Witam mam pytanie odnośnie kolejności wtrysku ,wyczytałem na necie ze wtrysk sterujący powinien być na 3 cylindrze ,a ja mam na 4,morze sie ktos wypowie czy to prawda ,bardzo mnie to interesuje pozdrawiam i czekam z nie cierpliwością
[ Dodano: 26 Luty 2011, 13:02 ]
Sytuacja opanowana wtrysk sterujący przełożony na trzeci cylinder z czwartego ,auto nie do poznania na drugim biegu dostaje takiego kopa ,czuc jak by ktos kopnoł w tył auta ,zaworek po cisnienia obrócony bialym paskiem w strone silnika ,teraz jestem zadowolony pozdrawiam
PS morze komuś sie przyda takie info
[E36] 1,8-TDS
Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Wróć do „Mechanika & Eksploatacja”
Przejdź do
- Przywitaj się
- ↳ REGULAMIN
- ↳ Przywitaj się
- ↳ Galeria BMW
- ↳ Zrób to sam
- ↳ Polecane lub niepolecane warsztaty, fachowcy, sklepy itp
- Klub
- ↳ Gadżety klubowe
- ↳ Spotkania, zloty, imprezy
- ↳ Archiwalne galerie naszych BMW
- BMW TEAM SLASK
- ↳ Mechanika & Eksploatacja
- ↳ Elektryka
- ↳ Car Audio
- ↳ Tuning i stylizacja
- ↳ Wokół BMW
- ↳ Nasze BMW
- Giełda
- ↳ Sklepik BMW TEAM SLASK
- ↳ Sprzedam
- ↳ Kupię
- ↳ Czarna lista
- ↳ Usługę wykonam
- ↳ Zlecę usługę
- ↳ tuningshop24.pl
- Różne, najróżniejsze
- ↳ Off topic
- ↳ Przydatne linki
- ↳ Uwagi, wnioski, skargi i zażalenia
- ↳ k64 BMW garage & performance
- Inne
- ↳ Gorilla electronics - diagnostyka, kodowanie, kluczyki, chiptuning, adaptacje VIN
- ↳ UBEZPIECZENIA
- ↳ II Zlot BMW Team Slask 2009
- ↳ III Zlot BMW Team Slask
- ↳ Fotorelacje ze Spotów
- ↳ Pomoc w Zakupie
- ↳ Zaprzyjażnione kluby