FaTuM pisze:zastanawiam sie po co ludzie pchają takie wielkie opony na 10 j nawet jak jest to E39 ...
przejedz sie kiedys E39 na mokrej drodze z oponami np 215 z tylu to zobaczysz dlaczego...tylko proponuje szybsze zakrety w okolicach 80km/h...przezycie jest niezapomniane...
fakt ze akurat do 2.0 nie zakladal bym takiego kapcia bo seryjne 255 wystarczy na tylku...ale co kto lubi 285 zaklada sie juz do alpiny albo Mki bo 2.0 zadyszki dostanie
ps. jak czytam mojego posta z 2010 roku....ehhh ale sie zmienilo od tamtego czasu
FaTuM pisze:zastanawiam sie po co ludzie pchają takie wielkie opony na 10 j nawet jak jest to E39 ...
przejedz sie kiedys E39 na mokrej drodze z oponami np 215 z tylu to zobaczysz dlaczego...tylko proponuje szybsze zakrety w okolicach 80km/h...przezycie jest niezapomniane...
fakt ze akurat do 2.0 nie zakladal bym takiego kapcia bo seryjne 255 wystarczy na tylku...ale co kto lubi 285 zaklada sie juz do alpiny albo Mki bo 2.0 zadyszki dostanie
ps. jak czytam mojego posta z 2010 roku....ehhh ale sie zmienilo od tamtego czasu
A od kiedy na mokrym szersza opona lepiej trzyma?? Szczegolnie taka lysa?? Im szerszy walec tym wiekszy problem np. aquaplaning
Zreszta deszczowki jak sliki teamt rzeka (odpowiednie docinanie , cisnienie , mieszanka itp )
PS: do 300km wystarcza spokojnie guma 215-225 , dla 500-600km zakladaja 265-285
M E R O pisze:A od kiedy na mokrym szersza opona lepiej trzyma?? Szczegolnie taka lysa?? Im szerszy walec tym wiekszy problem np. aquaplaning
no to zakladamy wszyscy kola od roweru skoro szerokosc nie ma znaczenia
aquaplaning wystepuje na wodzie glebszej niz bieznik opony
tak samo jak kiedys przekonanie ze zimowka musi byc cieniutka...to bylo dobre w czasach poloneza...teraz bez problemu zaklada sie zimowki 235/255 i smiga
cienkie opony sa na niskie predkosci...szerokie opony na wyzsze i tyle
Chłopaki moje podejście jest takie że autko ma mi się podobać i już,a jeśli komuś sie nie podoba to przecież nie musi ogladacć tej galerii... Samochód robie pod swoj gust...