[E46] Gwintowana rozterka
- El Diablo
- Maniak forumowy
- Posty: 1950
- Rejestracja: 2009-01-09, 18:30
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza/Wittlich
- Kontakt:
[E46] Gwintowana rozterka
Tak więc chciałbym dowiedzieć się coś na temat poniższych zawieszeń do e46...
czy ktoś, coś o danym zawieszeniu słyszał, miał doczynienia etc...
1. FK Automotive
2. MTS Technik
3. Lowtec
4. K-Sport
czy ktoś, coś o danym zawieszeniu słyszał, miał doczynienia etc...
1. FK Automotive
2. MTS Technik
3. Lowtec
4. K-Sport
Ostatnio zmieniony 2010-02-18, 23:04 przez El Diablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Też mam podobny problem tylko do e36 ja bym jeszcze dorzucił opinie o TA technix i JOM
nie wiem co kopic jak ale na pewno nie coś drogiego bo nie potrzebuje auta na tor tylko na codzienny użytek i zloty więc gwint za 3000zł i w górę odpada, nie bardzo wiem ile są warte te gwinty z allegro po około 1000zł i czy nie lepiej zostać przy tym co mam czyli amory seria a sprężyny -40 przód i -20 tył
nie wiem co kopic jak ale na pewno nie coś drogiego bo nie potrzebuje auta na tor tylko na codzienny użytek i zloty więc gwint za 3000zł i w górę odpada, nie bardzo wiem ile są warte te gwinty z allegro po około 1000zł i czy nie lepiej zostać przy tym co mam czyli amory seria a sprężyny -40 przód i -20 tył
No gwint K-sport jest najlepszy ze wszystkich ktore podales + jego cena mowi za siebie.
Jeden z lepszych gwintow na naszym rynku
dodatkowo k-sport ma rozne wersje typu street, drift, race itp. roznia sie ona twardoscia, mozliwoscia regulacji, oczywiscie cena no i wersja drift ma camber plates
Co do tego co podal Krostof, chodzi o gwint TAT ... no gwint za 1000 nie mozna spodziewac sie wykonania jak Tein, czy Koni. Ale jak to ktos na forum kiedys nazwal, gwint kazdego poczatkujacego glebowicza
Glebe pozadna daje, sa dosc twarde, ale wiecej niz sezon lub 2 nie pojezdzisz na tym
Wiem Diablo ze juz kupiles gwont, ale moze komus sie przyda
Jeden z lepszych gwintow na naszym rynku
dodatkowo k-sport ma rozne wersje typu street, drift, race itp. roznia sie ona twardoscia, mozliwoscia regulacji, oczywiscie cena no i wersja drift ma camber plates
Co do tego co podal Krostof, chodzi o gwint TAT ... no gwint za 1000 nie mozna spodziewac sie wykonania jak Tein, czy Koni. Ale jak to ktos na forum kiedys nazwal, gwint kazdego poczatkujacego glebowicza
Glebe pozadna daje, sa dosc twarde, ale wiecej niz sezon lub 2 nie pojezdzisz na tym
Wiem Diablo ze juz kupiles gwont, ale moze komus sie przyda
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
- Lokalizacja: Katowice
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
- Lokalizacja: Katowice
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
- Lokalizacja: Katowice
A ja mam taki problem zakupiłem gwint Ta do mojej e36 w sedanie i kapa po montażu okazało się że przednie kolumny zawieszenia ocierają od środka o felgi mam felgi 8Jx17et35
więc na próbę założyłem ori fele 7Jx15 et47 i też ocierają i to jeszcze gorzej. Podobno że trzeba założyć pierścienie dystansowe i będzie dobrze tak mi powiedział koleś co tym handluje a mnie się wydaje że przynajmniej na oryginalnych felgach to powinno wszystko działać bez dodatkowych przeróbek ale na oryginałach jest jeszcze gorzej niż na 17tkach może ktoś ma wiedzę na ten temat i podzieli się nią ze mną
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
więc na próbę założyłem ori fele 7Jx15 et47 i też ocierają i to jeszcze gorzej. Podobno że trzeba założyć pierścienie dystansowe i będzie dobrze tak mi powiedział koleś co tym handluje a mnie się wydaje że przynajmniej na oryginalnych felgach to powinno wszystko działać bez dodatkowych przeróbek ale na oryginałach jest jeszcze gorzej niż na 17tkach może ktoś ma wiedzę na ten temat i podzieli się nią ze mną
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us