Dante182 Nie wprowadzaj ludzi w błąd S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings to sportowo dostosowane zawieszanie a nie jakiś m-pakiet.
Czyli amory standardowe a sprężyny chyba po minus 20mm.
Na prokicie pojeździ każdy amor, na sportline muszą być o krótszym skoku i twardsze bo najzwyczajniej w świecie klekną amory i to szybko.
Prawda jest taka, że przy utwardzaniu zawieszenia trzeba pobawić się w sprawdzenie tulei i je najlepiej powymieniać na coś z tworzywa ale to już zależy od warunków jazdy.
Rozpórki też konieczne co by nie rozwalić kielichów na dziurach no i jeszcze drobiazg o czym każdy zapomina stabilizatory grubsze.
E46 obniżyć i utwardzić
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Stabilizator w wersji 226A jest oczywiscie grubszy.
Nie wprowadzajcie ludzi w blad jak nie macie o czyms zielonego pojecia.Zest. dopos. - zawieszenie sportowe 1 33329415350 $644.00 Zakończono, +podst, TÜV 0006538
tylko w połączeniu z
Sprężyna śrubowa przednia
Sprężyna dwustożkowa tylna
Stabilizator przedni
Stabilizator tylny
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
wahacz tez jest inny to ze wymiary ma takie same i ze w uzywanym aucie jest zawsze standardowy nie znaczy ze taki powinno byc. oryginalnie wahacz mpakietowy w e46 ma niebieska naklejke ktora go wyroznia golym okiem a rozni sie kątem srodkowego sworznia i to jest ta podstawowa roznica ze w przypadku zwyklego wahacza nie pracuje on w swoim nominalnym polozeniu i dlatego wahacze szybciej siadaja na glebie.
zreszta na realoem wszystko widac jak na dloni
zreszta na realoem wszystko widac jak na dloni
samael16, nie wiem o co sie czepiasz? Gdzie niby wprowadzilem kogos w blad? Kolokwialnie sie mowi ze to zawias mpakietowy, ale zeby bylo wiadomo o co chodzi posluzylem sie konkretnym oznaczeniem (S226A).
To ty nie sprawdziles informacji i wprowadzasz ludzi w blad. Dla twojej swiadomosci amortyzatory sa inne niz w zwyklej serii bez dostosowania. Sprawdz sobie na przyszlosc numery OEM
To ty nie sprawdziles informacji i wprowadzasz ludzi w blad. Dla twojej swiadomosci amortyzatory sa inne niz w zwyklej serii bez dostosowania. Sprawdz sobie na przyszlosc numery OEM
a kupowałeś kiedys nowe bmw? tam bardzo czesto masz tak ze w przypadku zakupu jakiegos tam pakietu trzeba zrezygnowac z innego albo zakupic jeszcze jakis bo jedno laczy się z drugim.
zawieszenie sportowe to jak juz pisalem wahacze przednie sa inne, sprezyny, amortyzatory, stabilizatory. tak samo laczniki sa innej dlugosci itp
zawieszenie sportowe to jak juz pisalem wahacze przednie sa inne, sprezyny, amortyzatory, stabilizatory. tak samo laczniki sa innej dlugosci itp