E46 obniżyć i utwardzić

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Dante182 Nie wprowadzaj ludzi w błąd S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings to sportowo dostosowane zawieszanie a nie jakiś m-pakiet.
Czyli amory standardowe a sprężyny chyba po minus 20mm.
Na prokicie pojeździ każdy amor, na sportline muszą być o krótszym skoku i twardsze bo najzwyczajniej w świecie klekną amory i to szybko.

Prawda jest taka, że przy utwardzaniu zawieszenia trzeba pobawić się w sprawdzenie tulei i je najlepiej powymieniać na coś z tworzywa ale to już zależy od warunków jazdy.
Rozpórki też konieczne co by nie rozwalić kielichów na dziurach no i jeszcze drobiazg o czym każdy zapomina stabilizatory grubsze.
blackfly
Zaawansowany forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-05-09, 12:06
Lokalizacja: slask

Post autor: blackfly »

jak ktos ma s226 to ma grubsze stabilizatory.

w przypadku krotszych sprezyn amortyzatory jak i wahacze rowniez sa inne niz w seryjnym zawieszeniu
Awatar użytkownika
Susek
Przyjaciel klubu
Posty: 246
Rejestracja: 2011-08-20, 17:07
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Susek »

blackfly pisze:jak ktos ma s226 to ma grubsze stabilizatory.

w przypadku krotszych sprezyn amortyzatory jak i wahacze rowniez sa inne niz w seryjnym zawieszeniu
Ja też posiadam sportowe dostosowanie ... czyli sprężyny troszkę krótsze ... natomiast wahacze są na pewno identyczne jak w standardzie.
Obrazek
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Stabilizatory zależą od silnika a nie S226A czy m-pakietowej zawiechy.

S226A- normalne wahacze itp, amortyzatory też normalne, sprężyny jedynie obniżone około -20.
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Stabilizator w wersji 226A jest oczywiscie grubszy.

Zest. dopos. - zawieszenie sportowe 1 33329415350 $644.00 Zakończono, +podst, TÜV 0006538
tylko w połączeniu z
Sprężyna śrubowa przednia
Sprężyna dwustożkowa tylna
Stabilizator przedni
Stabilizator tylny
Nie wprowadzajcie ludzi w blad jak nie macie o czyms zielonego pojecia.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
blackfly
Zaawansowany forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-05-09, 12:06
Lokalizacja: slask

Post autor: blackfly »

wahacz tez jest inny to ze wymiary ma takie same i ze w uzywanym aucie jest zawsze standardowy nie znaczy ze taki powinno byc. oryginalnie wahacz mpakietowy w e46 ma niebieska naklejke ktora go wyroznia golym okiem a rozni sie kątem srodkowego sworznia i to jest ta podstawowa roznica ze w przypadku zwyklego wahacza nie pracuje on w swoim nominalnym polozeniu i dlatego wahacze szybciej siadaja na glebie.

zreszta na realoem wszystko widac jak na dloni
Dante182
Zaawansowany forumowicz
Posty: 151
Rejestracja: 2014-06-10, 21:03
Lokalizacja: Chybie

Post autor: Dante182 »

samael16, nie wiem o co sie czepiasz? Gdzie niby wprowadzilem kogos w blad? Kolokwialnie sie mowi ze to zawias mpakietowy, ale zeby bylo wiadomo o co chodzi posluzylem sie konkretnym oznaczeniem (S226A).
To ty nie sprawdziles informacji i wprowadzasz ludzi w blad. Dla twojej swiadomosci amortyzatory sa inne niz w zwyklej serii bez dostosowania. Sprawdz sobie na przyszlosc numery OEM
blackfly
Zaawansowany forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-05-09, 12:06
Lokalizacja: slask

Post autor: blackfly »

a kupowałeś kiedys nowe bmw? tam bardzo czesto masz tak ze w przypadku zakupu jakiegos tam pakietu trzeba zrezygnowac z innego albo zakupic jeszcze jakis bo jedno laczy się z drugim.

zawieszenie sportowe to jak juz pisalem wahacze przednie sa inne, sprezyny, amortyzatory, stabilizatory. tak samo laczniki sa innej dlugosci itp
ODPOWIEDZ