[E36] 325i TURBOCHARGER / BLACK MAT SUSZARA 393KM 504nM
Aurel, ja jechalem tym jego m50b28 turbo wrazenie na mnie zrobilo to ze jedziemy sobie na 4 biegu przy 100kmh, wciska gaz bez redukcji i wraz nie ma trakcji i dym z opon. Nie mowiac jakie dzwieki wydawaly sie z pod maski Poprostu masakrator. Rok temu byl na chwile na zlocie swoim poprzednim turbo
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
nie zrozumielismy sie chyba chodzi mi wlasnie o to ze nei kazdy musi sie jarac tym ze to jedzie lepiej od konkurencji czy cyferkami tylko sama satysfakcja zbudowania tego czyli mam rozumiec ze jak skonczysz swap na 2.8 o ile juz nie skonczyles to bedziesz sie non stop gonil z innymi e30 zeby sie jarac tym ze jestes lepszy od konkurencji??
Pablo tylko ze 2.8 kupisz za 3 tysiaki i ma tylko 193 koniki( w tym przypadku niema sie czym ścigać) i siedzi one w co 3 e30stce a nie ma 300-400 koni. Chyba zrozumiałe ze mając tak zrobione auto idzie sie sprawdzić. Mój ojciec sam by chciał sie z nim kulnąć swoja e30sci co ma ponad 300 koni......do frajdy i tej satysfakcji ze jechał z monym uturbionym autem. Z kamilem jezdził wyniki były jakie były sam on wie jakie i dla niego tutaj pochwały bo stworzył szybkie auto i nie boji się go używać
koledzy kończymy temat bo można gadać bez końca nie będziemy robić syfu
koledzy kończymy temat bo można gadać bez końca nie będziemy robić syfu
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
ale mnie tu dawno nie bylo ... no wiec zima byla dluga, nowe pomysly ...
ale po koleji ..
zaraz na poczatku zabralem sie za kolektor ...
wpadla nowa suszara - do 600koni
miedzy czasie foto bloku po sezonie
na swieta sprawilem sobie nową gitarrę , wieksza juz nie wejdzie
i porylem wszystkim beret, nie ma wiekszej w polsce lochy w m50 ...
turbina jest dobrana idealnie, wieksza nie da rady juz, nastawilem sie tylko na 1/4
bo jak czytam [na forum nie przeklinamy] o oplach to nie dam sobie obrazac marki
zabralem sie za maske, choc jak pozniej wyjdzie nie wyszla za bardzo ale za 5kg
bedzie nowa !
gadzety ... szybkie skladanie, strojenie , poprawki zeby tylko zdazyc na WARSZAWE BEMOWO
bez slika ...
az wkoncu na mistrzostwach polski , klasa DRAG TURBO, w warszawie na bemowie
uzyskalem 4 miejsce (dostajac sie do polfinalow ale niestety juz nie startowalem musialem jechac do domu ... )
i wten czas nie byl setup skonczony ... na szybko wszystko
ET: 12,8 ...
z zadnym z przejazdow nie dalem ciala ...
http://www.youtube.com/watch?v=1yWB1R3b8Fk
http://www.youtube.com/watch?v=lpQoqN7uvmk
http://www.youtube.com/watch?v=AxQwwZB6N8Q
wowczas srednie czasy bez slika to
pare dni pozniej ciagle poprawki i dochodze do dnia dzisiejszego
zrobilem podczymanie turbo (launch control)
http://www.youtube.com/watch?v=jBlHNP4DQrY
no i hamownia,
najmocniejsze M50 w polsce , przynajmniej te shamowane,
393KM i 504nM
a teraz mam pare bajerow w kieszeni, i startuje w kolejnej imprezie SSS
i za 2 tyg SOSNOWIEC ! czy bedzie przynajmniej podium na polskiej scenie 1/4 w dragu?
na fotkach tylko te konkrety, bo pracy bylo naprawde sporo , nowe bajery, zawory , glowica na dole itd
jeszce raz foto najlpeszego wyniku w pl natym silniku
p.s. dajcie mi ople
[ Dodano: 6 Czerwiec 2011, 20:44 ]
Uploaded with ImageShack.us
ale po koleji ..
zaraz na poczatku zabralem sie za kolektor ...
wpadla nowa suszara - do 600koni
miedzy czasie foto bloku po sezonie
na swieta sprawilem sobie nową gitarrę , wieksza juz nie wejdzie
i porylem wszystkim beret, nie ma wiekszej w polsce lochy w m50 ...
turbina jest dobrana idealnie, wieksza nie da rady juz, nastawilem sie tylko na 1/4
bo jak czytam [na forum nie przeklinamy] o oplach to nie dam sobie obrazac marki
zabralem sie za maske, choc jak pozniej wyjdzie nie wyszla za bardzo ale za 5kg
bedzie nowa !
gadzety ... szybkie skladanie, strojenie , poprawki zeby tylko zdazyc na WARSZAWE BEMOWO
bez slika ...
az wkoncu na mistrzostwach polski , klasa DRAG TURBO, w warszawie na bemowie
uzyskalem 4 miejsce (dostajac sie do polfinalow ale niestety juz nie startowalem musialem jechac do domu ... )
i wten czas nie byl setup skonczony ... na szybko wszystko
ET: 12,8 ...
z zadnym z przejazdow nie dalem ciala ...
http://www.youtube.com/watch?v=1yWB1R3b8Fk
http://www.youtube.com/watch?v=lpQoqN7uvmk
http://www.youtube.com/watch?v=AxQwwZB6N8Q
wowczas srednie czasy bez slika to
pare dni pozniej ciagle poprawki i dochodze do dnia dzisiejszego
zrobilem podczymanie turbo (launch control)
http://www.youtube.com/watch?v=jBlHNP4DQrY
no i hamownia,
najmocniejsze M50 w polsce , przynajmniej te shamowane,
393KM i 504nM
a teraz mam pare bajerow w kieszeni, i startuje w kolejnej imprezie SSS
i za 2 tyg SOSNOWIEC ! czy bedzie przynajmniej podium na polskiej scenie 1/4 w dragu?
na fotkach tylko te konkrety, bo pracy bylo naprawde sporo , nowe bajery, zawory , glowica na dole itd
jeszce raz foto najlpeszego wyniku w pl natym silniku
p.s. dajcie mi ople
[ Dodano: 6 Czerwiec 2011, 20:44 ]
Uploaded with ImageShack.us
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance