M50b25 stroker KIT 2.8 czy 3.0 ???

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

M50b25 stroker KIT 2.8 czy 3.0 ???

Post autor: M E R O »

Mam silnik m50 2.5 w budzie e36 i chce zrobic generalke. w sumie to myslalem tez nad swapem na 2.8 , ale gdzies doczytalem ,ze mozna wlozyc tloki i wal z 2.8 i zrobic stroker kita do 2.8 ( teoretycznie tansza opcja ). Zaglebiajac sie dalej w temat mozna pojsc troche dalej i wlozyc tloki z 3.0 i tu nasuwa sie pytanie co lepiej??
Zrobic 2.8 czy 3.0 ??
-Korby maja dlugosc w kazdym z tych 3ch silnikow ta sama wiem ,ze 2,5 ma grubsze korby niz 2.8 ale jak to sie ma do 3.0??
-Wtryski sa te same w 2.5 i 2.8 jak z 3.0?
-Co z kolektorem ssacym i przepustnica?
-no i jak z remapem ?? (podobno komp w 2.5 m50 dobrze przyswaja nowe mapy )

Z gory dzieki za jakas pomoc w temacie :wink: .
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

lepiej juz zrobic 3,0 ;) Wszystko pasuje. Korby w m50 sa mocniejsze dlatego zaleca sie zostawic. Wtryski z 3,0 chyba sa wydajniejsze ale nie wplywa to podobno na poprawe wynikow. Przepustnica i kolektor zostaje.

Tez mysle caly czas nad tym. Jesli nie sprzedam auta to napewno taki zabieg przeprowadze wlasnie z remontem silnika.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Dlatego pytam, tylko z dostepnascia czesci troche lipa :???: . Jak do 2.8 jest mase gratow tak do 3.0 mozna policzyc na palcach . Korby widzialem z 2.5 i 2.8 . 2.5 duzo grubsze ( na pewno mocniejsze ,ale ciekawe jak z waga takiej korby ? ). Chyba ,ze mi troche kasy splynie na wiosne to wsadze 4.0 albo 4.4 ze skrzynia 5ka czhyba ,ze uda sie upolowac 6ke w fajnej cenie :razz:
Obrazek
ODPOWIEDZ