[E36] Zgranie felg
[E36] Zgranie felg
Pytanie do mądrzejszych
Kupuje fele do mojego compacta o następujących parametrach:
Przód: 7,5Jx16 ET20
Tył: 9Jx16 ET15
gwint TaT
Jakie opony założyć na przód i tył aby zgrać to z budą bez modyfikacji?
Kupuje fele do mojego compacta o następujących parametrach:
Przód: 7,5Jx16 ET20
Tył: 9Jx16 ET15
gwint TaT
Jakie opony założyć na przód i tył aby zgrać to z budą bez modyfikacji?
ale jakiego efektu oczekujesz german style 100% ? lekiego naciagu czy tak zebys mógł jeszcze 3 ludzi na tył wziąć ,bo to ważne . Zawsze uwierz trudno dopasować bez klepania , dystansów , toczenia i jeszcze innych modów . Omijaj wyciąganie nadkoli dużym łukiem . Pisz co oczekuejsz , a Ci pomoge miałem troche tych felg ,a wiec wiedza jakas jest . Zaklepać mozesz sam , a najlepiej zjechać na kątówce jak ja to zrobiłem . Daj znac to cos poradze czy auto na niedziele czy na co dzień .
Ci co gadaja ze 16 to cienko to mało wiedza .... W zyciu mieliscie chyba jedna felge i to maks 8 cali
z rantem 1,25 .
a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone
zalezy jak kolega chce uzywać auta ...
Ci co gadaja ze 16 to cienko to mało wiedza .... W zyciu mieliscie chyba jedna felge i to maks 8 cali

a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone



Jeżeli mogę doradzić to rant najlepiej zagiąć bez cięcia kontówką pałka bejzbolową lub gruba rurka tak już kiedyś robiłem palkę między koło a błotnik i delikatnie do przodu lub do tyłu ruszyć rancik wciska jak masełko i nie naruszysz blachy nie będzie rdzewieć i ładnie będzie zagięte 

Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
Ci co gadaja ze 16 to cienko to mało wiedza .... W zyciu mieliscie chyba jedna felge i to maks 8 cali
z rantem 1,25 .
a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone
zalezy jak kolega chce uzywać auta ...[/quote]
Ja osobiście mam 16- a et30 i żadnego naciągu nie posiadam.Wydaje mi się że całkiem nieźle to wygląda-mi się podoba.Mam jakąś glebę i auto używam na co dzień jak i dalekie trasy.Nie powiem zdarza się że gdzieś tam przyhaczę ale to tylko wydechem.jeśli chodzi o 3,4 osoby to mogę zapomnieć
Ale tak jak pisze fatum,ma doświadczenie-to na pewno coś ci doradzi.16 nie są wcale złe


a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone



Ja osobiście mam 16- a et30 i żadnego naciągu nie posiadam.Wydaje mi się że całkiem nieźle to wygląda-mi się podoba.Mam jakąś glebę i auto używam na co dzień jak i dalekie trasy.Nie powiem zdarza się że gdzieś tam przyhaczę ale to tylko wydechem.jeśli chodzi o 3,4 osoby to mogę zapomnieć




sposób jak w RosjiJeżeli mogę doradzić to rant najlepiej zagiąć bez cięcia kontówką pałka bejzbolową lub gruba rurka tak już kiedyś robiłem palkę między koło a błotnik i delikatnie do przodu lub do tyłu ruszyć rancik wciska jak masełko i nie naruszysz blachy nie będzie rdzewieć i ładnie będzie zagięte

a co jak ma kit na błotniku ?
ja nie mowie o wycinaniu mowie o tarczy szlifierskiej a nie do cięcia.
jesli wyciagac to tylko pod 10,11 j 225/35 to radze do gamka napisać . Ale 9 j sie nie wyciąga błotnika