[E36] coupe 98' orientblue Matizo
Co bym zmienił? Fura jest dobra, dobry rok, dobry przebieg!
Trochę ją obniżyć i założyć niższe opony wraz z naciągiem i będzie wypas. Felga jest dobra tylko trzeba wypolerować rancik. Proponowałbym dorwać jakieś, używane opony o profilu góra 45. Ile masz tam cali szerokości tych felg?
Jak zrobisz polerkę, zmienisz opony i trochę posadzisz to będzie bardzo fajna beema.
Potem możesz dobrać dystans na tył, a co do lusterek M i ringów to być się powstrzymał. Ewentualnie zrób sobie BH.
Trochę ją obniżyć i założyć niższe opony wraz z naciągiem i będzie wypas. Felga jest dobra tylko trzeba wypolerować rancik. Proponowałbym dorwać jakieś, używane opony o profilu góra 45. Ile masz tam cali szerokości tych felg?
Jak zrobisz polerkę, zmienisz opony i trochę posadzisz to będzie bardzo fajna beema.
Potem możesz dobrać dystans na tył, a co do lusterek M i ringów to być się powstrzymał. Ewentualnie zrób sobie BH.
stety albo nisetety posiadalem 325i oraz posiadam 328i. Jaka roznica w spalaniu? Oczywicie ze jest!! m52b28 mniej pali od m50b25. Jesli sam nie pojezdzisz takimi silnikami na swojej nodze to czyjas opinia o spalaniu sie nie przyda bo jedemu spala 1,6 10l/100 a moje 2,8 max 11l/100. Wiec gdzie ty tu widzisz te roznice? Oczywiscie mozna tez zejsc ponizej 10 ale to emerytowana jazda Moje 2,8 nie zrobilo nigdy mniej niz 520km na baku ani wiecej niz 600. Natomiast 2,5 potrafilo zrobic roznice miedzy 450 a 600. Do jazdy po miescie najlepsze jest m54b30>m52b28>m52b25>m50b25.
Jesli chodzi o katowanie silnika to najlepszy jest jednak m50b25 ale widze ze ty sie sugerujesz glownie spalaniem. Roznicy w OC chyba nie ma bo teraz mam do zaplaty 600zl za 2,8 a w zeszlym roku mialem 580zl za 2,5.
Jesli chodzi o katowanie silnika to najlepszy jest jednak m50b25 ale widze ze ty sie sugerujesz glownie spalaniem. Roznicy w OC chyba nie ma bo teraz mam do zaplaty 600zl za 2,8 a w zeszlym roku mialem 580zl za 2,5.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
wbs co do planow zobaczymy wszystko kreci sie wokol $ chociaz jezeli chodzi o glebe to mysle ze na nasze drogi wystarczy
Krzys troszke forów poprzeglądałem wlasnie w porownanie silnika 2.5 z 2.8 teraz Ty tez mi troszke tak to wyjasniles i jednak mysle ze jakby byla przesiadka na wiekszy a nie bylo by to 2.0 to napewno bedzie 2.8 Dzieki ;]
zaniedlugo pierwszy delikatny mod prosze o cierpliwosc
Krzys troszke forów poprzeglądałem wlasnie w porownanie silnika 2.5 z 2.8 teraz Ty tez mi troszke tak to wyjasniles i jednak mysle ze jakby byla przesiadka na wiekszy a nie bylo by to 2.0 to napewno bedzie 2.8 Dzieki ;]
zaniedlugo pierwszy delikatny mod prosze o cierpliwosc
Było: e36 coupe 94 manual 1.6
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
- PrzemaS
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2009-03-28, 12:08
- Lokalizacja: Żary (województwo Lubuskie)
Nikt nie wspomniał o M52b25 czyli oznaczenie modelu 323, ale pojemność 2.5.
To następca "starego" 2.5. Główna różnica to że ma 170 km a nie 192 km jak poprzednik, moment obrotowy ten sam tj 245 Nm ale za to dostępny przy niższych obrotach, przez co auto lepiej się zbiera z dołu. Osobiście mogę polecić ten silnik. Pali tyle samo co 2.0 a jedzie o niego lepiej.
To następca "starego" 2.5. Główna różnica to że ma 170 km a nie 192 km jak poprzednik, moment obrotowy ten sam tj 245 Nm ale za to dostępny przy niższych obrotach, przez co auto lepiej się zbiera z dołu. Osobiście mogę polecić ten silnik. Pali tyle samo co 2.0 a jedzie o niego lepiej.
Przemas tez fakt ale jak narazie zostaje przy swojej troche przemyslalem pare rzeczy i mysle ze narazie zostaje przy swojej
Było: e36 coupe 94 manual 1.6
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
PrzemaS, jak juz robic swap to porzadnie
Jesli chodzi o przyspieszenie to nigdy mnie nie objechalo 323i jak jezdzilem m50b25 Spalanie oczywiscie na + dla m52b25
PrzemaS pisze:Nikt nie wspomniał o M52b25 czyli oznaczenie modelu 323, ale pojemność 2.5.
a jednak wspomnialemm54b30>m52b28>m52b25>m50b25.
Jesli chodzi o przyspieszenie to nigdy mnie nie objechalo 323i jak jezdzilem m50b25 Spalanie oczywiscie na + dla m52b25
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
i po dlugiej przerwie i paru wyjazdach nadeszla pora na male mody , mianowicie :
autko dostalo lampy z soczewkami , kierunkowskazy przod i dzisiaj zakupilem do nich xenonki 6000k
xenonki bede zakladal jutro a nizej fotki z wmontowanymi leflektorami , kierunkowzkazami i zestawu h.i.d
w niedalekiej przyszlosci dojda ringi ccflki a co dalej to zobaczymy
)
autko dostalo lampy z soczewkami , kierunkowskazy przod i dzisiaj zakupilem do nich xenonki 6000k
xenonki bede zakladal jutro a nizej fotki z wmontowanymi leflektorami , kierunkowzkazami i zestawu h.i.d
w niedalekiej przyszlosci dojda ringi ccflki a co dalej to zobaczymy
)
Było: e36 coupe 94 manual 1.6
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
xenony zamontowane , moim zdaniem swieca idealnie i widac duza roznice w poprawie widocznosci ,
6000k mysle ze taka to barwa optymalna i ladnie wygladajaca (ale kazdy ma na to swoje zdanie )
swiatlo jakie daje to " czysta biel " na drodze a patrzac na lampy sa niebieskawe
sa to moje pierwsze xenony i czytajac duzo stron na ten temat postawilem wlasnie
na 6kk
pod spodem pare fotek jak to sie prezentuje
6000k mysle ze taka to barwa optymalna i ladnie wygladajaca (ale kazdy ma na to swoje zdanie )
swiatlo jakie daje to " czysta biel " na drodze a patrzac na lampy sa niebieskawe
sa to moje pierwsze xenony i czytajac duzo stron na ten temat postawilem wlasnie
na 6kk
pod spodem pare fotek jak to sie prezentuje
Było: e36 coupe 94 manual 1.6
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Chyba miałeś na myśli 4300K , poprawiłeś widoczność - nie koniecznie wygląd, jak Kristoff mówił 5000 świecą lepiej ,ale 4300 najlepsze prawdziwe światło , zrób teraz coś z tą zółtą postojówka Teraz mozesz mieć przy sobie zapasową pare H1 ,bo ani sprysków i samopoziomujących lamp niema wiec miej w razie w Ja chciałem wsadzić do zółtych ringów zółty ksenon no ,ale już nie można.swiatlo jakie daje to " czysta biel "
Coś ty przetwornice na trututkach pościągał ??
przetwornice sa zapiete opaskami sciagajacymi i trzymaja sie bardzo dobrze nie przesuwaja sie ani nic
postojowek niemam ( zdjecie porownawcze z dlugimi ) postojowki wyjalem bo moim zdaniem brzydko sie prezentowalo razem , zaniedlugo dojda ccflki i do tego czasu zostalem bez pozycyjnych
co do widocznosci to sie poprawila na " + " moze nie daja tyle co 4300 czy 5000 ale porownawczo z zwyklymi to roznica jest i fajnie sie prezentuja
wlasnie co do sprysków i samopoziomujących to zasiegnalem do prawa ( gdyz jest wojna na forach na ten temat ) i pisze tylko ze jest to wymagane do samochodow nowych ktore wyjezdzaja z fabryki z xenonami
postojowek niemam ( zdjecie porownawcze z dlugimi ) postojowki wyjalem bo moim zdaniem brzydko sie prezentowalo razem , zaniedlugo dojda ccflki i do tego czasu zostalem bez pozycyjnych
co do widocznosci to sie poprawila na " + " moze nie daja tyle co 4300 czy 5000 ale porownawczo z zwyklymi to roznica jest i fajnie sie prezentuja
wlasnie co do sprysków i samopoziomujących to zasiegnalem do prawa ( gdyz jest wojna na forach na ten temat ) i pisze tylko ze jest to wymagane do samochodow nowych ktore wyjezdzaja z fabryki z xenonami
Było: e36 coupe 94 manual 1.6
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Samochody nowe jak mają ksenon to spryskiwacze reflektorów są standardowo. Jeśli do auta które fabrycznie nie miały ksenonu ładujesz "ksenon" za 150zł (czyli made in "czajna" lub inne allegrowskie) to jest to wbrew prawu i mogą Ci zabrać dowód... i jeśli spowodujesz wypadek albo ktoś do go spowoduje (nawet jeśli nie z twojej winy) to jest takie prawo, że mogą przyznać tobie winę za to, że masz nielegalne ksenony. Jazda na nielegalnych ksenonach jest twoim ryzykiem. (moim też - bo na dniach pakuje do auta 4300K )Matizo pisze:wlasnie co do sprysków i samopoziomujących to zasiegnalem do prawa ( gdyz jest wojna na forach na ten temat ) i pisze tylko ze jest to wymagane do samochodow nowych ktore wyjezdzaja z fabryki z xenonami
nie wszystkie fabryczne ksenony przy reflektorach maja spryski Ja jezdze 5 lat na xenonach i nigdy nikt sie do tego nie doczepil podczas kontroli. A mialem ich juz dosc sporo! Wiec zalezy to od szczescia, pana policjanta, naszego zachowania lub niestety czasem glupoty na drodze czy cwaniactwa.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE