Masli pisze:Byłem dzisiaj załozyc 215.... wyglądało miodzio aczkolwiek uciekało powietrze z rantów ;/ sam nie wiem co zakładać bo opona 235 trze ;( czasami
jak moglo uciekac powietrze z rantow ? albo niepotrafil naciagnac opony ? i dlatego uciekalo bokami powietrze do tego ca inflatora albo startera
Ahaa... to o to chodzi, że typ naciągać nie umiał. Nie umiał naciągnąć gumy i nie dotykała rantów? Dlatego pompując uciekało powietrze:) w takim razie jedź gdzie indziej. Trzeba strzała zrobić i będzie dobrze
włąsnie kolesie podpieli kompresor który pompował powietrze i strzelił z bańki miedzy opone a rant wybuchła i idealnie leżała tak jak należy... po czym nabił do niej powietrza i darł sie ze ucieka rantami więc nabijał jak głupi a i tak uciekało .... ;( podszedł do mnie i powiedział ze tak sie nie robi i że dziwi sie ze mam 235 naciągniętą ;/ bo podobno rant opony nie jest przystosowany do tego ;/ w :) sie wkurzyłem bo wyglądały cudownie ale nie wiem gdzie jeszcze mogą w okolicach Będzina i dąbrowy naciągnąć
widocznie takie masz opony, że nie chcą się naciągnąć. Spróbuj jeszcze u kogoś innego. Pojeździj i popytaj. Nie koniecznie trzeba strzelać są inne sposoby. Jak ktoś nie ma butli to też naciągnie.
Krisstoff pisze:Pisze na rancie opony, tam gdzie masz rozmiar powinien być też indeks
będzie pisało np. "79W" Marcin mi ostatni tłumaczył, że do naciągu najlepiej W. Typ, który robił mi naciąg mówił, tu cytat, że reszta może szybko pójść się j****. W najlepiej podobno naciągnąć. Ale tego ja już już nie wiem.
ale za to sobie wygląda. Pewnie te twoje opony nie chcą się naciągnąć. Szukaj innych w tym samym rozmiarze215/40, a naciąg będzie bardzo, bardzo fajny. Zresztą sam widziałeś