Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
daro
Małopiszący
Posty: 61 Rejestracja: 2010-01-19, 21:14
Lokalizacja: Wo¼niki
Post
autor: daro » 2010-08-16, 21:39
Witam. Już od dawna zauważyłem że jak długo stoje w korku to przy ruszaniu zaczyna coś szarpać ale teraz wystarczy postać chwile i już szarpie. Jak nie stoi się długo to wszystko jest ok. Podczas jazdy wystarczy wcisnąć sprzęgło ok5mm i już ślizga Czy to oznacza koniec sprzęgła???
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413 Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK
Post
autor: MIRAS » 2010-08-16, 21:46
moim zdanie nieuchronnie nastał czas wymiany tarczy z dociskiem i łożyskiem oporowym
lechu77
Małopiszący
Posty: 46 Rejestracja: 2010-08-13, 22:47
Lokalizacja: rybnik-chwałowice
Post
autor: lechu77 » 2010-08-17, 07:57
daro pisze: Czy to oznacza koniec sprzęgła???
wszystko na to wskazuje
Wyscik
Małopiszący
Posty: 22 Rejestracja: 2010-07-19, 19:16
Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Wyscik » 2010-08-17, 21:01
Sprawdz se tez gume przeplywomierza mi tez tak szarpalo bo guma byla peknieta ale niewykluczone sprzegielko
BMW
Dla Ciebie to tylko trzy zwykle litery,
Dla mnie silnik i kola cztery.
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452 Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Post
autor: pazura » 2010-08-17, 21:38
daro, sprzęgło. jesli chcesz sprawdzić, czy jeszcze mocno trzyma zaciągnij ręczny i próbuj startować z 5-tego biegu, powinno zdławić motor.
daro
Małopiszący
Posty: 61 Rejestracja: 2010-01-19, 21:14
Lokalizacja: Wo¼niki
Post
autor: daro » 2010-08-17, 21:53
sprawdzę i dam znać Tylko jakby to była guma to pewnie działo by się tak cały czas a mnie tylko jak się zagrzeje sprzęgło Łożysko nie dawno było wymienione więc docisk i tarcza. Jak myślicie lepiej nowe czy może używka???
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794 Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Glodek » 2010-08-17, 22:36
najlepiej nowe (nie oszczędzać )
Żołnierz
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100 Rejestracja: 2010-05-17, 20:59
Lokalizacja: Żory
Post
autor: Żołnierz » 2010-08-18, 00:30
Koło dwumasowe.
daro
Małopiszący
Posty: 61 Rejestracja: 2010-01-19, 21:14
Lokalizacja: Wo¼niki
Post
autor: daro » 2010-08-18, 19:45
sprawdziłem i na piątce dławi auto Poszukam może będzie coś na allegro Może wiecie czy idzie to jakoś sprawdzić co to może być Może nie będzie trzeba wymieniać całości?
[ Dodano : 18 Sierpień 2010, 21:06 ]
Sprawdziłem używka komplet ok 120zł a nowe ok 1.000 Może ma ktoś sprzęglo do e36 1.8 m40?
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452 Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Post
autor: pazura » 2010-08-18, 20:52
chłopie, kupiłeś sobie BMW i chcesz uzywane sprzeglo wsadzac?? Moje zdanie jest takie: Kobiete też wolisz używaną?
Kubok
Maniak forumowy
Posty: 717 Rejestracja: 2009-02-12, 21:47
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Post
autor: Kubok » 2010-08-18, 21:13
Kolego Daro komplet nowego zestawu sprzęgłowego (tarcza,docisk, łożysko) do tego silnika to wydatek ok 300-400 zł maks.!
A najlepiej , to podjedż do jakiegoś warsztatu żeby się upewnić co jest nie tak.
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794 Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Glodek » 2010-08-18, 21:19
dokladnie tak jak kolega Kubok mówi ,sam ostatnio wymieniałem maks 400zl ,nad używką nawet nie myśl ,raz a do porządku
daro
Małopiszący
Posty: 61 Rejestracja: 2010-01-19, 21:14
Lokalizacja: Wo¼niki
Post
autor: daro » 2010-08-18, 21:39
Jeśli uda się to w takiej cenie to nie ma co myśleć nad używką ale co z tym kołem dwumasowym? Też nowe? Z jakiej firmy kupić to sprzęgło gdybym zdecydował się na nowe?
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794 Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Glodek » 2010-08-18, 22:13
ja mam SACHSA nie narzekam ,z dwumasówką to nie wiem
Żołnierz
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100 Rejestracja: 2010-05-17, 20:59
Lokalizacja: Żory
Post
autor: Żołnierz » 2010-08-18, 22:19
Nie kupuj nic w ciemno. Najpierw zrzuć skrzynie i zorientuj się dokładnie co jest grane, bo możesz utopić pieniądze niepotrzebnie.
Jak sprzęgło klęka to się ślizga, a jak szarpie przy ruszaniu to właśnie koło dwumasowe