[E36] BMW By ERIC

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

sam jestesm ciekaw co to za żarówki sa ,nie powiem podoba mi sie :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

LUCKY pisze:Wszystko pieknie tylko czy ten filtr stożkowy ma dostep do powietrza?? Bo jest skierowany w kierunku błotnika :zdziwko:
co do filtra.....to jego instalacja to jedno wielkie....delikatnie mowiac NIEPOROZUMIENIE...troche fizyki na poczatek:

"Silniki cieplne wykonują pracę dzięki przepływowi ciepła, zgodnie z drugą zasadą termodynamiki. Przepływ ciepła między ciałami jest możliwy tylko wówczas, gdy istnieje różnica temperatur między nimi. Stąd silnik cieplny musi pobierać ciepło ze źródła i oddawać jego część chłodnicy. Sprawność silnika cieplnego określa się jako iloraz pracy uzyskanej w nim dzięki pobranemu ze źródła ciepłu i wartości tego ciepła. Ponieważ substancja robocza oddaje część pobranego ciepła chłodnicy, pobrana praca jest mniejsza od ciepła pobranego, a więc sprawność silnika cieplnego nie może być całkowita (praktycznie najlepsze silniki cieple mają sprawność rzędu 30 - 40%)."

co w skrocie oznacza ze im chlodniejsze powietrze ( gaz ktory jest chlodniejszy jest bardziej skupiony = wiecej tlenu ) tym lepiej dla silnika ( wieksza roznica temperatur gazu wlotowego i wylotowego - sprezanie -> rozprezanie ( spalanie paliwa z duza iloscia tlenu = wieksza ilosc gazow wylotowych => POWERRRR ///M :> ) .....dlatego kazdy filtr powietrza zainstalowany normalnie ciagnie powietrze z PRZED samochodu i z NADKOLA (duzo chlodniejsze powietrze niz to "pod maska" )...to co tutaj mamy to nic innego jak zaciaganie powietrza z rozgrzanej komory silnika ( calym powietrzem miesza tam wisko.... ) ktore jest tloczone do komory spalania przez ten biedny i malo orientujacy sie w sprawie filtr.........efekt tego jest taki ze moc silnika moze byc mniejsza niz przed zalozeniem tego wynalazku....dlatego takie filtry izoluje sie od komory silnika i trzeba to zrobic z glowa...tutaj maly przyklad zeby nie bylo ze sobie to wymyslilem:

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... CINTAKEE46 ( 390 dolcow za kit do filtra w E46 )

filtr taki to bardzo fajny wynalazek ( wieksza powierzchnia - wiecej tlenu - POWER/// ) pod warunkiem ze zainstaluje sie go odpowiednio...

przepraszam ze tak tutaj wychodze przed szereg ale sam kiedys dostalem taka "zje...ke" od osoby ktora wiedziala co mowi.....i tylko ta wiedze przekazuje dalej :)

i jezeli ktos sie nie zgadza.....to tez ok ;p
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

Gucio pisze:Ciekawi mnie jakie daleś żarówki do licznika ??
No właśnie zapodaj jakimś linkiem albo przynajmniej nazwa żarówki ??
Obrazek
LUCKY
Zaawansowany forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 2008-08-14, 13:08
Lokalizacja: Racibórz/Czestochowa

Post autor: LUCKY »

BeleX pisze:
LUCKY pisze:Wszystko pieknie tylko czy ten filtr stożkowy ma dostep do powietrza?? Bo jest skierowany w kierunku błotnika :zdziwko:
co do filtra.....to jego instalacja to jedno wielkie....delikatnie mowiac NIEPOROZUMIENIE...troche fizyki na poczatek:

"Silniki cieplne wykonują pracę dzięki przepływowi ciepła, zgodnie z drugą zasadą termodynamiki. Przepływ ciepła między ciałami jest możliwy tylko wówczas, gdy istnieje różnica temperatur między nimi. Stąd silnik cieplny musi pobierać ciepło ze źródła i oddawać jego część chłodnicy. Sprawność silnika cieplnego określa się jako iloraz pracy uzyskanej w nim dzięki pobranemu ze źródła ciepłu i wartości tego ciepła. Ponieważ substancja robocza oddaje część pobranego ciepła chłodnicy, pobrana praca jest mniejsza od ciepła pobranego, a więc sprawność silnika cieplnego nie może być całkowita (praktycznie najlepsze silniki cieple mają sprawność rzędu 30 - 40%)."

co w skrocie oznacza ze im chlodniejsze powietrze ( gaz ktory jest chlodniejszy jest bardziej skupiony = wiecej tlenu ) tym lepiej dla silnika ( wieksza roznica temperatur gazu wlotowego i wylotowego - sprezanie -> rozprezanie ( spalanie paliwa z duza iloscia tlenu = wieksza ilosc gazow wylotowych => POWERRRR ///M :> ) .....dlatego kazdy filtr powietrza zainstalowany normalnie ciagnie powietrze z PRZED samochodu i z NADKOLA (duzo chlodniejsze powietrze niz to "pod maska" )...to co tutaj mamy to nic innego jak zaciaganie powietrza z rozgrzanej komory silnika ( calym powietrzem miesza tam wisko.... ) ktore jest tloczone do komory spalania przez ten biedny i malo orientujacy sie w sprawie filtr.........efekt tego jest taki ze moc silnika moze byc mniejsza niz przed zalozeniem tego wynalazku....dlatego takie filtry izoluje sie od komory silnika i trzeba to zrobic z glowa...tutaj maly przyklad zeby nie bylo ze sobie to wymyslilem:

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... CINTAKEE46 ( 390 dolcow za kit do filtra w E46 )

filtr taki to bardzo fajny wynalazek ( wieksza powierzchnia - wiecej tlenu - POWER/// ) pod warunkiem ze zainstaluje sie go odpowiednio...

przepraszam ze tak tutaj wychodze przed szereg ale sam kiedys dostalem taka "zje...ke" od osoby ktora wiedziala co mowi.....i tylko ta wiedze przekazuje dalej :)

i jezeli ktos sie nie zgadza.....to tez ok ;p
Belex w skrócie trza było napisac ze sie zgadzasz zemna i tez sie zastanawiasz skad ten filter bierze zimny luft :P w nadkola go napewno nie ma :D
Silnik jest Bogiem , prędkość nałogiem , turbo podstawą a nitro zabawą
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Lucky poczulem sie natchniony :) moze troche teorii przyda sie komus innemu :) jezeli dobrze pamietam to eL Diablo ma super zainstalowany filtr ale kosztowal tez swoje (albo tak ladnie wyglada )...takie cos jak tutaj to najzwyklejszy w swiecie wies tuning....kupic cos z allegro i wstawic bez zastanowienia
...tak znowu sie czepiam...
Eric
Zaawansowany forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2008-07-30, 22:26
Lokalizacja: BMW TEAM KALISZ

Post autor: Eric »

Co do żarówek to mam serię i nic nie wymieniałem.

Co do filtra to zgadzam się z wami,Narazie to jest prowizorka czy jak tam wolicieWT i wiem o tym :wink: a za zimne powietrze odpowiedzialna jest rura dolotowa która pociągnięta jest od wlotu w zderzaku :grin:
Nie mam za bardzo kiedy to poprawić i zrobić jak należy, ciągła praca w delegacji trochę mi utrudnia.

Chyba zapomniałem napisać o modach jakie przeprowadziłem Z bratem Martinem nad felgami, mianowicie pomalowane zostaly jak widać na czarno i dodatkowo do klaru został dodany bordowy brokat dzięki któremu nadają im ciekawy efekt w słońcu

Dziękuję wszystkim za komentarze, za krytykę też :grin: dzięki niej człowiek staję się mądrzejszy i wraca na dobrą drogę ale myślę że aż tak mocno z niej nie zboczyłem :wink:
Awatar użytkownika
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969
Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: gamek2 »

dobre zmiany :wink:
LUCKY
Zaawansowany forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 2008-08-14, 13:08
Lokalizacja: Racibórz/Czestochowa

Post autor: LUCKY »

Dziękuję wszystkim za komentarze, za krytykę też :grin: dzięki niej człowiek staję się mądrzejszy i wraca na dobrą drogę ale myślę że aż tak mocno z niej nie zboczyłem :wink:[/quote]

Nie ma tragedii dolot poprawisz i miodzio a pozatym calosc jak najbardziej na duzy PLUS
Silnik jest Bogiem , prędkość nałogiem , turbo podstawą a nitro zabawą
ODPOWIEDZ