[E36] Wybór Bmw
[E36] Wybór Bmw
Witajcie Chce w koncu zmienic moją małą pokraczna e36 316
na najlepiej 328 bądź 325 mozecie mi powiedziec jak jest ze spalaniem u nich
z tego co czytalem to jedni pisza ze 328 pali mniej od 325, drudzy pisza odwrotnie ...
i czy faktycznie oplaca sie dac np. te pare tys wiecej dla 328 czy lepiej kupic 325 ?
różnica ceny jest znaczna wiec dlatego pytam bo chce kupic auto juz na pare lat oczywiscie
pomocy ludzie ....
na najlepiej 328 bądź 325 mozecie mi powiedziec jak jest ze spalaniem u nich
z tego co czytalem to jedni pisza ze 328 pali mniej od 325, drudzy pisza odwrotnie ...
i czy faktycznie oplaca sie dac np. te pare tys wiecej dla 328 czy lepiej kupic 325 ?
różnica ceny jest znaczna wiec dlatego pytam bo chce kupic auto juz na pare lat oczywiscie
pomocy ludzie ....
nie rozumie Twej wypowiedzi i co masz do silnika bez vanosa chyba tylko to ze jest mniej awaryjny ale ok...Netka pisze:Tylko 2,8 - tylko trzeba uważać aby dobrze wybrać - bo te silniki ze względu na swe osiągi są mocno eksploatowane
2,5 też można - ale z Vanosem
mialem 325 jak i 328
Plusy 325
Dzwiek
Plusy 328
Ciut mniejsze spalanie-0,5l-1L chodz to zalezy od jazdy i stanu silnika
Osiagi podobne mialem obydwa zdrowe motory w 325 wyszlo mi 7,7s a 328 7,2s lecz tak jak mowie duzo zalezy tu od stanu auta
Jak znajdziesz zdrowe 325 bierz w ciemno bo to bdb konstrukcja
Za 328 przemawiaja nowsze roczniki a co za tym idzie mlodsze auto lepszy wypas
Mam nadzieje ze pomoglem jak cos to wal
- Netka
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 354
- Rejestracja: 2010-03-08, 22:33
- Lokalizacja: Mannheim / Katowice
a ja nie rozumiem czemu nie rozumieszRafćl pisze:Netka napisał/a:
Tylko 2,8 - tylko trzeba uważać aby dobrze wybrać - bo te silniki ze względu na swe osiągi są mocno eksploatowane
2,5 też można - ale z Vanosem
nie rozumie Twej wypowiedzi i co masz do silnika bez vanosa chyba tylko to ze jest mniej awaryjny ale ok...
Chyba jako kobieta moge napisać - czy już nie moge????
Człowieku - wolnosc slowa obowiązuje nie tylko Panów
Banditerin Motor Wagen
ja znów myślę, że te 2.8 jak już ktoś miał to na bank to katował jak głupi. Tak to włoży barany do m52 z m50 i będzie miał prawie jak 2.8, a to gorsze taka wymiana baranów porównując ceny 2.5 do 2.8.
Wydaje mi się, że biorąc dwa i pół jest większe prawdopodobieństwo na bardziej zadbaną. W sumie teraz to nic nie wiadomo bo kupisz ją od typa 60 lat, który jej nie psuł ale znów jego syn mógł nią bujać więcej niż on, a jak syn to jakiś amator driftu to co? .. a tu beta więcej szłabokiem niż prosto ;d
Wydaje mi się, że biorąc dwa i pół jest większe prawdopodobieństwo na bardziej zadbaną. W sumie teraz to nic nie wiadomo bo kupisz ją od typa 60 lat, który jej nie psuł ale znów jego syn mógł nią bujać więcej niż on, a jak syn to jakiś amator driftu to co? .. a tu beta więcej szłabokiem niż prosto ;d
i tu własnie mam błędne koło bo jedni mowia tak drudzy tak trzeci inaczej i tak w kółko
moim skromnym zdaniem wydaje mi sie ze typowi Amatorzy DRIFTU ( co mozna tak nazwac ) kupuja 1.6 1.8 1.8is bo tanio i kombinuja z tego na cały regulator 2.0 tak samo jeszcze dosc tani jest a pozniej 2.5 2.3 2.8 to taka wyzzsza półka i cenowo na amatorów driftu to chyba za drogo ...
ale sam juz nie wiem dalej nie wiem co zrobic czy 325 czy 328 .... ;(
moim skromnym zdaniem wydaje mi sie ze typowi Amatorzy DRIFTU ( co mozna tak nazwac ) kupuja 1.6 1.8 1.8is bo tanio i kombinuja z tego na cały regulator 2.0 tak samo jeszcze dosc tani jest a pozniej 2.5 2.3 2.8 to taka wyzzsza półka i cenowo na amatorów driftu to chyba za drogo ...
ale sam juz nie wiem dalej nie wiem co zrobic czy 325 czy 328 .... ;(
Ludzie swoich 328 raczej nie katują zbyt mocno. Ja swoją mam ponad rok i ani razu kapcia nie spaliłem . Ostrzejsze starty były, ale żadnego palenia w miejscu i na placu.
Natomiast gdybym kupił 325, która jest sporo tańsza (o połowę mniej więcej), to na pewno dostawała by bardzo mocno w palnik. Nawet czasami zastanawiam się, czy nie sprzedać 328, kupić jakieś 325 w sedanie (tańsze niż qpa), założyć lpg i but w podłogę gdzie się da .
Jeśli szukasz BMW na dłuższy czas to celuj w 320, 323 i 328 - w rodzinę silników M52.
Niektórzy uważają, że 320 to bezsensowny model, ale z drugiej strony osoby katujące swoje samochody (małolaty ) wolą 1.8is, dlatego E36 z 2.0 silnikiem często są w nie najgorszym stanie i do tego ładnie brzmią.
Co do spalania to mi 328 pali od ok 7.5 do blisko 12l. Zależy jak jeżdżę. Jak poruszam się w miarę normalnie i czasami przycisnę to ~10.5l średnio - w ruchu trochę trasy, głównie miasto.
Natomiast jak jeżdżę ostro i latam w zimie bokami to potrafi spalić ~11.5l.
Natomiast gdybym kupił 325, która jest sporo tańsza (o połowę mniej więcej), to na pewno dostawała by bardzo mocno w palnik. Nawet czasami zastanawiam się, czy nie sprzedać 328, kupić jakieś 325 w sedanie (tańsze niż qpa), założyć lpg i but w podłogę gdzie się da .
Jeśli szukasz BMW na dłuższy czas to celuj w 320, 323 i 328 - w rodzinę silników M52.
Niektórzy uważają, że 320 to bezsensowny model, ale z drugiej strony osoby katujące swoje samochody (małolaty ) wolą 1.8is, dlatego E36 z 2.0 silnikiem często są w nie najgorszym stanie i do tego ładnie brzmią.
Co do spalania to mi 328 pali od ok 7.5 do blisko 12l. Zależy jak jeżdżę. Jak poruszam się w miarę normalnie i czasami przycisnę to ~10.5l średnio - w ruchu trochę trasy, głównie miasto.
Natomiast jak jeżdżę ostro i latam w zimie bokami to potrafi spalić ~11.5l.