[E36] Compact 318Ti by Misiek
Jeśli chodzi o lampy bez soczewki to ciężko zrobić BH. Ja robiłem krzyże ze zwykłej cieniutkiej blachy i malowałem spreyem żaroodpornym. Niby coś przyciemniło, ale to nie to samo co soczewka. Nerkę musisz przede wszystkim wyciągnąć z zaczepów, następnie Ja zeskrobałem za pomocą ostrego nożyka do tapet chrom, zeszlifowałem nierówności i pomalowałem trzykrotnie czarnym matem. Jeśli masz cierpliwość to polecam zerwać ten chrom. Słyszałem, że można też zmatowić i malować podkładem + kolor. Jednakże nie jestem przekonany do tej metody. Moja nerka do tej pory trzyma się świetnie i nic się z nią nie dzieje Na Twoim miejscu zmieniłbym lampy na soczewkę. Przeróbka tych lamp to max 2h roboty. Z montażem! Jeśli będziesz kupował już soczewkę to zastanów się nad lampami ZKW- lepiej doświetlają drogę i mają dłuższy zasięg świecenia od BOSCH-owskich. Pozdrawiam. W razie pytań, pisz ! : ))
Micwin94 pisze:Jeśli chodzi o lampy bez soczewki to ciężko zrobić BH
Nie prawda Wsadzasz tylko 2 krzyze wiecej i juz
Micwin94 pisze:Jeśli masz cierpliwość to polecam zerwać ten chrom
Wg mnie zbędna robota. Jak dobrze zmatujesz i odtłuścisz to bedzie dobrze trzymał lakier. Ja nie mam zadnego odprysku juz 2 rok Nie zdzierałem zadnego chromu, nawet nie malowałem podkladem. Czarnym matem 2 warstwy
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Bo prawie w ogóle tym nie jeździłeś :DSebaE36 pisze:Wg mnie zbędna robota. Jak dobrze zmatujesz i odtłuścisz to bedzie dobrze trzymał lakier. Ja nie mam zadnego odprysku juz 2 rok
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
To samo chciałem napisać jak zobaczyłem postManiekCSL pisze:Bo prawie w ogóle tym nie jeździłeś :DSebaE36 pisze:Wg mnie zbędna robota. Jak dobrze zmatujesz i odtłuścisz to bedzie dobrze trzymał lakier. Ja nie mam zadnego odprysku juz 2 rok
Misiu, wrzucaj aktualne fotki bo trochę się pozmieniało
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Witam Panie i Panów po dłuższej przerwie. Wpadło parę nowych modów, a dziś przy okazji umyłem auto i natchnęło mnie, żeby porobić fotki. Oprócz auta, wymyłem również komorę silnika i zająłem się bocznymi listwami. Jeśli chodzi o mnie to czernidło z K2 nawet dało radę, a myślałem, że moim listwą już nic nie pomoże.
Od ostatniego UP'a została wstawiona nowa szyba czołowa, logo naszej FIRMY HEHEHEHEHE, poduchy silnika, przyciemnione szybki, dymione kierunki, oponki zimowe, akumulator oraz radio. Początkowo byłem przekonany do ori radia, ale szybko dałem się przekonać do czegoś nowocześniejszego
PARĘ FOTEK:
Od ostatniego UP'a została wstawiona nowa szyba czołowa, logo naszej FIRMY HEHEHEHEHE, poduchy silnika, przyciemnione szybki, dymione kierunki, oponki zimowe, akumulator oraz radio. Początkowo byłem przekonany do ori radia, ale szybko dałem się przekonać do czegoś nowocześniejszego
PARĘ FOTEK:
No w końcu up.. ;] Codziennie widuję, znasz moje zdanie. Fela i bliżej ziemi jej zdecydownie brakuje.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Od ostatniego czasu znów się pozmieniało otóż:
-wpadł nowy rozrusznik,
-nowa uszczela pod głowicą,uszczelniacze na zaworach, uszczelka pod kolektor, uszczelka podstawy filtr i tak dalej. Ogólnie uszczelniony na nowo silnik, nowe paski, świece.
-montaż gazu. IV Gen stage4 pro.
-podpora wału wraz z łącznikiem elastycznym,
-nowy wydech końcowy (niestety podróba ori),
-xenony na cyfrowych przetwornicach 4300k,
Powoli kończą swój żywot tuleje wózka... Już słychać jak przy ruszaniu czasami trzaska..
Ogółem autko jeździ i nie narzekam. Za 400km mam pierwszy przegląd gazu wraz z hamownią. Postaram się wrzucić wynik ; )
A tutaj foto z Alexem:
Pozdro!
-wpadł nowy rozrusznik,
-nowa uszczela pod głowicą,uszczelniacze na zaworach, uszczelka pod kolektor, uszczelka podstawy filtr i tak dalej. Ogólnie uszczelniony na nowo silnik, nowe paski, świece.
-montaż gazu. IV Gen stage4 pro.
-podpora wału wraz z łącznikiem elastycznym,
-nowy wydech końcowy (niestety podróba ori),
-xenony na cyfrowych przetwornicach 4300k,
Powoli kończą swój żywot tuleje wózka... Już słychać jak przy ruszaniu czasami trzaska..
Ogółem autko jeździ i nie narzekam. Za 400km mam pierwszy przegląd gazu wraz z hamownią. Postaram się wrzucić wynik ; )
A tutaj foto z Alexem:
Pozdro!