BMW E30 325e by Alexof
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Alex, w tej samej kasie masz same sworznie z najwyższej półki co cały wahacz z najniższej
Decyzja należy do Ciebie...
Ja nawet jak skrzywiłem wahacz to wolałem kupić oryginał i przeprasować sobie na sworznie z Lemfordera
Decyzja należy do Ciebie...
Ja nawet jak skrzywiłem wahacz to wolałem kupić oryginał i przeprasować sobie na sworznie z Lemfordera
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Jako, że dzisiaj piękna pogoda, szło porobić przy aucie. Z okazji zbliżającego się zlotu plan: wymiana chromu w zderzaku i przyklejenie listwy w drzwiach. Po 3h męczenia się z 27 letnimi śrubami udało się, chrom wymieniony za to urwały się 2 spinki z listwy i niestety trochę odstaje.... Ale kiedyś to będzie zrobione na igłę.
No niestety ale są też złe wieści, jedna to taka, że listwy na drzwiach nie udało się załozyć bo brakło czasu a druga, która kompletnie mnie dobiła to, że niestety ale koniec silnika... Zaczęło trząść budą i strasznie klepie w silniku. Darex (podziękowania za diagnozę i propozycję) stwierdził, że urwała się dźwigienka i silnik pracuje na 5 garów... Robota nieopłacalna i prawdopodobnie będzie SWAP. Jedną opcję już mam i chyba na nią przystanę...
No niestety ale są też złe wieści, jedna to taka, że listwy na drzwiach nie udało się załozyć bo brakło czasu a druga, która kompletnie mnie dobiła to, że niestety ale koniec silnika... Zaczęło trząść budą i strasznie klepie w silniku. Darex (podziękowania za diagnozę i propozycję) stwierdził, że urwała się dźwigienka i silnik pracuje na 5 garów... Robota nieopłacalna i prawdopodobnie będzie SWAP. Jedną opcję już mam i chyba na nią przystanę...
Ostatnio zmieniony 2013-06-26, 08:39 przez Alexof, łącznie zmieniany 1 raz.
Spytaj Darex'a, pod Tesco byliśmy... Jazda do Żor to też spontan i po cichu liczyłem, że Cię spotkam, jednak niestety... Nie pykło w tym dniu nic, prócz chromu za co i tak nie wiem czy gorzej nie wygląda bo ta gumowa listwa odstaje... Nawet klej do listw jej nie chycił bo nie jest tam płaska powierzchnia...
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
no z tym silnikiem to lipa...ciekawe czym nas zaskoczysz
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
Czy zaskoczę, nie sądzę. Nie będzie na razie szału. Dzisiaj rozbieram i sprawdzę czy to rzeczywiście dźwigienka. Na pewno zostanie R6
Dźgun, tak jak pisze Seba, są tak zjedzone, że się praktycznie przy wyciąganiu ułamały, chciałem to na kleju przykleić bo i tak w niedługim czasie auto będzie malowane i nie chciałem zakładać nowych spinek a nie chciałem też aby na zlocie cokolwiek odstawało, ale niestety nie jadę swoim z wiadomych przyczyn i tak zostanie tymczasowo...
Dźgun, tak jak pisze Seba, są tak zjedzone, że się praktycznie przy wyciąganiu ułamały, chciałem to na kleju przykleić bo i tak w niedługim czasie auto będzie malowane i nie chciałem zakładać nowych spinek a nie chciałem też aby na zlocie cokolwiek odstawało, ale niestety nie jadę swoim z wiadomych przyczyn i tak zostanie tymczasowo...
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
No i niestety złe wieści potwierdzone. Urwana dźwigienka.
Jak powinno wyglądać (zaznaczone miejsce pęknięcia):
A tutaj juz sama urwana dźwigienka:
Czyli prawdopodobnie będzie swap. Bo jeżeli miałbym już naprawiać ten motor, to trzeba by było jeszcze wymienić uszczelkę pod głowicą bo się poci a właściwie trochę więcej niż poci, wałek rozrządu i dźwigienki. Czyli nie opłacalne w sumie i będzie swap na coś ciut mocniejszego, ale z mniejszą pojemnością. Raczej, bo wszystko trzeba będzie dogadać i dopiero wtedy się pochwalę...
Jak powinno wyglądać (zaznaczone miejsce pęknięcia):
A tutaj juz sama urwana dźwigienka:
Czyli prawdopodobnie będzie swap. Bo jeżeli miałbym już naprawiać ten motor, to trzeba by było jeszcze wymienić uszczelkę pod głowicą bo się poci a właściwie trochę więcej niż poci, wałek rozrządu i dźwigienki. Czyli nie opłacalne w sumie i będzie swap na coś ciut mocniejszego, ale z mniejszą pojemnością. Raczej, bo wszystko trzeba będzie dogadać i dopiero wtedy się pochwalę...
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Zaraz sie dowiesz, ze to wszystko przez to, ze upalales auto hahaha
To co widzimy sie za niedlugo u nas?
To co widzimy sie za niedlugo u nas?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.