Krzyś, musiałbym Twoje przymierzyć u mnie, bo chciałbym na przyszły sezon zmienić koło...
Też z tyłu jest 10J ale ET 17 chyba... Musiałbym zobaczyć jak mniej więcej będzie to wyglądało u mnie Bo buda ma iść do malowania i nie wiem czy robić nadkola
[ Dodano: 3 Kwiecień 2011, 13:05 ]
A nie, teraz zobaczyłem i z tyłu jest 9J a ET 18
Tylko że musiałbym wiedzieć na 100% czy nie będzie problemu... Teraz mam na tyle 8,5" ale ET 35
Wogole to info bo moze kazdy mysli ze to felgi RH ZW1 ale to nie prawda
Po zdjeciu opon i dokladnych pomiarach wyszlo ze jednak z rozmiarami sie mylilem.
To Kerscher RS 8J17et22 beben 5,5" i rant 2,5"(opona Dunlop SP9000 205/40) a z tylu 9J17et 22 z bebnem 6" i rantem 3"(opona 225/35 Hankock EVO V12)
Z zewnatrz to zmieni sie jeszcze jedynie koncowka wydechu i ewentulanie od okolicznosci wysokosc przedniego zawieszenia. Koziczka to teraz jest ale nie moge dac nizej bo nie wjade na moj plac. W cabrio jest o tyle gorzej ze jest X-Brace i pod miska jest ok 4cm nizej niz w moim starym coupe. Przy obecnym setupie przydzieram na prostej drodze jak jade w koleinach na drodze Do wymiany pewnie beda tylne amory bo sa bardzo miekkie a przynajmniej zle reaguja na zwiekszona mase tylu w cabrio(200kg ciezsze od coupe).
Co do srodka to moze wpadna vaderki jak bedzie okazja kupic fajne poliftowe w czarnej skorze i przystepnej cenie. Reszta to drobnostki ktorych nie widac a ja wiem ze trzeba zrobic
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
ladne masz to cabrio nie chcesz sie silnikiem zamienic krzys powiedz mi co lepsze m54 3.0 czy 2.8 duzo pisalem z rifreszem i odradza mi s50 ze jak juz to s54 ale wiadomo koszta spore a itak tego nie wykorzystam
Krzysio brat też miał taki klank i wyszło na to że końcowy tłumik był już wypalony w środku, jak wymienił na inny używany to już było ciszej i inaczej gadał.
gamek2, jeśli koszta nie grają aż takiej roli i jesteś gotowy na taki wydatek bierz M54b30. Pewnie widziałeś temat Kujona ile wyszedł go swap na taki silnik