[E46] BMWe46 \ Pytania
[E46] BMWe46 \ Pytania
Witam!
Pięć dni temu kupiłem E46 i jestem bardzo zadowolony z auta lecz martwi mnie kilka spraw związanych moją Be eM Ką.
BMW e46 1.8i (1.9?) 118km, benzyna bez gazu, manualna skrzynia.
1. Wsiadając rano do auta (praca) po odpaleniu do około 1min świeci się kontrolka chłodnicy po czym gaśnie.
2. Rano jak i wracając z pracy o godzi. 15 pierwsze "2" min auto muli na 1 i 2 biegu od 3 tyś obrotów czuć brak mocy. Po chwili już nie ma problemu auto jeździ odpowiednio.
3. Słychać basowy dźwięk z tyłu przy zmianie biegów...? (Przy wyrzuceniu i wrzuceniu biegu lub dodaniu gazu)
4. Sprawa wygląda tak, że zamykanie auta z kluczyka działa prawidłowo. Widać, że sygnał dociera ponieważ w aucie zapalają się światła ale drzwi pozostają zamknięte.
Z góry dzięki wielkie za pomoc i odpowiedzi użytkowników forum. Mam nadzieję, że nie będzie potrzeby więcej się rozpisywać na temat mojego aut w takiej formie.
Z tego forum i innych dużo już wyczytałem na temat pkt. które wypisałem niestety nie znalazłem tematu, który zadowolił by mnie w 100%
Pięć dni temu kupiłem E46 i jestem bardzo zadowolony z auta lecz martwi mnie kilka spraw związanych moją Be eM Ką.
BMW e46 1.8i (1.9?) 118km, benzyna bez gazu, manualna skrzynia.
1. Wsiadając rano do auta (praca) po odpaleniu do około 1min świeci się kontrolka chłodnicy po czym gaśnie.
2. Rano jak i wracając z pracy o godzi. 15 pierwsze "2" min auto muli na 1 i 2 biegu od 3 tyś obrotów czuć brak mocy. Po chwili już nie ma problemu auto jeździ odpowiednio.
3. Słychać basowy dźwięk z tyłu przy zmianie biegów...? (Przy wyrzuceniu i wrzuceniu biegu lub dodaniu gazu)
4. Sprawa wygląda tak, że zamykanie auta z kluczyka działa prawidłowo. Widać, że sygnał dociera ponieważ w aucie zapalają się światła ale drzwi pozostają zamknięte.
Z góry dzięki wielkie za pomoc i odpowiedzi użytkowników forum. Mam nadzieję, że nie będzie potrzeby więcej się rozpisywać na temat mojego aut w takiej formie.
Z tego forum i innych dużo już wyczytałem na temat pkt. które wypisałem niestety nie znalazłem tematu, który zadowolił by mnie w 100%
E46 nie produkowali z silnikiem 1.9 o ile dobrze zrozumiałem to co napisałeś
1. Sprawdź poziom płynu w chłodnicy, może czujnik nadaje się do zmiany (?)..
2. Sprawdź wtryski - obowiązkowo podepnij się pod komputer. Kolega miał podobny problem wystarczyło pousuwać jakieś błędy i jak narazie mu śmiga.
3. Może masz jakiś "sportowy" tłumik
4. Może masz coś z immo ale tutaj to już nie mam pojęcia
1. Sprawdź poziom płynu w chłodnicy, może czujnik nadaje się do zmiany (?)..
2. Sprawdź wtryski - obowiązkowo podepnij się pod komputer. Kolega miał podobny problem wystarczyło pousuwać jakieś błędy i jak narazie mu śmiga.
3. Może masz jakiś "sportowy" tłumik
4. Może masz coś z immo ale tutaj to już nie mam pojęcia
sprawdź poziom płynu chłodniczegosagi18 pisze:1. Wsiadając rano do auta (praca) po odpaleniu do około 1min świeci się kontrolka chłodnicy po czym gaśnie.
Pierwsze dwie minuty?? stary moze najpierw daj sie troche silnikowi rozgrzać a nie odrazu go chcesz kręcićsagi18 pisze:2. Rano jak i wracając z pracy o godzi. 15 pierwsze "2" min auto muli na 1 i 2 biegu od 3 tyś obrotów czuć brak mocy. Po chwili już nie ma problemu auto jeździ odpowiednio.
[URL=http://www.fotosik.pl]
Produkowaligrizzlie pisze:E46 nie produkowali z silnikiem 1.9 o ile dobrze zrozumiałem to co napisałeś
316 i 318 miały silniki 1.9 W zależności od modelu była inna wartość PS ale generalnie to ten sam silnik
Kontrolka świadczy o tym że brakuje Ci płynu w chłodnicy
Basowy dźwięk to powinien być inny tłumik niż seria... A co do centralnego to może być przyczyną któryś z bezpieczników ale nie jestem pewny...
Pisz odnośnie tego do kolegi aadriaaann
Produkowali, sam prawie rok taką miałemgrizzlie pisze:E46 nie produkowali z silnikiem 1.9 o ile dobrze zrozumiałem to co napisałeś
Miałem podobne objawy i u mnie akurat była winna sonda, po wymianie wszystko ustało Sprawdź też przepływomierz.sagi18 pisze:2. Rano jak i wracając z pracy o godzi. 15 pierwsze "2" min auto muli na 1 i 2 biegu od 3 tyś obrotów czuć brak mocy. Po chwili już nie ma problemu auto jeździ odpowiednio.
Myślałem, że jak brakuje płynu to kontrolka świeci się cały czas a w tym wypadku gaśnie po chwili...
Zaobserwowałem, że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, mogę odpalić światła "długie" ale nie da się ich wyłączyć... dopiero kiedy przekręcę kluczyk automatycznie gasną.
dźwięk basu nie wychodzi od tłumika ponieważ jest to seryjna rurka. Słychać takie pojedyncze uderzenie przy zmianie biegu w okolicy tylnej kanapy.
Kolega, który zemną jechał myślał, że to tuba w bagażu się obija. (Bagażnik jest pusty)
Rozumiem, że silnik lepiej pracuje rozgrzany i w tym wypadku tak jest... a martwi mnie bark mocy po odpaleniu zimnego silnika, ponieważ po 3 tyś obr. jest muł. Kiedy w pierwsze dwa dni na zimnym silnik ciągną od 1 do 5 bez problemu.
Zaobserwowałem, że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, mogę odpalić światła "długie" ale nie da się ich wyłączyć... dopiero kiedy przekręcę kluczyk automatycznie gasną.
dźwięk basu nie wychodzi od tłumika ponieważ jest to seryjna rurka. Słychać takie pojedyncze uderzenie przy zmianie biegu w okolicy tylnej kanapy.
Kolega, który zemną jechał myślał, że to tuba w bagażu się obija. (Bagażnik jest pusty)
Rozumiem, że silnik lepiej pracuje rozgrzany i w tym wypadku tak jest... a martwi mnie bark mocy po odpaleniu zimnego silnika, ponieważ po 3 tyś obr. jest muł. Kiedy w pierwsze dwa dni na zimnym silnik ciągną od 1 do 5 bez problemu.
załącz długie, manetką w stronę kierownicy: jeden klik.sagi18 pisze:Zaobserwowałem, że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, mogę odpalić światła "długie" ale nie da się ich wyłączyć... dopiero kiedy przekręcę kluczyk automatycznie gasną.
zamknij auto, o odejdź od niego.
Po 90sek zgasną (Powinny, ja ustawiłem u siebie to na 45sek)
Jest to funkcja, która pozwala zamknąć auto i dojść oświetloną drogą np. do drzwi mieszkania.
Po odkręceniu korka "spławik" powinien być w górze.sagi18 pisze:świeci się kontrolka chłodnicy po czym gaśnie
Dolej, odpowietrz i kontrolka przestanie drażnić
wejdź pod auto i zobacz czy wszystko jest poprzykręcane.sagi18 pisze:(Przy wyrzuceniu i wrzuceniu biegu lub dodaniu gazu)
Gumy na wydechu mogą być pourywane, bo poduszki pod mostem to już inny dźwięk.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)