Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
bubuu19
Zaawansowany forumowicz
Posty: 113 Rejestracja: 2010-10-16, 15:41
Lokalizacja: ?arki
Post
autor: bubuu19 » 2011-07-14, 21:46
Witam!
Może mi ktoś powiedzieć czy warto wsadzić do IS Kompresor i czy to jest opłacalne??
Marcin
Site Admin
Posty: 4165 Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: Marcin » 2011-07-14, 21:55
Daruj sobie
Lepiej zrobić swapa, albo kasę przeznaczyć na coś mocniejszego,
a nie ładować kompresor do 4ech cylindrów.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Daniel
Maniak forumowy
Posty: 900 Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:
Post
autor: Daniel » 2011-07-15, 19:54
Marcin pisze: Daruj sobie
x 2
Po co ładować w coś kase gdzie moc szczytowa w 1.8is się kończy a np 2.5/2.8 dopiero zaczyna.
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064 Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów
Post
autor: Moloch » 2011-07-15, 21:57
Nie wytrzymie ci tego silnik, za słaby blok proponowałbym zaczynać jakiekolwiek modyfikacje na 2,5
daro19900
Małopiszący
Posty: 37 Rejestracja: 2010-05-23, 23:32
Lokalizacja: Mszana
Post
autor: daro19900 » 2011-07-16, 11:13
raz czytalem gdzies na forum o czyms takim i silnik wytrzymywal bezproblemowo a zrobic kogos 1.8 bezcenne
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064 Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów
Post
autor: Moloch » 2011-07-16, 11:57
moim zdaniem lepszy motyw sprzedać swoją (ew zrobić swapa) i władować to do 2,5 zamiast 1xx można mieć 2xx
bujalek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 217 Rejestracja: 2010-07-06, 17:20
Lokalizacja: california
Post
autor: bujalek » 2011-07-16, 12:29
Nawet niech wytrzyma ale co z tego gdy łatwiejszym rozwiązaniem problemu i podejrzewam, również, że tańszym jest swap. A do wjeżdżania ludziom na ambicje wystarczy emblemat 316i z tyłu