M E R O pisze:Moze szperunek spina ciasniej niz 25%
albo coś na wahaczach jakieś tuleje... Bo tylko przy skręcie . A jak by to od szpery było to i na prostej mi się zdaje, że by było słychać... Kurdę - musiał by ktoś ze mną wsiąć i się przejechać konsek żeby to oblukać
M E R O pisze:Moze szperunek spina ciasniej niz 25%
albo coś na wahaczach jakieś tuleje... Bo tylko przy skręcie . A jak by to od szpery było to i na prostej mi się zdaje, że by było słychać... Kurdę - musiał by ktoś ze mną wsiąć i się przejechać konsek żeby to oblukać
A czemu na prostej ?? Wtedy oba kola kreca sie z ta sama predkoscia i pokonuja ten sam dystans , dopiero przy skrecie wewnetrzne dostaje po dupie bo kreci sie tyle samo razy co zewnetrzne a ma krotsza droge do przebycia przez co wystepuja naprezenia , kolo zrywa itp.
Czy spina na 25% czy na 45 czy 70 nie powinien halasowac.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
olej z tego co pametam zalazles dobry. poprostu szpera jest zuzyta. rozebrac i zobaczyc tarczki w srodku w jakim sa stanie. a przy okazji sprawdzic czy spina jak powinna. mozna kupic nowe, ale tanie to to nie jest. nie masz wyciekow z niej?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
No raczej nic tam nie widać... po założeniu dałem karton pod auto żeby sprawdzić czy cokolwiek kapnie i nic nie kapło... wygląda wszystko ok. Ale sprawdzę stan oleju czy cosik nie uciekło w czasie jazdy
W takim razie stawiam na tarczki. Oczywiscie po zakupie nie sprawdziles czy spina na 25%?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
No fajnie ,że szperka wpadła ale na tym letnim setupie co posiadasz to nie będzie z niej pożytku. A co do szpery i asc to najlepiej wyłącz asc i zapomnij o jego istnieniu.. tak jest po prostu lepiej i.. staniesz się lepszym kierowcą
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..