[E46] Gwintowana rozterka

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Awatar użytkownika
El Diablo
Maniak forumowy
Posty: 1950
Rejestracja: 2009-01-09, 18:30
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza/Wittlich
Kontakt:

[E46] Gwintowana rozterka

Post autor: El Diablo »

Tak więc chciałbym dowiedzieć się coś na temat poniższych zawieszeń do e46...
czy ktoś, coś o danym zawieszeniu słyszał, miał doczynienia etc...

1. FK Automotive
2. MTS Technik
3. Lowtec
4. K-Sport
Ostatnio zmieniony 2010-02-18, 23:04 przez El Diablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Mystic888

Post autor: Mystic888 »

Z tych co podales, to najlepszy jest K-Sport. Ale rowniez najdrozszy...
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

4, 1, 3, 2
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Kristof
Zaawansowany forumowicz
Posty: 82
Rejestracja: 2010-02-20, 17:52
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Kristof »

Też mam podobny problem tylko do e36 ja bym jeszcze dorzucił opinie o TA technix i JOM
nie wiem co kopic jak ale na pewno nie coś drogiego bo nie potrzebuje auta na tor tylko na codzienny użytek i zloty więc gwint za 3000zł i w górę odpada, nie bardzo wiem ile są warte te gwinty z allegro po około 1000zł i czy nie lepiej zostać przy tym co mam czyli amory seria a sprężyny -40 przód i -20 tył
Obrazek
RangerDN
Małopiszący
Posty: 24
Rejestracja: 2010-04-13, 11:57
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: RangerDN »

El Diablo, ja wlasnie niedawno zakupilem zawias LOWTEC'a czeka już 3 tygodnie za montaz wiec ci niepowiem jak sie spisuje. Lecz slyszałem duzo dobrych opini o nim. Dałem za niego 2205zł, to juz po 10%-towym rabacie. No i wysylka była gratis:) Mozesz go obejżeć na stronie mojej bawarki:)
Awatar użytkownika
Honik
Maniak forumowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-10-06, 20:16
Lokalizacja: Gliwice/Kołobrzeg

Post autor: Honik »

No gwint K-sport jest najlepszy ze wszystkich ktore podales :) + jego cena mowi za siebie.
Jeden z lepszych gwintow na naszym rynku :)
dodatkowo k-sport ma rozne wersje typu street, drift, race itp. roznia sie ona twardoscia, mozliwoscia regulacji, oczywiscie cena no i wersja drift ma camber plates :)

Co do tego co podal Krostof, chodzi o gwint TAT ... no gwint za 1000 nie mozna spodziewac sie wykonania jak Tein, czy Koni. Ale jak to ktos na forum kiedys nazwal, gwint kazdego poczatkujacego glebowicza :)
Glebe pozadna daje, sa dosc twarde, ale wiecej niz sezon lub 2 nie pojezdzisz na tym ;)

Wiem Diablo ze juz kupiles gwont, ale moze komus sie przyda :)
ace
Zaawansowany forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2010-05-09, 19:18
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: ace »

ja latam sobie na gwincie TA(co prawda nie w bmw)ale za te pieniądze moge śmiało polecić bo jest tak jak kolega wyżej napisał gleba jest i twardo też jest no i stosunkowo wytrzymały jest:D a w razie czego 2 lata gwarancji
Damian_e30
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Damian_e30 »

Czy po zmianie zawieszenia np na gwint trzeba jechac ustawic zbieznosc?
RangerDN
Małopiszący
Posty: 24
Rejestracja: 2010-04-13, 11:57
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: RangerDN »

Damian_e30, oczywiscie ze tak zazwyczaj jak cokolwiek robisz z zawieszeniem dobrze jest geometrie sprawdzic. A przy założeniu gwintu szczegolnie
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Tylko trzeba poszukać warsztatu, który ma program do geometrii aut obniżonych.
Mi ustawili tam gdzie zazwyczaj jeżdżę i niby spoko, dla pewności pojechałem później właśnie do w/w warsztatu i okazało się, że jest zupełnie nie tak ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Damian_e30
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Damian_e30 »

A jak sie jedzie ustawiac ta geometrie to jak najlepiej miec ustawiona wysokosc na gwincie po srodku mniejwiecej czy jak? Np jak go pozniej obnize bardziej lub dzwigne to tez moze cos byc z geometria?
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

A jak sie jedzie ustawiac ta geometrie to jak najlepiej miec ustawiona wysokosc na gwincie po srodku mniejwiecej czy jak?
To już jest bez znaczenia bo gwintowi te 4 czy 6 cm nie robi już większej różnicy ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Damian_e30
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Damian_e30 »

Obrazek
Obrazek

Jakie bym musial kupic sprezyny zeby obnizyc tak jak jest ta przed liftem na foto!?
Albo kupie jakiegos gwinta typu TA-TECHNIX!?
Teraz auto jest chyba na ori zawieszeniu z m-pakietu jak jade to czuc ze twardsza ale teren straszny jest!
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Ta kupeja przedliftowa jest na gwincie bo nie wierzę aby ktoś wsadził do przodu np. -60 / -80
(bo przy tych 18tkach tak wygląda)
a do tyłu jakieś -80. (przynajmniej -80 jak nie -100)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Kristof
Zaawansowany forumowicz
Posty: 82
Rejestracja: 2010-02-20, 17:52
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Kristof »

A ja mam taki problem zakupiłem gwint Ta do mojej e36 w sedanie i kapa po montażu okazało się że przednie kolumny zawieszenia ocierają od środka o felgi mam felgi 8Jx17et35
więc na próbę założyłem ori fele 7Jx15 et47 i też ocierają i to jeszcze gorzej. Podobno że trzeba założyć pierścienie dystansowe i będzie dobrze tak mi powiedział koleś co tym handluje a mnie się wydaje że przynajmniej na oryginalnych felgach to powinno wszystko działać bez dodatkowych przeróbek ale na oryginałach jest jeszcze gorzej niż na 17tkach może ktoś ma wiedzę na ten temat i podzieli się nią ze mną

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek
ODPOWIEDZ