[E90] Alpina D3
[E90] Alpina D3
Witajcie
Po przygodzie z E46 330Cd, która wyglądała tak :
postanowiłem troszke zmienić klimat i wybór padł na..
..Alpine D3
Pewnie większość z Was zadaje sobie pytanie czemu przesiadłem się z coupe ( 3.0d ) do sedana ( 2.0d )
Otóż odpowiedz jest prosta : żal było nie kupić tak zadbanego i pewnego egzemplarza z bardzo niskim przebiegiem jak na diesla
A teraz trochę suchych faktów
Kolor - Individual MonacoBlau Metalic
Rocznik - 2006
Nr - 020
Moc - 200HP, 410Nm
0 - 100 - 7,4 sek
Vmax - 238 km/h
Wyposażenie wg vinu
- ABS + DSC
- skórzana beżowa tapicerka Dakota
- ksenony skrętne
- el. szyby 4x
- el. podgrzewane i składane lusterka
- czujnik parkowania PDC
- skórzana multifunkcyjna kierownica
- wsteczne lusterko samościemniające się
- nawigacja Buisness
- bluetooth
- złącze AUX Ipod
- klimatyzowany schowek na napoje w przednim podłokietniku
- podgrzewane,pompowane przednie fotele sportowe
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- worek na narty
- tempomat
Firma Alpina zmodyfikowała samochód..
MECHANICZNIE
- wtryskiwacze z modelu 535d
- większa turbosprężarka Garett z modelu 330d
- wydajniejszy intercooler z modelu 330d
- tłoki z modelu 535d
- zmienione oprogramowanie
- zmienione zawieszenie ( amortyzatory Bilstein )
- wydajniejsze hamulce tylnie 300mm/20mm
WIZUALNIE
- dokładka przedniego zderzaka
- nakładki progowe
- kierownica obszyta dwukolorowymi nićmi ( niebieską i zieloną )
- gałka zmiany biegów
- zegary
- spojler klapy bagażnika
- 19 calowe felgii Alpina Classic
- tabliczka z numerem nadwozia oraz numerem seryjnym wersji D3
Poza tymi zmianami, poprzedni właściciel dołożył
- kompletny wydech 2,5 cala MG Motorsport,
- lampy tylnie BlackLine,
- czarne nerki
- przyciemnione szyby
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
Z racji, że jest to Alpina, więc baza do modyfikacji jest ograniczona, ale plany i tak są takie jak :
- nowy program - 230KM, 450Nm ( oczywiście, jeśli DPF pozwoli )
- układ hamulcowy Bmw Performance
- zmiana na nawigacje Professional
- być może zawieszenie gwintowane KW V3
Po przygodzie z E46 330Cd, która wyglądała tak :
postanowiłem troszke zmienić klimat i wybór padł na..
..Alpine D3
Pewnie większość z Was zadaje sobie pytanie czemu przesiadłem się z coupe ( 3.0d ) do sedana ( 2.0d )
Otóż odpowiedz jest prosta : żal było nie kupić tak zadbanego i pewnego egzemplarza z bardzo niskim przebiegiem jak na diesla
A teraz trochę suchych faktów
Kolor - Individual MonacoBlau Metalic
Rocznik - 2006
Nr - 020
Moc - 200HP, 410Nm
0 - 100 - 7,4 sek
Vmax - 238 km/h
Wyposażenie wg vinu
- ABS + DSC
- skórzana beżowa tapicerka Dakota
- ksenony skrętne
- el. szyby 4x
- el. podgrzewane i składane lusterka
- czujnik parkowania PDC
- skórzana multifunkcyjna kierownica
- wsteczne lusterko samościemniające się
- nawigacja Buisness
- bluetooth
- złącze AUX Ipod
- klimatyzowany schowek na napoje w przednim podłokietniku
- podgrzewane,pompowane przednie fotele sportowe
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- worek na narty
- tempomat
Firma Alpina zmodyfikowała samochód..
MECHANICZNIE
- wtryskiwacze z modelu 535d
- większa turbosprężarka Garett z modelu 330d
- wydajniejszy intercooler z modelu 330d
- tłoki z modelu 535d
- zmienione oprogramowanie
- zmienione zawieszenie ( amortyzatory Bilstein )
- wydajniejsze hamulce tylnie 300mm/20mm
WIZUALNIE
- dokładka przedniego zderzaka
- nakładki progowe
- kierownica obszyta dwukolorowymi nićmi ( niebieską i zieloną )
- gałka zmiany biegów
- zegary
- spojler klapy bagażnika
- 19 calowe felgii Alpina Classic
- tabliczka z numerem nadwozia oraz numerem seryjnym wersji D3
Poza tymi zmianami, poprzedni właściciel dołożył
- kompletny wydech 2,5 cala MG Motorsport,
- lampy tylnie BlackLine,
- czarne nerki
- przyciemnione szyby
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
Z racji, że jest to Alpina, więc baza do modyfikacji jest ograniczona, ale plany i tak są takie jak :
- nowy program - 230KM, 450Nm ( oczywiście, jeśli DPF pozwoli )
- układ hamulcowy Bmw Performance
- zmiana na nawigacje Professional
- być może zawieszenie gwintowane KW V3
Dzięki wszystkim za miłe komentarze
Co do poprzedniej Beemki, to rzeczywiście z dużym bólem serca rozstawałem się z autem, bo wiele pracy i wysiłku kosztowały mnie wszystkie modyfikacje..
Znajomy sprzedawał Alpine i znając to auto i całą jego historie nie mogłem przejść obojętnie obok tego Poza tym chciałem mieć auto, w którym nie będe musiał dużo zmieniać, choć jak widać wyżej już są plany i pewnie znowu się zacznie, jak z poprzednim modelem
Co do różnic, to oprócz tego że są dodatkowe drzwi jest znaczna poprawa w prowadzeniu i dynamiczności, mimo że to tylko 2.0d, ale świetnie zestrojony i reagujący na gaz Nie ma przepaści, tak jak było pomiędzy 2.0d, a 3.0d w e46. Oczywiście kultura pracy motoru 6r jest niepodważalna i szukałem 330d, ale niestety z marnym skutkiem ( duże przebiegi, dziwne historie aut ), a jak już coś było to za bardzo wysoką cene, więc jest co jest
Co do poprzedniej Beemki, to rzeczywiście z dużym bólem serca rozstawałem się z autem, bo wiele pracy i wysiłku kosztowały mnie wszystkie modyfikacje..
Znajomy sprzedawał Alpine i znając to auto i całą jego historie nie mogłem przejść obojętnie obok tego Poza tym chciałem mieć auto, w którym nie będe musiał dużo zmieniać, choć jak widać wyżej już są plany i pewnie znowu się zacznie, jak z poprzednim modelem
Co do różnic, to oprócz tego że są dodatkowe drzwi jest znaczna poprawa w prowadzeniu i dynamiczności, mimo że to tylko 2.0d, ale świetnie zestrojony i reagujący na gaz Nie ma przepaści, tak jak było pomiędzy 2.0d, a 3.0d w e46. Oczywiście kultura pracy motoru 6r jest niepodważalna i szukałem 330d, ale niestety z marnym skutkiem ( duże przebiegi, dziwne historie aut ), a jak już coś było to za bardzo wysoką cene, więc jest co jest
zakochałem sie poprostu miodzio, i dosc niski numer tej alpiny a qpeta też rzadzi oby tylko tacy zapalency byli posiadaczami samochodow tej marki
i co tu pisac o jakichs modach tu juz nic nie trzeba choc widze ze i tak sie przymierzasz
i co tu pisac o jakichs modach tu juz nic nie trzeba choc widze ze i tak sie przymierzasz
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
nic nie jest przetarte, ani ugniecione miękka skóra, więc fotel kierowcy troszke musiał się "wyrobić", zresztą te nowe skóry nie grzeszą jakaś dużą wytrzymałością i trzeba o nie cały czas dbaćzawias pisze:a boczek fotela kierowcy jest ptzeraty czy skóa sie tak ugniotła ? bo tak dziwnie to wyglada na tej fotce
zdjęcia wyszyly troche ciemne i skóra i tapicerka wygląda na ciemną i brudną, a w rzeczywistośći jest czysta