[E39] Pytanie Ogólne
[E39] Pytanie Ogólne
Witam. Strasznie podoba mi sie ten model (E39), ale mam pewne obawy przed zakupem tego samochodu. Mianowicie najbardziej zastanawija mnie koszty utrzymania tego samochodu. Sama E39 jest dostepna juz za niewielkie pieniadze, ale jak to wyjdzie w praniu? Części itp. wiem ze sam samochód jest mało awaryjny, ale wiedomo nic nie jest wieczne.
Aha chciałbym samochód w benzynce 2.0 (czy to dobry wybór?)
podam link do przykładowego modelu e39 jaki by mnie interesował
http://moto.allegro.pl/bmw-520i-full-se ... 71130.html
Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam
Aha chciałbym samochód w benzynce 2.0 (czy to dobry wybór?)
podam link do przykładowego modelu e39 jaki by mnie interesował
http://moto.allegro.pl/bmw-520i-full-se ... 71130.html
Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam
Cały czas oscyluje pomiedzy e36, a e39. Wolałbym e39 bo bardziej mi sie podoba. Nie jestem wymagający, chciałbym zeby była klima elektryczne szyby i ESP. Silniczek 2.0 w benzynie.
Oczywiście wszytsko bedzie zależało od kasy, bo samochód mam zamiar kupic dopiero późną wiosną, ale juz chce wiedziec za czym sie rozglądać.
Głównie chodzi mi o to jak wygląda z cenami części, (głównie elementów eksploatacyjnych, typu wahacze, tarcze, klocki itp.).
Jeszcze bardzo mało wiem o BMW i chciałbym aby ktos mnie jakos konkretnie pokierował, czy wogóle dobrą droga ide
Oczywiście wszytsko bedzie zależało od kasy, bo samochód mam zamiar kupic dopiero późną wiosną, ale juz chce wiedziec za czym sie rozglądać.
Głównie chodzi mi o to jak wygląda z cenami części, (głównie elementów eksploatacyjnych, typu wahacze, tarcze, klocki itp.).
Jeszcze bardzo mało wiem o BMW i chciałbym aby ktos mnie jakos konkretnie pokierował, czy wogóle dobrą droga ide
No kolego to dwa inne swiaty . Jesli potrzebujesz duzego samochodu , badz lubisz wozic sie limuzyna to kupisz E39 . Jesli jestes jeszcze mlody i chcesz sie wyszumiec nie masz rodziny to kupisz E36 Coupe . Jeśli nie miałeś przed ten BMW to 2.0 bedzie ok chodz napewno z czasem przyjdzie Ci apetyt na więcej. Ceny oczywiscie wieksze ma 5er niz 3er. E36 jezdzi wiecej na drogach niz E39 ,ale znowu kosmiczna cena się nie różnią te ceny , ale po pierwsze kolego BMW te auta się nie psują Ja bym brał E36 Coupe w dobrym wypasie 2.5 za 15 tysięcy kupisz juz bardzo cos fajnego za ta kaske znajdziesz napewno tez 2.8
Powiem ze tez mialem manie na E39 ale jakos te auto mnie z przodu nie przemawia Chyba ze po lifcie cos takiego
http://allegro.pl/bmw-m5-e39-po-lifcie- ... 65568.html
:D
Powiem ze tez mialem manie na E39 ale jakos te auto mnie z przodu nie przemawia Chyba ze po lifcie cos takiego
http://allegro.pl/bmw-m5-e39-po-lifcie- ... 65568.html
:D
Re: Pytanie Ogólne
Amadeus pisze:Witam. Strasznie podoba mi sie ten model (E39), ale mam pewne obawy przed zakupem tego samochodu. Mianowicie najbardziej zastanawija mnie koszty utrzymania tego samochodu. Sama E39 jest dostepna juz za niewielkie pieniadze, ale jak to wyjdzie w praniu? Części itp. wiem ze sam samochód jest mało awaryjny, ale wiedomo nic nie jest wieczne.
Aha chciałbym samochód w benzynce 2.0 (czy to dobry wybór?)
podam link do przykładowego modelu e39 jaki by mnie interesował
http://moto.allegro.pl/bmw-520i-full-se ... 71130.html
Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam
ja kupilem E39 jako pierwsze bmw...i jestem cholernie zadowolony...ale powiem szczerze ze w kosztach utrzymania to nie jest E36....w sumie jezeli chodzi o koszty utrzymania to E39 wychodzi na tym samym poziomie co E46 bo to auta z tej samej serii
najgorsze co jest to poszukac odpowiedniego samochodu bez przeszlosci na slupie albo nie wyciaganego z tylka ciezarowki...
2.0 daje rade w E39 ( ja mam i juz mi brakuje...przydalo by sie 2.8 min... )
kosztorys przykladowych rzeczy ktore pewnie kiedys zmienic trzeba bedzie:
przod hamulce tarcze plus klocki koszt okolo 600 zl
koncowka drazka kierowniczego 60 zl
lacznik stabilizatora pionowy: 55 zl
wymiana tuleji plywajacej tyl: 80 tuleja wymiana 100 plus geometria 70
fakt ze mozna taniej...ale to jest E39...tam taniej sensu nie ma bo auto zaczyna sie zle prowadzic
w E39 jest masa masa elektroniki...auto przed kupnem podlaczyc koniecznie do kompa
( tutaj jest problem z autami z komisu... bo one dlugo stoja z odpietymi akusiami co powoduje kasowanei bledow z kompa ) dlatego najlepiej kupic od osoby prywatnej...
polecam www.bmw5er.pl bo tutaj 5tek to jest jak na lekarstwo na forum
...tak znowu sie czepiam...
czesc kolega posiadam od prawie 2 lat E39 sam szukalem nie w zadnych komisach tylko u osob prywatnych, szukałem 3 miesiace ale sie oplacało wiem co mam, jest z 97roku dalem wtedy za nia 18 koła, fakt były i tansze egzemplarze ale w stanie że pozal sie boże i na start musialbym dołożyl kupe kasy, warto było wybrac sie po nią na drugi koniec Polski.
Silnik 2.0 benzyna daje rade, ale nie spodziewaj sie ze bedzie to rakieta, gdybym mogł teraz cofnac czas to wybrałbym 2,3 lub 2,8 spalanie niewiele wieksze a dynamika napewno lepsza.
Co do spalania w moim aucie to w miescie musisz byc przygotowany na połknięcie 10-11 litrow przy spokojnej jezdzie, po trasie w lato przy wlaczonej klimie i predkosciach rzedu 140 udalo mi sie zejsc do 8 litrow.
Co do najczestrzych bolaczek tego modelu to napewno musisz zwrocic uwage na elektronike, czesto padaja czejniki obrotu kół, sterownik pompy ABS, termostat i pompa wody jesli porzedni wlasciciel lal zamiast plynu chłodniczego wode, wachacze przod ale przesadnie drogie, klocki przod z czujnikiem wydatek okoo 150 zloty komplet, na tył też koło tego, tuleje pływajace na tył a jest ich 4 sztuki to okolo 60 zloty za jedna, ja naprzyklad wymienialem tez skrzynie biegow i..... z przesyłka dałem 350 zloty
Co do samego wyposazenia w e39 to zadko trafiaja sie egzemplarze tzw. golce, jesli już ktos kupowal e39 to z reguły były to auta ktore mialy elektryczne szyby ( chociażby przod) i lusterka, klimatronik dwustrefowy, ASC, i jeszce innych rzeczy ktore uprzyjemnia Ci jazde wszystko zalezy od Twoich funduszy.
Jesli chcesz miec komfotowe autko to polecam E39 z czystym sumieniem i sluze pomoca w razie czego
Silnik 2.0 benzyna daje rade, ale nie spodziewaj sie ze bedzie to rakieta, gdybym mogł teraz cofnac czas to wybrałbym 2,3 lub 2,8 spalanie niewiele wieksze a dynamika napewno lepsza.
Co do spalania w moim aucie to w miescie musisz byc przygotowany na połknięcie 10-11 litrow przy spokojnej jezdzie, po trasie w lato przy wlaczonej klimie i predkosciach rzedu 140 udalo mi sie zejsc do 8 litrow.
Co do najczestrzych bolaczek tego modelu to napewno musisz zwrocic uwage na elektronike, czesto padaja czejniki obrotu kół, sterownik pompy ABS, termostat i pompa wody jesli porzedni wlasciciel lal zamiast plynu chłodniczego wode, wachacze przod ale przesadnie drogie, klocki przod z czujnikiem wydatek okoo 150 zloty komplet, na tył też koło tego, tuleje pływajace na tył a jest ich 4 sztuki to okolo 60 zloty za jedna, ja naprzyklad wymienialem tez skrzynie biegow i..... z przesyłka dałem 350 zloty
Co do samego wyposazenia w e39 to zadko trafiaja sie egzemplarze tzw. golce, jesli już ktos kupowal e39 to z reguły były to auta ktore mialy elektryczne szyby ( chociażby przod) i lusterka, klimatronik dwustrefowy, ASC, i jeszce innych rzeczy ktore uprzyjemnia Ci jazde wszystko zalezy od Twoich funduszy.
Jesli chcesz miec komfotowe autko to polecam E39 z czystym sumieniem i sluze pomoca w razie czego
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Siemka tez jestem szczesliwym posiadaczem E39 w wersji Touring oczywiscie moje pierwsze auto,mialem male obawy na poczatku ze bedzie drobie w utrzymaniu,ale nic podobnego
Tak jak koledzy pisali wczesniej E39 to auto dla wygodnych
Jezdze tym autem 2 lata i zadnych powaznych usterek.
Komfortowe dobrze wyposazone i duze auto,jesli takie cie interesuje to E39 bedzie idealne W 100% Polecam
Tak jak koledzy pisali wczesniej E39 to auto dla wygodnych
Jezdze tym autem 2 lata i zadnych powaznych usterek.
Komfortowe dobrze wyposazone i duze auto,jesli takie cie interesuje to E39 bedzie idealne W 100% Polecam
- Netka
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 354
- Rejestracja: 2010-03-08, 22:33
- Lokalizacja: Mannheim / Katowice
Mam 3er i miałam 5er (e34) - fakt niższa generacja - ale porównanie jest duże - inny komfort jazdy, inna eksploatacja, poprostu dwa różne światy. Na twoim miejscu od razu wybierałabym e39 i to od silnika 2,5 w góre - mniejszego nie warto brać - po szybkim czasie bedzie ci brakowało mocy. A każdemu po czasie apatyt rośnie w miare jedzenia
Banditerin Motor Wagen
mam e39 od prawie dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. Prócz czesci eksploatacyjnych nie musiałem wymieniać nic, auto mało awaryjne ale czesci w porównaniu do e36 są dużo droższe. dziś odebrałem auto od mechanika z wymiany układu hamulcowego z przodu i kosztowało mnie to 1300zł. Co prawada ceny e39 są juz całkiem niskie ale nie rzucał bym sie na tanie egzeplarze
Ja miałem e39 ponad rok i złego słowa nie powiem na ten model!
Jeździło się wyśmienicie, komfort był mega!
Porównywać e39 do e36 nie idzie bo to inne światy...
Z cenami części to u mnie było drożej niż normalnie bo 4.4 jest kosztowne w utrzymaniu, ale polecam jak najbardziej Ale min. te 18 tyś musisz wyłożyć...
Jeździło się wyśmienicie, komfort był mega!
Porównywać e39 do e36 nie idzie bo to inne światy...
Z cenami części to u mnie było drożej niż normalnie bo 4.4 jest kosztowne w utrzymaniu, ale polecam jak najbardziej Ale min. te 18 tyś musisz wyłożyć...
Witam. Najpierw e36. W m-pakiecie dobrym wyposażeniu jest po prostu swietna!!! Jesli bedziesz mial jeszcze 2,8 a polecam to bedzie to pogromca z niewielkim spalaniem w porownaniu do 2,0 litr, dwa. Wazne jest jakiego rodzaju bedziesz mial zawieszenie normal czy m-tech. Ja mialem m-tech i na 18 felgach byl to samochod stworzony do robienia zakretow Wspanial przyczepnosc, komfort jak dla mnie byl dobry. Mam teraz e39 na m-tech zawieszeniu i w porownaniu do e36 brakuje mi precyzji kierowania.. Pozatym auto jest fajne. Faktem jest ze 2,0 to malo. Polecam 2,8(taki mam) i ma to auto czym jechac a pali malo. W trasie przy 110 nawet 7,8 przy 130 9,3 po miescie ponizej 12 nie zejdziesz ale takie spalanie praktycznie ma 2,0. Mysle ze 2,8 to najlepszy kompromis pomiedzy ekonomia a osiagami. Bylo jeszcze 3,0 ale to nie za te pieniadze raczej. V8 sa fajne ale jak dla mnie juz za duzo biora. Gdy bedziesz kupowal ktorekolwiek z tych aut zwroc uwage na wszystko. Kazda rzecz ktora wydaje sie byc malo istotna moze sie poznie okazac nawet bardzo kosztowna no chyba ze wiesz na 100% co jest przyczyna usterki. e36 zwroc na to uwage lubia miec pognite progi i to jest pozniej duzy koszt. Najlatwiej to sprawdzic wizualnie ale pewnosc daje wg mnie wyjecie fabrycznego lewarka i podniesienie auta po kolei za pomoca kazdego otworu w progu. Jesli bedziesz podczas podnszenia slyszal pekanie, trzaski albo zauważysz ze lewarek wchodzi w prog to wszystko jasne. Spawdz 2 razy wszystko. Przy kupnie e39 nie daj sobie wmowic ze swiecaca sie jakas kontrolka np abs to nic groznego( moze byc czujnik abs 40 zl ale moze tez byc pompa abs 600zl uzywana ) Ogolnie jak bedziesz miec jakies pytania to pisz na priv. Pozdro
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 106
- Rejestracja: 2012-09-07, 10:33
- Lokalizacja: Rybnik / Świerklany
Witam mam do was pytanie odnosnie bmw e39 dokladnie 3.0 d
Zaczne moze od tego czy ktos zna te autka? (glownie chodzi o kombi)
http://otomoto.pl/bmw-530-m-pakiet-C30224625.html
http://otomoto.pl/bmw-530-pelna-opcja-b ... 37850.html
czy ten przebieg nie jest za duzy, ile wytzymuja takie silniki i na co zwracac uwage przy kupnie ??
Zaczne moze od tego czy ktos zna te autka? (glownie chodzi o kombi)
http://otomoto.pl/bmw-530-m-pakiet-C30224625.html
http://otomoto.pl/bmw-530-pelna-opcja-b ... 37850.html
czy ten przebieg nie jest za duzy, ile wytzymuja takie silniki i na co zwracac uwage przy kupnie ??
BÓG DAŁ NAM NOGI PO TO ABY DOJŚĆ TAM GDZIE NIE MOŻNA DOJECHAĆ NA GLEBIE
maniek, jak bedziesz oglądał kombi to zwróć uwagę an tuleje tylnej belki bo jak będą do wymiany to cie to skrobnie sztuka około 170-180zł są 4 + wymiana .
I aktualnie na teraz nie pojechał bym już bez kabla i kompa z INPA bo to kolejna karta przetargowa w razie jakichś błędów
I aktualnie na teraz nie pojechał bym już bez kabla i kompa z INPA bo to kolejna karta przetargowa w razie jakichś błędów
E30 318is --> E36 320 & E36 316 --> E34 520 tournig --> E39 523 touring