[E30] Ciężko Pali
[E30] Ciężko Pali
Siema , mam taki problem z moja e30 m20b20, ogolnie to zawsze ciezko pali nie wazne czy cieply czy zimny motor, taka dziwna sprawa , układ dolotowy szczelny, przepływka wymieniona, sonda lambda wymieniona, czujnik temp. równiez, do tego świece przewody, filtr paliwa, regulator cisnienia paliwa, czujnik połozenia wału, Wymnieniłem wszystko na sprawne i org części.
A odpalanie wygląda tak
- kręce, kręce i nic
- zaś kręce kręce i powoli załapuje załapuje i w pewnym momencie po 30 sek krecenia odpala cóż to może być ?:)
Czasami jest tak włącze na zapłon i wyłącze i tak z 3 razy to za 4tym pali od szlaga
licze na waszą pomoc Pozdro
A odpalanie wygląda tak
- kręce, kręce i nic
- zaś kręce kręce i powoli załapuje załapuje i w pewnym momencie po 30 sek krecenia odpala cóż to może być ?:)
Czasami jest tak włącze na zapłon i wyłącze i tak z 3 razy to za 4tym pali od szlaga
licze na waszą pomoc Pozdro
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Może pompa paliwa? bo jak tak przekręcasz tą stacyjke to dobijasz ciśnienia paliwa i wkońcu ładnie pali...
Zawory ustawione? Silnik zdrowy ?
Masz lpg?
Zawory ustawione? Silnik zdrowy ?
Masz lpg?
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
hm a jak byś jezdzil na benzynie gazil i odpalal na benzynie jest to samo?
Pompa działa po przekreceniu stacyjki w celu dobicia cisnienia...
Pompa działa po przekreceniu stacyjki w celu dobicia cisnienia...
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie musisz odrazu wszystkiego wymieniać ja Ci tylko sugeruje co sprawdzić.
Podmień ją , sprawdź jakie masz ciśnienie paliwa na listwie,czy regulator ciśnienia trzyma...
Podmień ją , sprawdź jakie masz ciśnienie paliwa na listwie,czy regulator ciśnienia trzyma...
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Kolego z ciężkim odpalaniem wałczyłem dłuższy czas.
Efektem było zajechanie 2 rozruszników i baterii.
No ale wygrałem.
Okazało się, że pompa była słaba - wymieniłem ją na pompę chyba od Audi 90, ponadto podłączyłem pompę pod zapłon tzn. u mnie teraz pompa bije ciśnieni już przy przekręceniu na pozycję zapłonu, wymieniłem również akumulator na taki co ma mega duży prąd rozruchu.
Problem z odpalaniem znikł. Silnik kręci jak dziki i pali na dotyk.
Efektem było zajechanie 2 rozruszników i baterii.
No ale wygrałem.
Okazało się, że pompa była słaba - wymieniłem ją na pompę chyba od Audi 90, ponadto podłączyłem pompę pod zapłon tzn. u mnie teraz pompa bije ciśnieni już przy przekręceniu na pozycję zapłonu, wymieniłem również akumulator na taki co ma mega duży prąd rozruchu.
Problem z odpalaniem znikł. Silnik kręci jak dziki i pali na dotyk.
E30 320i coupe...wąska lampa
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ