[E36] Zgłupiała kontrolka ręcznego
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
[E36] Zgłupiała kontrolka ręcznego
Na wstępie od razu zaznaczam- używałem opcji SZUKAJ i pytałem wujka Google o radę- bezskutecznie. Dlatego właśnie zakładam ten temat...
Sprawa wygląda tak:
zamontowałem dzisiaj w moim compim podłokietnik. I po skończeniu pracy zauważyłem, że kontrolka z ręcznego nie gaśnie. Hamulec zaciągnięty- kontrolka świeci, hamulec nie zaciągnięty- kontrolka dalej świeci.
Przy montażu podłokietnika szturchnołem kilka razy kabel z czujnika od ręcznego i nawet go momentami przesuwałem, ale wątpię aby to miało jakieś znaczenie. Na koniec (w akcie desperacji) wypiąłem kabel z czujnika przy dźwigni ręcznego... Kontrolka i tak świeciła
Proszę Was o pomoc, ponieważ już kompletnie nie mam pojęcia co to może być, a strasznie mnie to denerwuje i uważam, że tak być nie może.
Sprawa wygląda tak:
zamontowałem dzisiaj w moim compim podłokietnik. I po skończeniu pracy zauważyłem, że kontrolka z ręcznego nie gaśnie. Hamulec zaciągnięty- kontrolka świeci, hamulec nie zaciągnięty- kontrolka dalej świeci.
Przy montażu podłokietnika szturchnołem kilka razy kabel z czujnika od ręcznego i nawet go momentami przesuwałem, ale wątpię aby to miało jakieś znaczenie. Na koniec (w akcie desperacji) wypiąłem kabel z czujnika przy dźwigni ręcznego... Kontrolka i tak świeciła
Proszę Was o pomoc, ponieważ już kompletnie nie mam pojęcia co to może być, a strasznie mnie to denerwuje i uważam, że tak być nie może.
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
- Dadeck
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 478
- Rejestracja: 2011-03-14, 22:50
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
też mam e36 compacta i również miałem ten problem
Okazało się że ani przewody, ani płyn tylko po prostu napinacz/regulator mi padł i koło było na hamulcu cały czas. Sprawdź czy nie dociska Ci delikatnie pupy przy ruszaniu i czy normalnie jeździ tj nie jeździ wolniej niż kiedyś tam wcześniej.
Póki co odkręciłem koło objechałem tarcze dookoła, obkręciłem o 360 stopni i założyłem koło spowrotem. łukasz735 nawet mi pomagał ; ) Sprawdź czy to to, mogę się mylić ; )
Okazało się że ani przewody, ani płyn tylko po prostu napinacz/regulator mi padł i koło było na hamulcu cały czas. Sprawdź czy nie dociska Ci delikatnie pupy przy ruszaniu i czy normalnie jeździ tj nie jeździ wolniej niż kiedyś tam wcześniej.
Póki co odkręciłem koło objechałem tarcze dookoła, obkręciłem o 360 stopni i założyłem koło spowrotem. łukasz735 nawet mi pomagał ; ) Sprawdź czy to to, mogę się mylić ; )
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
Już wszystko w o.k. - okazało się, że miałem uszkodzoną izolację kabelka biegnącego do czujnika na dźwigni ale był on uszkodzony w okolicy dźwigni zmiany biegów (więc nie z mojej winy- tak daleko się nie zapuszczałem ). w momencie, kiedy go przesuwałem, podczas montażu podłokietnika musiał natrafić na blachę i dlatego cały czas miał sygnał zwartego obwodu. Już jest wszystko zrobione.
Temat do zamknięcia.
P.S.
Dzięki wszyskim za pomoc i odzew
Temat do zamknięcia.
P.S.
Dzięki wszyskim za pomoc i odzew