Grupowe hamowanie aut - Rybnik, Raciborska - ECUteam
to są wykresy mojego auta, pierwszy obciążeniowy z rozwalonym tpsem i błędem sondy a drugi po skasowaniu błędów i wymianie tpsa lecz przed tym inercyjnym był też obciążeniowy na którym wyszedł błąd hamowni......... który i tak wyszedł identycznie a silnik mam m50b25
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
-
- Małopiszący
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-05-06, 15:14
- Lokalizacja: Radlin
hej tu http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=219573#219573
znajduje sie wykres z hamowni mojego auta i link do filmiku z przebiegu.....
znajduje sie wykres z hamowni mojego auta i link do filmiku z przebiegu.....
Zdaje sobie sprawę że silnik już nie jest w tak dobrej kondycji, ale przypuszczam że ma jednak więcej mocy niż 161 koni...
U mnie wyglądało to tak:
http://youtu.be/qXJnDj4H8Kc
U mnie wyglądało to tak:
http://youtu.be/qXJnDj4H8Kc
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Sprawdzilem pare wykresow innych samochodow BMW z tej hamowni i u kazdego pomiary byly realne. Tylko u Was sa takie straty na mocy.
Wiec jesli moja teoria, ze ktos sie pomylil i podal Wam moc na kolach, Twoim zdaniem jest nie prawdziwa, to sila rzeczy macie zajechane silniki z brakiem mocy. Bo inaczej sie tego wyjasnic nie da.
Wiec jesli moja teoria, ze ktos sie pomylil i podal Wam moc na kolach, Twoim zdaniem jest nie prawdziwa, to sila rzeczy macie zajechane silniki z brakiem mocy. Bo inaczej sie tego wyjasnic nie da.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
WItam wszystkich jeszcze raz chcialem podziekowac za przybycie. Wyglada na to ze wszyscy byli i nikt nie dal przyslowiowej dupy.
Zachecam do wrzucania wykresow, przy nastepnym organizowaniu hamowni bede wiedziec na kogo moge liczyc .
Adibas kiedy przyjezdzasz na chip?
tu moj wykres http://www.sendspace.com/file/rmh5os
220KM 530Nm 7,5L/100km
MOC I MOMENT NA WYKRESIE TO WARTOSCI JAKIE OPISUJA SILNIK bez jakichkolwiek przelozen itd itp.
Zachecam do wrzucania wykresow, przy nastepnym organizowaniu hamowni bede wiedziec na kogo moge liczyc .
Adibas kiedy przyjezdzasz na chip?
tu moj wykres http://www.sendspace.com/file/rmh5os
220KM 530Nm 7,5L/100km
MOC I MOMENT NA WYKRESIE TO WARTOSCI JAKIE OPISUJA SILNIK bez jakichkolwiek przelozen itd itp.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Coraz smieszniej sie robi.
jak mozna dokladnie zmierzyc moc silnika nie wyciagajac go z auta?
proponuje temat podwiesic, bo tworza sie tu niesamowite rzeczy.
W USiA zmadzrzeli i od dawna nie podaja mocy silnika tylko moc na kolach.
Ksawer, nie twierdze, bron Boze, ze macie zajechane silniki, ale rzecz jest conajmniej dziwna. Nie bede po raz kolejny tlumaczyl ludzia, ktorzy nie maja zielonego pojecia o pomiarach samochodow (tu nie do Ciebie, no offence) dlaczego wystepuja takie roznice w pomiarach na roznych hamowniach. jesli ktos chce byc na 100% pewien wyniku to polecam hamownie w Czerwionce-Leszczynach. jak juz kiedys Venom udwodnil jest to chyba jedyna miarodajna hamownia w okolicy. To samo auto, pare dni pozniej, a roznica 40KM. Tylko tam pomiar nie kosztuje 50zł...
Nie twierdze rowniez ze hamownia na ktorej byliscie jest zła. Widzialem caly zaklad i goscie naprawde znaja sie na rzeczy. Dobrze by bylo jakby ktos z obslugi hamowni sie wypowiedzial.
Troche chaotycznie to napisalem ale %%%.
jak mozna dokladnie zmierzyc moc silnika nie wyciagajac go z auta?
proponuje temat podwiesic, bo tworza sie tu niesamowite rzeczy.
W USiA zmadzrzeli i od dawna nie podaja mocy silnika tylko moc na kolach.
Ksawer, nie twierdze, bron Boze, ze macie zajechane silniki, ale rzecz jest conajmniej dziwna. Nie bede po raz kolejny tlumaczyl ludzia, ktorzy nie maja zielonego pojecia o pomiarach samochodow (tu nie do Ciebie, no offence) dlaczego wystepuja takie roznice w pomiarach na roznych hamowniach. jesli ktos chce byc na 100% pewien wyniku to polecam hamownie w Czerwionce-Leszczynach. jak juz kiedys Venom udwodnil jest to chyba jedyna miarodajna hamownia w okolicy. To samo auto, pare dni pozniej, a roznica 40KM. Tylko tam pomiar nie kosztuje 50zł...
Nie twierdze rowniez ze hamownia na ktorej byliscie jest zła. Widzialem caly zaklad i goscie naprawde znaja sie na rzeczy. Dobrze by bylo jakby ktos z obslugi hamowni sie wypowiedzial.
Troche chaotycznie to napisalem ale %%%.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
To ja jeszcze dołożę 2 słowa od siebie wiec tak jakiś miesiąc przed tym grupowym hamowaniem bylem tam sie pytać ile by chcieli za hamowanie i szef powiedział ze koszt to 200zl wiec sobie odpuściłem a tu patrze na forum i znalazła sie taka opcja i do tego taniej wiec wynika z tego ze w grupie siła a jaki koszt w Czerwionce?
jak dla mnie to i tak nieważne ile mi pokazało koni bo będę modzić ostro silnik ale nie daje mi spokoju jedna rzecz, a mianowicie dlaczego na 3 pomiarach wykazało mi kole 150 koni a czas od biegu jałowego do osiągnięcia odcinki przez silnik jest różny
Pierwszy pomiar: https://www.youtube.com/watch?v=isipNH9-YJI od 50 sekundy do 1:25 czyli 35s do osiągnięcia pełnej mocy .......
Drugi pomiar: https://www.youtube.com/watch?v=cMl9Dx9ah60 od 38 sekundy do 48 sekundy czyli 10s
Jeszcze u korassa to wyszło od 50s do 1:15 czyli 25s czyli pomiędzy moimi czasami a mu pokazało troszeczkę więcej koni
Morze mi to ktoś wytłumaczyć ?
P.S podczas pierwszego pomiaru miałem błąd sądy i rozwalony tps a na drugim założony sprawny tps i wykasowane błędy a czas pomiędzy pomiarami to jakieś 3 godzinki
Pierwszy pomiar: https://www.youtube.com/watch?v=isipNH9-YJI od 50 sekundy do 1:25 czyli 35s do osiągnięcia pełnej mocy .......
Drugi pomiar: https://www.youtube.com/watch?v=cMl9Dx9ah60 od 38 sekundy do 48 sekundy czyli 10s
Jeszcze u korassa to wyszło od 50s do 1:15 czyli 25s czyli pomiędzy moimi czasami a mu pokazało troszeczkę więcej koni
Morze mi to ktoś wytłumaczyć ?
P.S podczas pierwszego pomiaru miałem błąd sądy i rozwalony tps a na drugim założony sprawny tps i wykasowane błędy a czas pomiędzy pomiarami to jakieś 3 godzinki
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
hmm widze ze kolega podwarza sens istnienia hamowni, na ktorych normalny zjadacz chleba zostawia od 100zl-200zl.Mystic888 pisze:Coraz smieszniej sie robi.
jak mozna dokladnie zmierzyc moc silnika nie wyciagajac go z auta?
A slyszales kiedykolwiek o czyms takim jak algorytm i współczynnik, który uwzglednia te wszystkie przeklamania?
Slyszales o czyms takim jak kalibracja rolek hamowni pod konkretny pojazd, ktory na nich stoi?
Nie wiem czy osoby obecne na hamowaniu aut 10.05 zauwazyly, ale pomiar zaczyna sie po kalibracji hamowni pod auto. Diagnosta nie mierzy od razu mocy tylko na poczatku auto "lata po obrotach", az Naszym oczom ukazuje sie napis "GOTOWY DO POMIARU"