[E46] regulacja szyberdachu
[E46] regulacja szyberdachu
Witam, dzisiaj jak zrobiło się trochę cieplej pojeździłem trochę z otwartym szyberdachem. Ale po zamknięciu zauważyłem że schodzi trochę za nisko. Jest możliwość jakieś regulacji tego?
1. Sciągasz wewnętrzną uszczelkę (podsufitka-szyberdach).
2. Zamknij szyberdach całkowicie.
3. Teraz delikatnie otwórz (tak żeby tylko ruszył sie na dół - uwaga żeby tyko się ruszył)
4. Możesz teraz odciągnąć wewnętrzną częśc (tą w kolorze podsufitki do tyłu - z umiarem)
5. Jak odciągniesz to zamknij szyber (wewnetrzna częśc pozostanie w miejscu)
6. ¯eby regulować przód w prawym i lewym rogu (przód bocznych krawędzi, umieszczone poziomo) masz dwie śróbki. Należy poluzować, następnie wypchnąć szyber ile potrzeba i dokręcić.
7. Tył regulujesz na trzech śróbach umieszczonych na tylnej belce szyberdachu i dwóch suwkjach (umieszcone pionowo, dwie z boków jedna w środku). Luzujesz środek i bok który chcesz regulować, a następnie przesóważ suwkami. Na zewnątrz podnosisz do wewnątrz auta opuszczesz (z tego co pamiętam). Potem dokręcasz śróbki.
8. ¯eby wrócić wewnętrzną część szyber. Delikatnie otwórz (tak żeby trochę sie ruszył nadu). Przeciągnij wewnętrzną część ile sie da do przodu, a następnie zamknij szyber.
PS: Tak jest w E36 i na pewno u ciebie nie będzie inaczej.
2. Zamknij szyberdach całkowicie.
3. Teraz delikatnie otwórz (tak żeby tylko ruszył sie na dół - uwaga żeby tyko się ruszył)
4. Możesz teraz odciągnąć wewnętrzną częśc (tą w kolorze podsufitki do tyłu - z umiarem)
5. Jak odciągniesz to zamknij szyber (wewnetrzna częśc pozostanie w miejscu)
6. ¯eby regulować przód w prawym i lewym rogu (przód bocznych krawędzi, umieszczone poziomo) masz dwie śróbki. Należy poluzować, następnie wypchnąć szyber ile potrzeba i dokręcić.
7. Tył regulujesz na trzech śróbach umieszczonych na tylnej belce szyberdachu i dwóch suwkjach (umieszcone pionowo, dwie z boków jedna w środku). Luzujesz środek i bok który chcesz regulować, a następnie przesóważ suwkami. Na zewnątrz podnosisz do wewnątrz auta opuszczesz (z tego co pamiętam). Potem dokręcasz śróbki.
8. ¯eby wrócić wewnętrzną część szyber. Delikatnie otwórz (tak żeby trochę sie ruszył nadu). Przeciągnij wewnętrzną część ile sie da do przodu, a następnie zamknij szyber.
PS: Tak jest w E36 i na pewno u ciebie nie będzie inaczej.