Grupowe hamowanie aut - Rybnik, Raciborska - ECUteam

Relacje, fotki i inne sprawy dotyczące imprez nie tylko klubowych
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

to są wykresy mojego auta, pierwszy obciążeniowy z rozwalonym tpsem i błędem sondy a drugi po skasowaniu błędów i wymianie tpsa lecz przed tym inercyjnym był też obciążeniowy na którym wyszedł błąd hamowni......... który i tak wyszedł identycznie a silnik mam m50b25
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
kamiloo841
Małopiszący
Posty: 28
Rejestracja: 2013-05-06, 15:14
Lokalizacja: Radlin

Post autor: kamiloo841 »

hej tu http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=219573#219573
znajduje sie wykres z hamowni mojego auta i link do filmiku z przebiegu.....
korass
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2013-03-21, 21:02
Lokalizacja: Czyżowice

Post autor: korass »

Zdaje sobie sprawę że silnik już nie jest w tak dobrej kondycji, ale przypuszczam że ma jednak więcej mocy niż 161 koni...

U mnie wyglądało to tak:

http://youtu.be/qXJnDj4H8Kc
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Podali Wam moc na kolach.
Trzeba bylo troche sie douczyc zanim zrobiliscie wycieczke na hamownie.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

Mystic888 pisze:Podali Wam moc na kolach.
Trzeba bylo troche sie douczyc zanim zrobiliscie wycieczke na hamownie.
hahaha czyli benzyny podali moc na kołach a diesle na silniku...... mystic ja ty czasem cos palniesz ...... :grin:
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Sprawdzilem pare wykresow innych samochodow BMW z tej hamowni i u kazdego pomiary byly realne. Tylko u Was sa takie straty na mocy.

Wiec jesli moja teoria, ze ktos sie pomylil i podal Wam moc na kolach, Twoim zdaniem jest nie prawdziwa, to sila rzeczy macie zajechane silniki z brakiem mocy. Bo inaczej sie tego wyjasnic nie da.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

Na pomiarach się nie znam :570: ale na mechanice i owszem :cool: Tak więc mój silnik na pewno nie jest zajechany i nie ma 160 koni :evil:
Mystic888, może i masz rację z tym hamowaniem bo trochę to jest nie możliwe aby kilka b25 miały tyle samo spadku mocy i wszystkie oscylowały w granicach 160 koni i 200 momentu :shock:
Obrazek
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

WItam wszystkich jeszcze raz chcialem podziekowac za przybycie. Wyglada na to ze wszyscy byli i nikt nie dal przyslowiowej dupy.

Zachecam do wrzucania wykresow, przy nastepnym organizowaniu hamowni bede wiedziec na kogo moge liczyc :). :bmw:

Adibas kiedy przyjezdzasz na chip? :kolebka:

tu moj wykres http://www.sendspace.com/file/rmh5os

220KM 530Nm 7,5L/100km :grin:

MOC I MOMENT NA WYKRESIE TO WARTOSCI JAKIE OPISUJA SILNIK bez jakichkolwiek przelozen itd itp.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Coraz smieszniej sie robi.
jak mozna dokladnie zmierzyc moc silnika nie wyciagajac go z auta?
proponuje temat podwiesic, bo tworza sie tu niesamowite rzeczy.

W USiA zmadzrzeli i od dawna nie podaja mocy silnika tylko moc na kolach.

Ksawer, nie twierdze, bron Boze, ze macie zajechane silniki, ale rzecz jest conajmniej dziwna. Nie bede po raz kolejny tlumaczyl ludzia, ktorzy nie maja zielonego pojecia o pomiarach samochodow (tu nie do Ciebie, no offence) dlaczego wystepuja takie roznice w pomiarach na roznych hamowniach. jesli ktos chce byc na 100% pewien wyniku to polecam hamownie w Czerwionce-Leszczynach. jak juz kiedys Venom udwodnil jest to chyba jedyna miarodajna hamownia w okolicy. To samo auto, pare dni pozniej, a roznica 40KM. Tylko tam pomiar nie kosztuje 50zł...

Nie twierdze rowniez ze hamownia na ktorej byliscie jest zła. Widzialem caly zaklad i goscie naprawde znaja sie na rzeczy. Dobrze by bylo jakby ktos z obslugi hamowni sie wypowiedzial.

Troche chaotycznie to napisalem ale %%%.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
pierre27
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2011-02-21, 14:58
Lokalizacja: rybnik

Post autor: pierre27 »

To ja jeszcze dołożę 2 słowa od siebie wiec tak jakiś miesiąc przed tym grupowym hamowaniem bylem tam sie pytać ile by chcieli za hamowanie i szef powiedział ze koszt to 200zl wiec sobie odpuściłem a tu patrze na forum i znalazła sie taka opcja i do tego taniej wiec wynika z tego ze w grupie siła :m: a jaki koszt w Czerwionce?
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

jak dla mnie to i tak nieważne ile mi pokazało koni bo będę modzić ostro silnik ale nie daje mi spokoju jedna rzecz, a mianowicie dlaczego na 3 pomiarach wykazało mi kole 150 koni a czas od biegu jałowego do osiągnięcia odcinki przez silnik jest różny
Pierwszy pomiar: https://www.youtube.com/watch?v=isipNH9-YJI od 50 sekundy do 1:25 czyli 35s do osiągnięcia pełnej mocy .......
Drugi pomiar: https://www.youtube.com/watch?v=cMl9Dx9ah60 od 38 sekundy do 48 sekundy czyli 10s
Jeszcze u korassa to wyszło od 50s do 1:15 czyli 25s czyli pomiędzy moimi czasami a mu pokazało troszeczkę więcej koni :shock:
Morze mi to ktoś wytłumaczyć ?
P.S podczas pierwszego pomiaru miałem błąd sądy i rozwalony tps a na drugim założony sprawny tps i wykasowane błędy a czas pomiędzy pomiarami to jakieś 3 godzinki
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Co do hamowni w Czerwionce...

W tym roku są sponsorem zlotu ;) Do wygrania będą bilety wjazdowe na hamownię więc się starać ;)

Mój dobry kumpel jest właścicielem więc wszystko idzie załatwić :) :bmw:
korass
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2013-03-21, 21:02
Lokalizacja: Czyżowice

Post autor: korass »

Zauważyłem jeszcze jedno, podczas pomiaru od "wolnych" obrotów do odcinki, wykres na ekranie z komputera w hamowni rósł. Po odcince gdy auto zwalniało to wykres ponownie się wznosił od tego miejsca w którym przestał poprzednio...
speedy51
Małopiszący
Posty: 5
Rejestracja: 2014-04-07, 06:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: speedy51 »

Nie znam się na hamowaniu, ale podejrzewam, że w tym momencie (wzrost po odcince i ujęciu gazu) jest mierzona strata na kołach, bo mniej więcej tyle mi przybyło KM (po prawej stronie wykresu macie moc na kołach i stratę). Jak jest inaczej to mnie poprawcie (tylko nie granatem od razu :) )
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Mystic888 pisze:Coraz smieszniej sie robi.
jak mozna dokladnie zmierzyc moc silnika nie wyciagajac go z auta?
hmm widze ze kolega podwarza sens istnienia hamowni, na ktorych normalny zjadacz chleba zostawia od 100zl-200zl.

A slyszales kiedykolwiek o czyms takim jak algorytm i współczynnik, który uwzglednia te wszystkie przeklamania?

Slyszales o czyms takim jak kalibracja rolek hamowni pod konkretny pojazd, ktory na nich stoi?

Nie wiem czy osoby obecne na hamowaniu aut 10.05 zauwazyly, ale pomiar zaczyna sie po kalibracji hamowni pod auto. Diagnosta nie mierzy od razu mocy tylko na poczatku auto "lata po obrotach", az Naszym oczom ukazuje sie napis "GOTOWY DO POMIARU"
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
ODPOWIEDZ