[E36] wyciaganie nadkoli
Nie no ja rozumiem tylko te ranty są zaokrąglone od srodka, i pytam czy nie da sie poprostu wyciąć ich od srodka a reszte wyklepać ? tak jak tutaj ? http://www.youtube.com/watch?v=XOvqQtubrUs
daro19900 dziękuje za namiary, na pewno skorzystam.
wbs, wyobraż sobie że 19" ac schnitzer type IV multipiece które posiadam nieznacznie tylko wspiera się na tylnym rancie. Nie wiem jakie jest et tych kół ale wiem że są dedykowane do E60. Kopiłem te felgi dla e39 mojej zony ale żona pokazała bardzo szybko ze nie dla niej taki niski profil wiec teraz jestem po przymiarce w moim e36 i stwierdzam że potrzebne będzie niewielkie wygięcie nadkola z przodu żeby nie tarło na nierównościach oraz z tyłu bo błotnik wspiera się na kole na odcinku 5 cm.
wbs, wyobraż sobie że 19" ac schnitzer type IV multipiece które posiadam nieznacznie tylko wspiera się na tylnym rancie. Nie wiem jakie jest et tych kół ale wiem że są dedykowane do E60. Kopiłem te felgi dla e39 mojej zony ale żona pokazała bardzo szybko ze nie dla niej taki niski profil wiec teraz jestem po przymiarce w moim e36 i stwierdzam że potrzebne będzie niewielkie wygięcie nadkola z przodu żeby nie tarło na nierównościach oraz z tyłu bo błotnik wspiera się na kole na odcinku 5 cm.
Też widziałem samochody z wyciętym rantem. Co prawda nie w 100% zawsze było coś zostawione, bo rant to element wzmacniający.
Na YT jest nawet film jak w M3 jadą szlifierą tylne ranty.
Mi by było szkoda ruszać nadkola jak są jeszcze oryginalne. Z racji tego, że u mnie są już zaprasowane, wiem, że 9.5J z oponką 245/40/17 nie będzie tarło, bo niemiec na takich latał.
Na YT jest nawet film jak w M3 jadą szlifierą tylne ranty.
Mi by było szkoda ruszać nadkola jak są jeszcze oryginalne. Z racji tego, że u mnie są już zaprasowane, wiem, że 9.5J z oponką 245/40/17 nie będzie tarło, bo niemiec na takich latał.
Vonski, wiesz ze bedzie ciezko upchac te felgi. Jesli przod ocierac ci na nierownosciach to przy podjezdzie przez malutki kraweznik bedzie dopiero problem. W 19" nie ma praktycznie pola manewru z oponami bo tam profil juz jest bardzo niski i trudno o porzadny naciag zeby to weszlo. No i druga sprawa to twarde zawieszenie zeby nie dobijalo.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Krzys'u autko ma twarde zawieszenie, nie jest to gwint ale ma żółte sprężyny i amory które praktycznie uniemożliwiają jakiekolwiek bujnięcia karoserii. Do tego stopnia że po wymianie zawieszenia na twarde pękła przednia szyba. Muszę najprawdopodobniej usztywnić zawieszenie rozpórką. To jest cabrio więc nie ma dachu który by usztywniał karoserie.
Mam kontakt z Ariel'em w sprawie naciągania nadkoli. Wrzucę foty jak upchnę 19''
aha w sprawie wyglądu: kwestia gustu, ja po przymiarce uważam że 19" w e36 to przesada a robi wrażenie szczególnie w porównaniu z 17" - taki monstertruck
[ Dodano: 25 Luty 2011, 16:35 ]
fotki z przymiarki tylnego koła
http://i55.tinypic.com/166dkcz.jpg
http://i52.tinypic.com/a1l4ww.jpg
http://i56.tinypic.com/2rmrqzt.jpg
przy okazji naciągania nadkoli pozbędę się pęcherzy
Mam kontakt z Ariel'em w sprawie naciągania nadkoli. Wrzucę foty jak upchnę 19''
aha w sprawie wyglądu: kwestia gustu, ja po przymiarce uważam że 19" w e36 to przesada a robi wrażenie szczególnie w porównaniu z 17" - taki monstertruck
[ Dodano: 25 Luty 2011, 16:35 ]
fotki z przymiarki tylnego koła
http://i55.tinypic.com/166dkcz.jpg
http://i52.tinypic.com/a1l4ww.jpg
http://i56.tinypic.com/2rmrqzt.jpg
przy okazji naciągania nadkoli pozbędę się pęcherzy
wypchenimy lekko i bedzie malinaVonski pisze:fotki z przymiarki tylnego koła
http://i55.tinypic.com/166dkcz.jpg
http://i52.tinypic.com/a1l4ww.jpg
http://i56.tinypic.com/2rmrqzt.jpg