenta. Max możesz mieć 3 albo 5% różnicy w obwodzie koła czy coś takiego
2. Mam automat u siebie, pogarsza trochu osiągi, niby po mieście duża wygoda, ale mnie się znudziło
A jak masz 3,0 to fajnie jednak w manualu. Dużo frajdy.
3. Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem ok.
Wjeżdżasz wszędzie i o nic się nie martwisz.
Spalanie minimalnie większe przy 4x4.
Jak chcesz auto później modyfikować to 4x4 mocno utrudnia bo:
-Gwint do wersji xdrve się różni
- Nie powinieneś mieć 2 różnych szerokości felg na obu osiach. Tak samo powinno się mieć 4 te same opony tego samego producenta. Max możesz mieć 3 albo 5% różnicy w obwodzie koła czy coś takiego
2. Mam automat u siebie, pogarsza trochu osiągi, niby po mieście duża wygoda, ale mnie się znudziło
A jak masz 3,0 to fajnie jednak w manualu. Dużo frajdy.
3. Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem ok.
Nie ma co się rozpisywać
Kamcio - bierz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
X-drive to następna "epoka"
Warto sprawdzić układ napędowy bo prawdopodobnie ma
dwie różne felgi 7,5 i 8,5J (chyba, że są to wszystkie po 8,5J) -
- to po pierwsze - zapytaj sprzedającego.
Po drugie dowiedz się jakie są opłaty sprowadzanego samochodu
spoza Unii o takiej pojemności
A co do gwintu to nie wiem czy jest sens wrzucania czegoś takiego do napędu 4x4
Ogólnie egzemplarz interesujący na pierwszy rzut oka.
Kamcio - bierz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
X-drive to następna "epoka"
Warto sprawdzić układ napędowy bo prawdopodobnie ma
dwie różne felgi 7,5 i 8,5J (chyba, że są to wszystkie po 8,5J) -
- to po pierwsze - zapytaj sprzedającego.
Po drugie dowiedz się jakie są opłaty sprowadzanego samochodu
spoza Unii o takiej pojemności
A co do gwintu to nie wiem czy jest sens wrzucania czegoś takiego do napędu 4x4
Ogólnie egzemplarz interesujący na pierwszy rzut oka.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
cło odpada, ale do tych 18% trzeba jeszcze doliczyć
23% vatu od wartości celnej i coś tam jeszcze....
Jak chciałem ściągnąć takiego jednego szwajcara
za 12.000zł (pow.2l) to kwota miała się zamknąć
między 15, a 16tys. zł
Więc podejrzewam, że w Twoim przypadku
koszt tego turasa wyszedłby około 4-dych
Chociaż mogę się mylić o kilka tysięcy
23% vatu od wartości celnej i coś tam jeszcze....
Jak chciałem ściągnąć takiego jednego szwajcara
za 12.000zł (pow.2l) to kwota miała się zamknąć
między 15, a 16tys. zł
Więc podejrzewam, że w Twoim przypadku
koszt tego turasa wyszedłby około 4-dych
Chociaż mogę się mylić o kilka tysięcy
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)