[E38] BMW 740i/750i
[E38] BMW 740i/750i
Wiec Powoli juz mi sie znudzila jazda samochodem pare cm nad ziemia i twardym w cholere, wiec po lecie sylwia dzieciczy kabrioleta.. a ja chce cos wygodnego i zastanawiaja mnie dwa auto A8 4.2 Quatro lub BMW 740i wiadomo ze wszyscy powiedza BMW BMW ale pytanie o gaz w tych autach jako ze silnik duzy to gaz musi byc i pytanie do was FACHOWCÓW jak to auto i ten V8 znosi kuchenkowy gaz ?? na co patrzec w BMW moze ktos jezdzil A8 nie wiem.. auto juz serio nie drogie a ladne i wygodne.
Pozdrawiam i licze na normalne wypowiedzi... nie koles z forda pomylil fora, a i zawias nie gadaj ze jak sie jezdzi BMW to sie piwa nie pije hhehehe bo ja piwo lubie
Pozdrawiam i licze na normalne wypowiedzi... nie koles z forda pomylil fora, a i zawias nie gadaj ze jak sie jezdzi BMW to sie piwa nie pije hhehehe bo ja piwo lubie
Ostatnio zmieniony 2009-06-27, 09:50 przez robert88, łącznie zmieniany 1 raz.
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
mówisz M62 ? czyli M62 na chłopski rozum jest nowszy konstrukcyjnie od M60 ?
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
teraz pytania leika zagladajacego w porftel ile takie monstrum spali w miescie przy jezdzie mieszanej mowa o LPG..
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Do 5,4 muisz liczyć się z kosztem włożenia 2 instalacji gazowych połączonych w jedną,przerabiałem to z kolegą w V12, normalne 2 instalacje do V6. Moja w manualu łyka 17-18l, gaz bez zarzutu.Przejechałem ponad 50 tyś i tylko przeglądy. Zgodzę się żeby rozglądać się za M62 ale jak się trafi jakieś ładne M60 to też można się zastanowić, potrafią być bardzo wdzięczne.
a tak omijac wasze przekonanie do BMW. Audi w Quatro niezbyt ?
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Najpierw miałem kupić Audi A8 4,2. Szukałem i jeździłem kilkoma. Może miałem pecha ale każda była w ruinalnym stanie albo poprostu jakość wykonania, niewiem. Jest jedna przewaga nad 7er której można pozazdrościć, właśnie napęd na 4 łapy. Środek owszem ale tylko po face liftingu, inaczej to całe audi 80. No i ciężko jest sprawdzić blacharke bo auto jest z aluminium. Mnie przekonały dodatkowo koszty utrzymania, audi jednak jest dużo droższe w eksploatacji, biorąc pod uwagę choćby rozrząd. Generalni patrząc obiektywnie jeśli miałbym jeszcze raz wybierać, wybrałbym 7er.
Rozrzad do Audika to koszt 600-650pln z mojimi cenami, tylko serio + to 4 łapy, a minus ten srodek jak w 80
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Nastepne ma byc cos wygodnego, nie mlodego rocznikowo i cos kultowego ja mysle ze seria 7 to jest w miare kultowa BMW, a lanss nieee ma byc total seria na fajnych felach i ma byc wygodneee
[ Dodano: 27 Czerwiec 2009, 12:38 ]
jezdzilem nie dawno A8 3.7 Q i stara S-klasse 5.0 V8 i bylem porazony A8 te 4 lapy daja ostro rade
[ Dodano: 27 Czerwiec 2009, 12:38 ]
jezdzilem nie dawno A8 3.7 Q i stara S-klasse 5.0 V8 i bylem porazony A8 te 4 lapy daja ostro rade
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
No A8 super się zbiera, najbardziej to widać w zimie. Autem napędzanym na jedną oś tak szybko się po śniegu nie zbierzesz. Sam do niedawna miałem dylemat czy wybrać bmw 530d/ 730d czy audi a8 3.3tdi Q. Ale z audi zrezygnowałem bo tak jak już wcześniej było napisane - koszty eksploatacji. Wymiana rozrządu np w serwisie - to koszt paru tysiaków bo trzeba "pół auta" rozebrać żeby się dostać do tego ustrojstwa (audi się nie poszczyciło sprytem). Audi uwielbia "wcinać" tarcze hamulcowe i klocki (często trzeba wymieniać). No i najważniejsza moim zdaniem - jak napęd quatro się zepsuje to trzeba się liczyć z kosztami rzędu kilkunastu tysiaków. Jest wiele osób które napaliło się na 4x4 a jak się popsuło to sprzedają auta bo koszt naprawy niejednokrotnie przekroczył wartość samochodu albo jej dorównywał.
Dlatego przed zakupem quatro trzeba solidnie sprawdzić przeniesienie napędu.
Dlatego przed zakupem quatro trzeba solidnie sprawdzić przeniesienie napędu.