[E46] czarna perełka E46 330CI FL- więcej jak seria i nowe d
[E46] czarna perełka E46 330CI FL- więcej jak seria i nowe d
Witam kolegów,
z racji że niedawno zagościłem na forum postanowiłem przedstawić Wam moją Bunię.
Jest to BMW E46 330 CI po lifcie z 2003 roku.
Z wyposażenia ma:
- 6 x pp
- navi 16:9, zmieniarke, radio, kasetę, wyjscie AUX
- ABS
- DSC III
- el. fotele skórzane z pamięcia
- el. lusterka z pamiecią i funkcja doswietlania krawęznika na wstecznym
- 4 x el. szyby
- lusterko wsteczne fotochrom
- fabryczny alarm
- reflektory xenonowe z samopoziomowaniem i spryskami
- klimatronik
- kierownica multifunkcyjna
- tempomat
- zawieszenie M-technik
- M-Pakiet zewnętrzny (zderzaki progi, lotka, felgi 18 cali M)
- M-Pakkiet wewnetrzny (podstopnica, gałka biegów kierownica, podsufitka antracyt, listwy progowe M)
W autku wymieniłem:
- 4 x amorki z osłonami i odbojami
- separator oleju (odma)
- klocki i tarcze oraz filtry
- płyn chłodniczy ori. BMW
- olej ori. BMW 5W30
- termostat
- świece NGK V-Line
- paski ori BMW i rolka prowadzaca
Moje mody:
- czarne znaczki BMW na masce i klapie
- wkładka K&N ale zagości dobry dolocik np: AFE
- 4 x tarcze Mintex + klocki Mintex
- inne felgi 18-ki (niedługo zagoszczą zdjecia auta na nich)
W planach:
- tak jak pisałem dobry dolot np: AFE stage 1 z filtrem Pro5R
- układ wydechowy Bastuck
- fotele sporty
- diodowe podświetlenie rejestracji
A oto przebłyski wiosennej pogody i autko na 17-kach Team Dynamics w zimowym obuwiu
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A taka felga bedzie na lato:
Uploaded with ImageShack.us
z racji że niedawno zagościłem na forum postanowiłem przedstawić Wam moją Bunię.
Jest to BMW E46 330 CI po lifcie z 2003 roku.
Z wyposażenia ma:
- 6 x pp
- navi 16:9, zmieniarke, radio, kasetę, wyjscie AUX
- ABS
- DSC III
- el. fotele skórzane z pamięcia
- el. lusterka z pamiecią i funkcja doswietlania krawęznika na wstecznym
- 4 x el. szyby
- lusterko wsteczne fotochrom
- fabryczny alarm
- reflektory xenonowe z samopoziomowaniem i spryskami
- klimatronik
- kierownica multifunkcyjna
- tempomat
- zawieszenie M-technik
- M-Pakiet zewnętrzny (zderzaki progi, lotka, felgi 18 cali M)
- M-Pakkiet wewnetrzny (podstopnica, gałka biegów kierownica, podsufitka antracyt, listwy progowe M)
W autku wymieniłem:
- 4 x amorki z osłonami i odbojami
- separator oleju (odma)
- klocki i tarcze oraz filtry
- płyn chłodniczy ori. BMW
- olej ori. BMW 5W30
- termostat
- świece NGK V-Line
- paski ori BMW i rolka prowadzaca
Moje mody:
- czarne znaczki BMW na masce i klapie
- wkładka K&N ale zagości dobry dolocik np: AFE
- 4 x tarcze Mintex + klocki Mintex
- inne felgi 18-ki (niedługo zagoszczą zdjecia auta na nich)
W planach:
- tak jak pisałem dobry dolot np: AFE stage 1 z filtrem Pro5R
- układ wydechowy Bastuck
- fotele sporty
- diodowe podświetlenie rejestracji
A oto przebłyski wiosennej pogody i autko na 17-kach Team Dynamics w zimowym obuwiu
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A taka felga bedzie na lato:
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2011-08-27, 00:49 przez sabbath, łącznie zmieniany 6 razy.
re
szukam, szukam i cały czas nie moge znaleźc sportów w dobrej cenie pełnych skórzanych i z pamiecią i elektryka. Jedynie z tapicerki je bym załozył. W obecnej chwili sa całe skórzane, z pamięcią i elektryka w idealnym stanie więc nie śpieszy mi się z kupnem czegoś poniszczonego.
Dzis koła zostały załozone letnie 18-ki. Tylko pogoda nie bardzo więc nie umyłem autka i fotek nie dodałem. Jak tylko ładniej się zrobi to dam fotki.
Dzis koła zostały załozone letnie 18-ki. Tylko pogoda nie bardzo więc nie umyłem autka i fotek nie dodałem. Jak tylko ładniej się zrobi to dam fotki.
[shadow=black]Posiadam w ofercie dodatki AC Schnitzer, Alpina, Hartge, Hamann, ///M[/shadow]
Nowe dodatki pod maską i nie tylko
[ Dodano: 23 Kwiecień 2011, 00:06 ]
A oto nowe dodatki pod maska :Yahoo!:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A oto co mogę powiedzieć o tym zestawie:
- jest perfekcyjnie spasowany
- bardzo ładny sound nie taki jak K&N gdzie wydaje się że suszarka działa pod maską
- wykorzystane są 2 wloty (ten nad wentylatorem i ten zza lampy)
- od frontu kształt jest taki jak w puszce "BMW Performance"
- wyglad i wykonanie filtra i elementów na najwyższym poziomie, puszka, pokrywa, magnezowy pierścień
- auto idzie jak diabeł. Faktycznie czuć różnicę. Wcześniej miałem wkładkę K&N. W poprzednim aucie czyli E46 328CI miałem dolot K&N 57-1000, wkładkę K&N, customowy dolot z filtrem ITG i nic nie dawało takich odczuć jak ten zestaw co jest obecnie. Naprawdę czuć przyrost.
i delikatny dodatek z tyłu auta:
- ledowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 23 Kwiecień 2011, 00:13 ]
Teraz w planach mam zamiar załozyć kolektory sportowe - co o nich myslicie i co polecacie?
A oto nowe dodatki pod maska :Yahoo!:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A oto co mogę powiedzieć o tym zestawie:
- jest perfekcyjnie spasowany
- bardzo ładny sound nie taki jak K&N gdzie wydaje się że suszarka działa pod maską
- wykorzystane są 2 wloty (ten nad wentylatorem i ten zza lampy)
- od frontu kształt jest taki jak w puszce "BMW Performance"
- wyglad i wykonanie filtra i elementów na najwyższym poziomie, puszka, pokrywa, magnezowy pierścień
- auto idzie jak diabeł. Faktycznie czuć różnicę. Wcześniej miałem wkładkę K&N. W poprzednim aucie czyli E46 328CI miałem dolot K&N 57-1000, wkładkę K&N, customowy dolot z filtrem ITG i nic nie dawało takich odczuć jak ten zestaw co jest obecnie. Naprawdę czuć przyrost.
i delikatny dodatek z tyłu auta:
- ledowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 23 Kwiecień 2011, 00:13 ]
Teraz w planach mam zamiar załozyć kolektory sportowe - co o nich myslicie i co polecacie?
[shadow=black]Posiadam w ofercie dodatki AC Schnitzer, Alpina, Hartge, Hamann, ///M[/shadow]
Dzis wybrałem sie na hamownię obciażeniową (dokładna moc przenoszona na koła),
i jak mi powiedział własciciel powinienem być mile zaskoczony. Wahnięcie na wykresie jest spowodowane juz przypchanym filtrem paliwa i do wymiany podobno jest tez wkład pompy paliwa bo przybrudzony może być.
Ale ogólnie chyba ok, pomiar robiony na kapciach 215/45/18.
Uploaded with ImageShack.us
Po wymianie filtra paliwa i ewentualnie tej pompki powinno być duzo lepiej, ale i tak chyba nie jest źle bo wykres jest duzo ostrzejszy jak K&N
Czy to możliwe że od przypchanego filtra paliwa, mieszanej benzyny (raz 95 Statoil a raz 98 Verva - Orlen), i tej zabrudzonej pompy paliwa może być to wahnięcie przy 4000 obr. Koleś z hamowni mi od razu tak powiedział ale wolę się Was zapytać dla pewności zanim zakupię filtr i pompkę. Pod kompem silnik był sprawdzany i zero jakiś błędów.
Choć jak popatrzyłem po wykresach z hamowni z innymi układami dolotowymi to wszędzie w E46 330 jest to zawahanie po 4000 obr. Dla przykładu podaje wykres dolotu K&N (choć nie wierze żeby tyle dawał bez programu-nie ma wzmianki ze tyle daje ich sam dolot więc mógł być program).
Uploaded with ImageShack.us
Szykuje się kolejny mod
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 01:47 ]
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 02:13 ]
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 02:16 ]
Jestem po wymianie filtra paliwa (knecht) i zespołu regulacyjnego DISA. I jest poprawa ogromna.
Wymieniłem równiez gumowe kolanko dochodzace do przepustnicy bo na zgięciu guma była nieszczelna i zasysało lewe powietrze:
Uploaded with ImageShack.us
Byłem na hamowni, ale niestety nie wziąłem pendrive'a, ale wszystko skrzętnie ponotowałem i co prawda w paincie :kwasny: ale obrazowo przeniosłem na ostatni wykres.
Pierwotne dane widać z wykresu:
Uploaded with ImageShack.us
Wszystko skrzetnie zanotowałem razem z osoba przeprowadzającą pomiar.
a na zielono starałem się nanieść wyniki z wyhamowania auta, myślę że teraz jest tak jak powinno być (auto w końcu nie jest nowiutkie bo ma 8 latek, ale chyba trzyma się nieźle):
Moc 233KM, przy 5960 rpm, Trq 308Nm przy 4895 Rpm. Temp. 14 stopni, ciśnienie 99,4 kPa
Wcześniej jak było widać w przedziale 3750-4000 był spadek do około 265 Nm, a obecnie linia szła równomiernie, z górna granicą ok. 285 Nm.
Jestem zadowolony z rezultatu wymiany, dodam jeszcze że po wyjeciu tego DISA było wyczuwalne w palcach delikatne prycinanie się przepustnicy tej plastikowej. Tak, ze zabieg udany, pacjent przeżył, choć materiał do operacji kosztowny
A ito i nowe dodatki na autku:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Oraz uzupełniłem bagażnik
Uploaded with ImageShack.us
Po urlopie doszły tez clubsporty z prawdziwego włókna karbonowego i są juz na autku:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Aha - proszę nie myślec że na przednim błotniku od kierowcy jest zagniecenie czy rdza tylko jest on troszke przybrudzony i taka gra świateł.
A już nowe mody w głowie
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 02:19 ]
Mam nadzieje ze mody były pozytywne
i jak mi powiedział własciciel powinienem być mile zaskoczony. Wahnięcie na wykresie jest spowodowane juz przypchanym filtrem paliwa i do wymiany podobno jest tez wkład pompy paliwa bo przybrudzony może być.
Ale ogólnie chyba ok, pomiar robiony na kapciach 215/45/18.
Uploaded with ImageShack.us
Po wymianie filtra paliwa i ewentualnie tej pompki powinno być duzo lepiej, ale i tak chyba nie jest źle bo wykres jest duzo ostrzejszy jak K&N
Czy to możliwe że od przypchanego filtra paliwa, mieszanej benzyny (raz 95 Statoil a raz 98 Verva - Orlen), i tej zabrudzonej pompy paliwa może być to wahnięcie przy 4000 obr. Koleś z hamowni mi od razu tak powiedział ale wolę się Was zapytać dla pewności zanim zakupię filtr i pompkę. Pod kompem silnik był sprawdzany i zero jakiś błędów.
Choć jak popatrzyłem po wykresach z hamowni z innymi układami dolotowymi to wszędzie w E46 330 jest to zawahanie po 4000 obr. Dla przykładu podaje wykres dolotu K&N (choć nie wierze żeby tyle dawał bez programu-nie ma wzmianki ze tyle daje ich sam dolot więc mógł być program).
Uploaded with ImageShack.us
Szykuje się kolejny mod
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 01:47 ]
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 02:13 ]
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 02:16 ]
Jestem po wymianie filtra paliwa (knecht) i zespołu regulacyjnego DISA. I jest poprawa ogromna.
Wymieniłem równiez gumowe kolanko dochodzace do przepustnicy bo na zgięciu guma była nieszczelna i zasysało lewe powietrze:
Uploaded with ImageShack.us
Byłem na hamowni, ale niestety nie wziąłem pendrive'a, ale wszystko skrzętnie ponotowałem i co prawda w paincie :kwasny: ale obrazowo przeniosłem na ostatni wykres.
Pierwotne dane widać z wykresu:
Uploaded with ImageShack.us
Wszystko skrzetnie zanotowałem razem z osoba przeprowadzającą pomiar.
a na zielono starałem się nanieść wyniki z wyhamowania auta, myślę że teraz jest tak jak powinno być (auto w końcu nie jest nowiutkie bo ma 8 latek, ale chyba trzyma się nieźle):
Moc 233KM, przy 5960 rpm, Trq 308Nm przy 4895 Rpm. Temp. 14 stopni, ciśnienie 99,4 kPa
Wcześniej jak było widać w przedziale 3750-4000 był spadek do około 265 Nm, a obecnie linia szła równomiernie, z górna granicą ok. 285 Nm.
Jestem zadowolony z rezultatu wymiany, dodam jeszcze że po wyjeciu tego DISA było wyczuwalne w palcach delikatne prycinanie się przepustnicy tej plastikowej. Tak, ze zabieg udany, pacjent przeżył, choć materiał do operacji kosztowny
A ito i nowe dodatki na autku:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Oraz uzupełniłem bagażnik
Uploaded with ImageShack.us
Po urlopie doszły tez clubsporty z prawdziwego włókna karbonowego i są juz na autku:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Aha - proszę nie myślec że na przednim błotniku od kierowcy jest zagniecenie czy rdza tylko jest on troszke przybrudzony i taka gra świateł.
A już nowe mody w głowie
[ Dodano: 27 Sierpień 2011, 02:19 ]
Mam nadzieje ze mody były pozytywne
[shadow=black]Posiadam w ofercie dodatki AC Schnitzer, Alpina, Hartge, Hamann, ///M[/shadow]