[E36] Zgranie felg
[E36] Zgranie felg
Pytanie do mądrzejszych
Kupuje fele do mojego compacta o następujących parametrach:
Przód: 7,5Jx16 ET20
Tył: 9Jx16 ET15
gwint TaT
Jakie opony założyć na przód i tył aby zgrać to z budą bez modyfikacji?
Kupuje fele do mojego compacta o następujących parametrach:
Przód: 7,5Jx16 ET20
Tył: 9Jx16 ET15
gwint TaT
Jakie opony założyć na przód i tył aby zgrać to z budą bez modyfikacji?
ale jakiego efektu oczekujesz german style 100% ? lekiego naciagu czy tak zebys mógł jeszcze 3 ludzi na tył wziąć ,bo to ważne . Zawsze uwierz trudno dopasować bez klepania , dystansów , toczenia i jeszcze innych modów . Omijaj wyciąganie nadkoli dużym łukiem . Pisz co oczekuejsz , a Ci pomoge miałem troche tych felg ,a wiec wiedza jakas jest . Zaklepać mozesz sam , a najlepiej zjechać na kątówce jak ja to zrobiłem . Daj znac to cos poradze czy auto na niedziele czy na co dzień .
Ci co gadaja ze 16 to cienko to mało wiedza .... W zyciu mieliscie chyba jedna felge i to maks 8 cali z rantem 1,25 .
a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone zalezy jak kolega chce uzywać auta ...
Ci co gadaja ze 16 to cienko to mało wiedza .... W zyciu mieliscie chyba jedna felge i to maks 8 cali z rantem 1,25 .
a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone zalezy jak kolega chce uzywać auta ...
Jeżeli mogę doradzić to rant najlepiej zagiąć bez cięcia kontówką pałka bejzbolową lub gruba rurka tak już kiedyś robiłem palkę między koło a błotnik i delikatnie do przodu lub do tyłu ruszyć rancik wciska jak masełko i nie naruszysz blachy nie będzie rdzewieć i ładnie będzie zagięte
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
Ci co gadaja ze 16 to cienko to mało wiedza .... W zyciu mieliscie chyba jedna felge i to maks 8 cali z rantem 1,25 .
a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone zalezy jak kolega chce uzywać auta ...[/quote]
Ja osobiście mam 16- a et30 i żadnego naciągu nie posiadam.Wydaje mi się że całkiem nieźle to wygląda-mi się podoba.Mam jakąś glebę i auto używam na co dzień jak i dalekie trasy.Nie powiem zdarza się że gdzieś tam przyhaczę ale to tylko wydechem.jeśli chodzi o 3,4 osoby to mogę zapomnieć Ale tak jak pisze fatum,ma doświadczenie-to na pewno coś ci doradzi.16 nie są wcale złe
a co jak WBS mial keskiny 16 cali to kazdy sie podniecał ,ale miał glebe maks i wszysto co mozliwe uzuniete zeby szło na dół i kazde lączenie mostu miał zaznaczone zalezy jak kolega chce uzywać auta ...[/quote]
Ja osobiście mam 16- a et30 i żadnego naciągu nie posiadam.Wydaje mi się że całkiem nieźle to wygląda-mi się podoba.Mam jakąś glebę i auto używam na co dzień jak i dalekie trasy.Nie powiem zdarza się że gdzieś tam przyhaczę ale to tylko wydechem.jeśli chodzi o 3,4 osoby to mogę zapomnieć Ale tak jak pisze fatum,ma doświadczenie-to na pewno coś ci doradzi.16 nie są wcale złe
sposób jak w Rosji widziałeś jak te bejsbole potem lataja po placu haha ?Jeżeli mogę doradzić to rant najlepiej zagiąć bez cięcia kontówką pałka bejzbolową lub gruba rurka tak już kiedyś robiłem palkę między koło a błotnik i delikatnie do przodu lub do tyłu ruszyć rancik wciska jak masełko i nie naruszysz blachy nie będzie rdzewieć i ładnie będzie zagięte
a co jak ma kit na błotniku ?
ja nie mowie o wycinaniu mowie o tarczy szlifierskiej a nie do cięcia.
jesli wyciagac to tylko pod 10,11 j 225/35 to radze do gamka napisać . Ale 9 j sie nie wyciąga błotnika